Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti Continue Reading. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního ...
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Marek Dragoun; Diana Dragoun
Pojďme si přiznat, že face-to-face prodáváme všichni každý den. Nejen své služby a produkty, ale i sami sebe a své nápady. Pokud už to musíme dělat, tak to pojďme dělat nejen "dobře", ale "perfektně". V knize naleznete veškeré funkční ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Autor: Pagan Eben
Kapitoly pojednávají o využívání příležitostí a dosahování obchodních úspěchů. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Kniha nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat a jak se odlišit od konkurence. Je určena jak začínajícím obchodníkům, tak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Eben Pagan
Kapitoly pojednávají o využívání příležitostí a dosahování obchodních úspěchů. ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Principem síťového marketingu je distribuce zboží založená na osobním doporučení a jeho hnacím motorem je nadšení všech členů sítě. Čtivě a vtipně koncipovaná rukověť obsahuje efektivní metody i postupy, jak dosáhnout krok za krokem úspěchu ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor v této knize objasňuje základní principy, jak dosáhnout úspěchu. Tematicky navazuje na svou slavnou knihu Myšlením k bohatství. Kniha sestává z rozhovorů se samotným autorem, kde se dozvíme mnoho o jeho životní trajektorii a zejména ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Zkušení autoři nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat a jak se odlišit od konkurence. Je určena jak začínajícím ...
Dostupnost:
6 pracovních dní
i
Autor popisuje svůj vlastní příběh o zakládání, řízení, prodávání, kupování, vedení technologických firem a investování do nich a přináší základní rady a praktickou moudrost pro řešení nejpalčivějších problémů, které se na školách ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
– – Emoce, kterým je vystaven každý burzovní obchodník, mají často zásadní vliv na úspěch jeho obchodů. Není proto divu, že mezi nejúspěšnější obchodníky patří ti, kteří se svou psychiku naučili ovládat a nepodléhají stresu. – Říká se, že ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Jak se stát z dobrého výborným, aneb tajemství úspěšné komunikace
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Autor: Helen Kensett
– Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
– Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte – na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo – Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba – deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Typicky americká publikace o psychologii úspěšného obchodního jednání je dílem selfmademana, který se vypracoval od píky. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor v knize představuje metodu prodeje nazvanou 5P - Příprava (kde a jak najít potenciální zákazníky, plánování a stanovování cílů, dovednosti dobrého prodejce), Příběh (jak udělat dobrý dojem na zákazníka, vytváření příběhu spojeného s ...
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Lindy Woodhead
Převratná vize Harryho Selfridge dala v roce 1909 vzniknout novému pojetí obchodního domu, ve kterém byl na prvním místě zákazník a zásadní roli sehrála reklama. Nakupování se stalo zábavou a pohodlí bylo samozřejmostí. Nová strategie ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i