načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Politický marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Politika a politický marketing

Politika a politický marketing

Autor: Bohumír Štědroň; kolektív

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
555 Kč
+
-
Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Autor: Otto Eibl

Monografie zkoumá politická témata, která se stala součástí veřejné rozpravy před volbami do Poslanecké sněmovny roku 2006. Práce zároveň mapuje český politický prostor. ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
209 Kč
+
-
Personalizace politiky v České republice

Personalizace politiky v České republice

Autor: Marcela Voženílková

Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
293 Kč
+
-
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Markéta Kozáková

- Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Slovník politického managementu a volebního marketingu

Slovník politického managementu a volebního marketingu   (e-kniha)

Autor: Jan Kubáček

Slovník zahrnuje téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
161 Kč
+
-
Voliči, strany a negativní kampaň -- Politická komunikace v České republice

Voliči, strany a negativní kampaň
  Politická komunikace v České republice

Autor: Eva Lebedová

Kapitoly rozebírají systém i podoby politické komunikace v České republice. Důležitá pozornost je věnována problematice negativní reklamy ve volebních kampaních. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
272 Kč
+
-
Volební kampaně 2013

Volební kampaně 2013

Autor: Šíma Pavel; Králiková Marcela

- Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
251 Kč
+
-
Zveřejněné soukromí -- Utváření obrazu soukromého života politiků v médiích

Zveřejněné soukromí
  Utváření obrazu soukromého života politiků v médiích

Autor: Denisa Kasl Kollmannová

Cílem textu (původně disertační práce) je představit, jakým způsobem se promítá politický marketing do prezentace soukromí politiků a jak na tento proces reagují média. Soukromé ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
84 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist