načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Obchodní značky

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Obchodní značky:
Bez loga Bez loga
Kleinová, Naomi
4 dny
Naše cena: 460 Kč
O značkách O značkách
Olins, Wally
4 dny
Naše cena: 327 Kč
Kniha logotypů -- 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů Kniha logotypů
Gardner, Bill; Hellman, Anne
4 dny
Naše cena: 502 Kč
Design Loga -- Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek Design Loga
Healey, Matthew Healey
4 dny
Naše cena: 502 Kč
Automobily: jména, značky a znaky -- Význam jmen a značek, loga, přehled typů, historie a zajímavosti

Automobily: jména, značky a znaky
  Význam jmen a značek, loga, přehled typů, historie a zajímavosti

Autor: Jiří Fiala; Petr Strossa

Přes 5000 typů a modelů, 1600 značek, téměř 1000 znaků – zcela ojedinělý a unikátní výkladový slovník jmen typů, modelů a značek automobilů , který usnadní orientaci v nepřehledném moři jmen historických i současných automobilů. (jména,

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
699 Kč
594 Kč
+
-
Průvodce automobilovými znaky -- Loga a jejich grafické zpracování

Průvodce automobilovými znaky
  Loga a jejich grafické zpracování

– Loga automobilek se vyznačují jedinečnou schopností upoutat pozornost. Průvodce automobilovými znaky vypráví příběhy skrývající se za těmito emblémy, jež reprezentují posledních 120 let velké i malé výrobce – současné, stejně jako již ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
349 Kč
293 Kč
+
-
Království značky

Království značky

Autor: Matt Haig

Pohled na management, tvorbu a marketing značky. Chyby a úspěchy předních světových značek na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí. ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
356 Kč
331 Kč
+
-
The adidas Archive. The Footwear Collection

The adidas Archive. The Footwear Collection

Autor: Christian Habermeier; Sebastian Jäger

– The adidas story is one of groundbreaking designs, epic moments, and conceiving the all-around sports shoe, worn by the likes of Lionel Messi, Run DMC, and Madonna. A mecca for sneaker fans, this book presents adidas’s history through ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-11%
sleva
2 990 Kč
2 661 Kč
+
-
Jak se budují značky

Jak se budují značky   (e-kniha)

Autor: Byron Sharp

Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků. Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

319 Kč
+
-
Česká Republika - 100 nej zajímavostí pro zvídavé kluky a holky

Česká Republika
  100 nej zajímavostí pro zvídavé kluky a holky

Fakta, historie, zajímavosti, osobnosti, historické památky, objevy – 100 nejvýznamnějších informací o České republice. Může sloužit jako základní přehled pro malé školáky. Možná zjistíte, co jste o naší vlasti ještě netušili, poznáte ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
199 Kč
167 Kč
+
-
Příběhy firem -- Historie zaniklých českých podniků světového formátu

Příběhy firem
  Historie zaniklých českých podniků světového formátu

Autor: Rudolf Píša

– Výpravná obrazová publikace zachycující činnost velkých českých firem, které zaznamenaly největší rozkvět v době od poloviny 19. do poloviny 20. století. – ● Dům U Města Paříže ● St. Bartoš, klobouky ● Mořské lázně Kupari ● Křídy Staffen ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
499 Kč
424 Kč
+
-
Tajné dějiny značek

Tajné dějiny značek   (e-kniha)

Autor: Matt MacNabb

– Temné a zvrácené začátky značek, které všichni známe a milujeme. – Značky jsou všudypřítomné. Možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za solidní, málokdo však ví, že právě ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

169 Kč
+
-
Tajné dějiny značek

Tajné dějiny značek

Autor: autora nemá

– Značky jsou součástí našeho života a možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za spolehlivé a solidní, každý ale nějak začínal a málokdo dnes ví, že začátky těchto značek ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
299 Kč
254 Kč
+
-
Recept na miliónový brand bez mindráků!

Recept na miliónový brand bez mindráků!   (e-kniha)

Autor: Peter Dubaj

Mnoho lidi zná ranní vstávání do práce, někdy ještě za tmy. Nervozita proudí ve vzduchu a kruhy pod očima se každým dnem zvětšují. Cesta do práce také není procházkou růžovou zahradou. Zpožděné autobusy, chlad, zácpy a troubící auta. V ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
269 Kč
258 Kč
+
-
Recept na miliónový brand bez mindráků!

Recept na miliónový brand bez mindráků!

Autor: Peter Dubaj

Mnoho lidí zná ranní vstávání do práce, někdy ještě za tmy. Nervozita proudí ve vzduchu a kruhy pod očima se každým dnem zvětšují. Cesta do práce také není procházkou růžovou zahradou. Zpožděné autobusy, chlad, zácpy a troubící auta. V ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
339 Kč
285 Kč
+
-
Brand New - Nová podoba značek

Brand New
  Nová podoba značek

Autor: Wally Olins

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-20%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
299 Kč
239 Kč
+
-
Kniha logotypů -- 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Kniha logotypů
  2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Autor: Bill Gardner; Anne Hellman

Bohatě ilustrovaná publikace představuje loga význačných designérů a designérských studií současnosti. Obsahuje několik návrhů kompletních kampaní a nepřeberné množství úspěšných návrhů log z různých zemí světa. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%
590 Kč
502 Kč
+
-
Design Loga -- Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek

Design Loga
  Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek

Autor: Matthew Healey Healey

Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem. Loga jsou přehledně rozdělena podle odvětví a jednotlivé celky jsou obohaceny případovými studiemi úspěšných návrhů mapujícími praktické otázky a ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%
590 Kč
502 Kč
+
-
O značkách

O značkách

Autor: Wally Olins

Obchodní značky - jejich historie a užívání či fungování v globalizovaném světě. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
389 Kč
327 Kč
+
-
Bez loga

Bez loga

Autor: Naomi Kleinová

Kanadská politoložka zkoumá negativní vliv nadnárodních obchodních řetězců na život jedince i společnosti. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%
548 Kč
460 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.