Někdy stačí jen náhoda a štěstí, jindy geniální nápad. Pokud se k tomu přidá dřina, pokora a vytrvalost, může vzniknout legendární výrobek, který provází životem celé generace od praprarodičů až po prapravnuky. Přečtěte si příběhy lidí, ...
Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků. Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Fakta, historie, zajímavosti, osobnosti, historické památky, objevy – 100 nejvýznamnějších informací o České republice. Může sloužit jako základní přehled pro malé školáky. Možná zjistíte, co jste o naší vlasti ještě netušili, poznáte ...
– Výpravná obrazová publikace zachycující činnost velkých českých firem, které zaznamenaly největší rozkvět v době od poloviny 19. do poloviny 20. století. – ● Dům U Města Paříže ● St. Bartoš, klobouky ● Mořské lázně Kupari ● Křídy Staffen ...
– Temné a zvrácené začátky značek, které všichni známe a milujeme. – Značky jsou všudypřítomné. Možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za solidní, málokdo však ví, že právě ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
– Značky jsou součástí našeho života a možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za spolehlivé a solidní, každý ale nějak začínal a málokdo dnes ví, že začátky těchto značek ...
Mnoho lidi zná ranní vstávání do práce, někdy ještě za tmy. Nervozita proudí ve vzduchu a kruhy pod očima se každým dnem zvětšují. Cesta do práce také není procházkou růžovou zahradou. Zpožděné autobusy, chlad, zácpy a troubící auta. V ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Mnoho lidí zná ranní vstávání do práce, někdy ještě za tmy. Nervozita proudí ve vzduchu a kruhy pod očima se každým dnem zvětšují. Cesta do práce také není procházkou růžovou zahradou. Zpožděné autobusy, chlad, zácpy a troubící auta. V ...
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako ...
Bohatě ilustrovaná publikace představuje loga význačných designérů a designérských studií současnosti. Obsahuje několik návrhů kompletních kampaní a nepřeberné množství úspěšných návrhů log z různých zemí světa. ...