načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Obchodní značky

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Obchodní značky:
Značka: od vize k vyšším ziskům Značka: od vize k vyšším ziskům
Chernatony, Leslie de
3 dny
Naše cena: 171 Kč
Design Loga Design Loga
Healey, Matthew Healey
3 dny
Naše cena: 507 Kč
Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce Bez loga
Kleinová, Naomi
2 dny
Naše cena: 482 Kč
O značkách O značkách
Olins, Wally
2 dny
Naše cena: 342 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Autor: Naomi Kleinová

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-12%
sleva
hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%
482 Kč
+
-
O značkách

O značkách

Autor: Wally Olins

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-12%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
342 Kč
+
-
Doors: Brány vyhozené z pantů -- Odkaz Jima Morrisona jde k soudu

Doors: Brány vyhozené z pantů -- Odkaz Jima Morrisona jde k soudu

Autor: John Densmore

Bývalí členové legendárních Doors se na stará kolena rozhádali. A to tak, že roztržku mezi nimi musel řešit soud. Samozřejmě, že šlo o peníze, ale nejen o ně, významnou roli v ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
275 Kč
+
-
Brand New -- Nová podoba značek

Brand New -- Nová podoba značek

Autor: Wally Olins

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-20%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
239 Kč
+
-
Co se skrývá za značkou?

Co se skrývá za značkou?

Autor: Jana Geršlová

Bohatě vypravená kniha přináší 111 příběhů slavných a dodnes platných značek významných firem, příběhů úspěšného podnikání. Klade si za cíl nejen seznámit s často ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
374 Kč
+
-
Design Loga

Design Loga

Autor: Matthew Healey Healey

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%
507 Kč
+
-
Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky -- Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky -- Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem

Autor: Zdeněk Bauer; kol.

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
326 Kč
+
-
Kniha logotypů

Kniha logotypů

Autor: Anne Hellman; Bill Gardner

Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
507 Kč
+
-
Logo Design

Logo Design

Autor: Julius Wiedemann

A good logo can glamorize just about anything. Now available in our popular Klotz format, this sweeping compendium gathers diverse brand markers from around the world to explore the irrepressible ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-11%
sleva
470 Kč
+
-
Značka: od vize k vyšším ziskům

Značka: od vize k vyšším ziskům

Autor: Leslie de Chernatony

Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
171 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.