načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Nakladatelství Vysoká škola ekonomie a managementu

Další filtry
Řazení
Informační systémy a technologie

Informační systémy a technologie

Autor: Jan Pour

Aplikovaná informatika významně ovlivňuje úspěšnost podniku na trhu. Tato publikace proto odpovídá potřebě poskytnout manažerům, obchodníkům i pracovníkům administrativy komplexní pohled na aplikační potenciál současných informačních ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
800 Kč
792 Kč
+
-
Marketingová strategie a plánování

Marketingová strategie a plánování   (e-kniha)

Autor: Dr. Mgr. Jiří Boháček; Ing. Peter Matisko Ph. D.; Ing. Břetislav Stromko MBA

– Učební text, který se Vám dostává do rukou, je určen pro studium problematiky plánování marketingové komunikace. Měl by pomoci budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.