Jedinečná kniha o tom, jak pomocí sebeovládání a síly osobního přesvědčení dosáhnout finančního úspěchu svého podnikatelského plánu. Přepracováno a upraveno pro současný svět.
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Jak si prosadit svou v obchodě i v životě Ať už jste prodejcem, manažerem pro prodej nebo podnikatelem, kniha „Prodej, nebo prodají tobě“ bude vaším průvodcem, který vám pomůže efektivně prodávat vaše nápady, produkty i služby komukoliv.
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Autor: Matthew Healey Healey
Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem. Loga jsou přehledně rozdělena podle odvětví a jednotlivé celky jsou obohaceny případovými studiemi úspěšných návrhů mapujícími praktické otázky a ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Osvědčené postupy z oblasti síťového marketingu. Příručka poskytuje základní informace o síťovém marketingu, přináší hlavní zásady profesionálů v síťovém marketingu, rady týkající se výběru správných společností, tvorby prezentací nebo ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Světově populární prezentace Steva Jobse, zakladatele a ředitele společnosti Apple, se staly novým celosvětovým zlatým standardem. Tato kniha vám krok za krokem přesně ukáže, jak můžete techniky Steva Jobse využít při svých vlastních ...
Dostupnost:
skladem
i
Autor identifikuje několik zásadních principů, ze kterých vyrůstá "první filozofie osobního úspěchu na světě". ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Josef Moravec
– – Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
V této knize hlouběji porozumíte myšlenkám ze slavné a dnes již ve svém žánru klasické knihy Myšlením k bohatství. Čeká na vás pět lekcí, ve kterých se dozvíte, jak být úspěšní v životě a ve svém zaměstnání. Napoleon Hill nabízí jednoduché ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Chcete se naučit dovednosti, jak prolomit ledy a docílit toho, aby vás potenciální zájemci o vaše obchodování sami prosili o prezentaci? Z jakéhokoli neznámého či známého potenciálního zájemce dokážete vytvořit žhavého kandidáta, který se ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Praktické rady a techniky, jak úspěšně prodávat. Příručka. Práce obsahuje přehled nezbytných vlastností a dovedností úspěšného obchodníka. Dále zde najdeme výklad pojmů z oblasti obchodu, doporučení ohledně komunikace s klientem (slovní ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Jak získat nové klienty a obchodní partnery. V této publikaci se dozvíte o chybách, které lidé při networkingu běžně dělají, jak se stát úspěšným networkerem, jak si vylepšit svou sebeprezentaci (tzv. elevator pitch) anebo jak na small ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Příručka podrobně popisuje jednotlivé fáze prodejního rozhovoru. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: James M. Heidema; Chris M. Heidema
Příručka určená profesionálním prodejcům předkládá návody, jak dosáhnout větších úspěchů v prodeji. ...
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Stuart Crainer
Publikace přibližuje základní principy, kterými se ve své manažerské činnosti řídil výkonný ředitel a předseda General Electric Company.
Dostupnost:
skladem
i
Průkopnická metoda pro prezentaci, přesvědčování a skvělý obchod
Dostupnost:
skladem
i
Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti Continue Reading. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního ...
Dostupnost:
skladem
i