načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Obchodní značky

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Obchodní značky:
Značka: od vize k vyšším ziskům -- Strategický proces budování a posilování značky Značka: od vize k vyšším ziskům
Chernatony, Leslie de
4 dny
Naše cena: 169 Kč
Jak se budují značky Jak se budují značky
Sharp, Byron
2 dny
Naše cena: 339 Kč
Design Loga -- Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek Design Loga
Healey, Matthew Healey
4 dny
Naše cena: 507 Kč
O značkách O značkách
Olins, Wally
2 dny
Naše cena: 342 Kč
Jak se budují značky

Jak se budují značky

Autor: Byron Sharp

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
339 Kč
+
-
Doors: Brány vyhozené z pantů -- Odkaz Jima Morrisona jde k soudu

Doors: Brány vyhozené z pantů -- Odkaz Jima Morrisona jde k soudu

Autor: John Densmore

Bývalí členové legendárních Doors se na stará kolena rozhádali. A to tak, že roztržku mezi nimi musel řešit soud. Samozřejmě, že šlo o peníze, ale nejen o ně, významnou roli v ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
276 Kč
+
-
Brand New -- Nová podoba značek

Brand New -- Nová podoba značek

Autor: Wally Olins

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-20%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
239 Kč
+
-
Design Loga -- Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek

Design Loga -- Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek

Autor: Matthew Healey Healey

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%
507 Kč
+
-
Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky -- Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky -- Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem

Autor: Zdeněk Bauer; kol.

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
327 Kč
+
-
Kniha logotypů -- 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Kniha logotypů -- 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Autor: Bill Gardner; Anne Hellman

Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
502 Kč
+
-
O značkách

O značkách

Autor: Wally Olins

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-12%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
342 Kč
+
-
Značka: od vize k vyšším ziskům -- Strategický proces budování a posilování značky

Značka: od vize k vyšším ziskům -- Strategický proces budování a posilování značky

Autor: Leslie de Chernatony

Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
169 Kč
+
-
365 Day-by-Day: Fashion Ads of the 20th Century

365 Day-by-Day: Fashion Ads of the 20th Century

Best-dressed but busy? Keep on track of your schedule and your style with TASCHEN’s 365 Day-By-Day Fashion, the calendar you can use year after year. Each day you'll enjoy an inspiring image and ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
515 Kč
Advertising Next    150 Winning Campaigns for the New Communications Age

Advertising Next 150 Winning Campaigns for the New Communications Age

Autor: Tom Himpe

150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-17%
sleva
822 Kč
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist