načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Politický marketing

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Politický marketing:
Vybrané kapitoly z nové ekonomiky Vybrané kapitoly z nové ekonomiky
Dostál, Otto
7 dní
Naše cena: 251 Kč
Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Autor: Otto Eibl

Monografie zkoumá politická témata, která se stala součástí veřejné rozpravy před volbami do Poslanecké sněmovny roku 2006. Práce zároveň mapuje český politický prostor. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
249 Kč
209 Kč
+
-
Volební kampaně 2013

Volební kampaně 2013

Autor: Marcela Králiková

Přehled hlavních nástrojů politického marketingu a rozbor volebních kampaní devíti českých politických stran pro parlamentní volby roku 2013. ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
299 Kč
296 Kč
+
-
Personalizace politiky v České republice

Personalizace politiky v České republice   (e-kniha)

Autor: Marcela Voženílková

Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních konfliktních linií a rozvoje moderních médií k oslabování ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

297 Kč
+
-
Personalizace politiky v České republice

Personalizace politiky v České republice

Autor: Marcela Voženílková

Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních konfliktních linií a rozvoje moderních médií k oslabování ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
349 Kč
293 Kč
+
-
Game of Thorns : The Inside Story of Hillary Clinton´s Failed Campaign and Donald Trump´s Winning Strategy

Game of Thorns : The Inside Story of Hillary Clinton´s Failed Campaign and Donald Trump´s Winning Strategy

Autor: Daugh Wead

Enter Hillary Clinton: a seasoned politician with a slick PR team and the majority of the world's media behind her. Now enter Donald Trump: a brash reality TV star with a penchant for aggressive outbursts on Twitter. Even if these ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-36%
sleva
559 Kč
355 Kč
+
-
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Markéta Kozáková

– Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této úrovni v dané době objevil.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Slovník politického managementu a volebního marketingu

Slovník politického managementu a volebního marketingu   (e-kniha)

Autor: Jan Kubáček

Slovník zahrnuje téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

161 Kč
+
-
Voliči, strany a negativní kampaň -- Politická komunikace v České republice

Voliči, strany a negativní kampaň
  Politická komunikace v České republice

Autor: Eva Lebedová

Kapitoly rozebírají systém i podoby politické komunikace v České republice. Důležitá pozornost je věnována problematice negativní reklamy ve volebních kampaních. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
320 Kč
269 Kč
+
-
Vybrané kapitoly z nové ekonomiky

Vybrané kapitoly z nové ekonomiky

Autor: Otto Dostál

Monografie se zaměřuje na klíčové části nové ekonomie: např. umělou inteligenci, použití informačních a komunikačních technologií v oblasti zdravotnictví nebo současný vývoj v oblasti politického marketingu. ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
270 Kč
251 Kč
+
-
Zveřejněné soukromí

Zveřejněné soukromí

Autor: Denisa Kasl Kollmannová

Cílem textu (původně disertační práce) je představit, jakým způsobem se promítá politický marketing do prezentace soukromí politiků a jak na tento proces reagují média. Soukromé (především manželské a partnerské) vztahy politiků se staly

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
100 Kč
99 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.