načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Politický marketing

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Politický marketing:
Vybrané kapitoly z nové ekonomiky Vybrané kapitoly z nové ekonomiky

2 dny
Naše cena: 0 Kč
Republika v exilu -- Inscenování československé vlády v Londýně za druhé světové války

Republika v exilu
  Inscenování československé vlády v Londýně za druhé světové války

Autor: Pavel Horák

Kniha zkoumá prezentaci československého státu na prostředí civilní administrativy exilové vlády. Sleduje nejen všední den politiků a úřednictva, ale i úlohu ceremonielu a politického marketingu při vytváření československé značky. Exilové ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Personalizace politiky v České republice

Personalizace politiky v České republice   (e-kniha)

Autor: Marcela Voženílková

Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních konfliktních linií a rozvoje moderních médií k oslabování ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Personalizace politiky v České republice

Personalizace politiky v České republice

Autor: Marcela Voženílková

Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních konfliktních linií a rozvoje moderních médií k oslabování ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Markéta Kozáková

– Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této úrovni v dané době objevil.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Slovník politického managementu a volebního marketingu

Slovník politického managementu a volebního marketingu   (e-kniha)

Autor: Jan Kubáček

Slovník zahrnuje téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Voliči, strany a negativní kampaň

Voliči, strany a negativní kampaň

Autor: Eva Lebedová

Kapitoly rozebírají systém i podoby politické komunikace v České republice. Důležitá pozornost je věnována problematice negativní reklamy ve volebních kampaních. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Vybrané kapitoly z nové ekonomiky

Vybrané kapitoly z nové ekonomiky

Monografie se zaměřuje na klíčové části nové ekonomie: např. umělou inteligenci, použití informačních a komunikačních technologií v oblasti zdravotnictví nebo současný vývoj v oblasti politického marketingu.

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%

Politika a politický marketing

Politika a politický marketing

Autor: Bohumír Štědroň; kolektív

Výklady věnované politice, teorii a vývoji politického marketingu nebo problematice lobbingu. Součástí práce jsou rovněž případové studie zaměřené např. na výsledky parlamentních voleb v ČR, Maďarsku nebo na Slovensku během roku 2010 atd. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Autor: Otto Eibl

Monografie zkoumá politická témata, která se stala součástí veřejné rozpravy před volbami do Poslanecké sněmovny roku 2006. Práce zároveň mapuje český politický prostor. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.