Portfolio předškoláčka a začínajícího školáka tvoří desky a sada pěti karet formátu A4 k jednotlivým oblastem školní připravenosti. Děti se stávají piloty letadla a vydávají se na svůj let do nového světa poznání. Na kartách jsou u ...
Tato komplexní publikace k problematice dyslexie přináší kromě úvodní charakteristiky této specifické poruchy učení zejména vhodné metody výuky a hodnocení ve škole, ale i celou řadu konkrétních námětů pro efektivní reedukaci část z nich ...
Jedná se o zcela unikátní interaktivní učebnici českého jazyka pořadač se šesti plastovými kapsami (s rozšířitelnou kapacitou a uzavíratelnou chlopní) k šesti okruhům pravopisu součástí jednotlivých okruhů jsou metodické listy, pokyny pro ...
Jedná se o zcela unikátní interaktivní učebnici českého jazyka – pořadač se šesti plastovými kapsami (s rozšířitelnou kapacitou a uzavíratelnou chlopní) k šesti okruhům hláskosloví – součástí jednotlivých okruhů jsou metodické listy, pokyny ...
Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a hodnocení výsledků vzdělávání. Publikace ukazuje, jak hodnotit ...
Zcela unikátní interaktivní učebnice českého jazyka, která je postavena na využívání aktivních forem učení při osvojování českého jazyka (žákům nejsou předkládány hotové poznatky, ale na základě svého bádání, experimentování, manipulace, ...
Zcela unikátní interaktivní učebnice českého jazyka, která je postavena na využívání aktivních forem učení při osvojování českého jazyka (žákům nejsou předkládány hotové poznatky, ale na základě svého bádání, experimentování, manipulace, ...
Zcela unikátní interaktivní učebnice českého jazyka, která je postavena na využívání aktivních forem učení při osvojování českého jazyka (žákům nejsou předkládány hotové poznatky, ale na základě svého bádání, experimentování, manipulace, ...
Publikace přináší zejména praktické rady, jak zvládat výchovu dětí s ADHD/ADD (výchovné zásady, charakteristické projevy a možnosti ovlivnění, situace ve škole, výběr dalšího vzdělávání, období dospívání a dospělosti).
Příručka určená především rodičům a vychovatelům radí, jak postupovat při výchově dětí s ADHD a ADD. Zabývá se i problematikou ADHD v dospívání a v dospělosti.
Publikace je určena nejen žákům základních a středních škol, ale i jejich často bezradným rodičům a učitelům – přináší konkrétní možnosti, jak učinit učení efektivnějším, jak rozpoznat výhodný styl učení, jaké volit strategie učení, jaké ...
Popisuje obtíže, které s ADHD souvisí, přináší konkrétní možnosti, jak řešit v běžném životě problémy s pozorností, pamětí, dochvilností, s dodržováním termínů, s udržením pořádku, chaosem, se zbrklostí, s učením, ale i s emoční ...
Kniha je vhodným vodítkem jak pro rodiče a učitele, tak i pro kvalifikované speciální pedagogické a psychologické pracovníky. Metodická příručka zaměřená na projevy, diagnostiku i prevenci specifické poruchy pravopisu (dysortografie). ...
Školní zralost a odklad povinné školní docházky. Význam hry v životě dítěte. Cvičení a hry zaměřené na rozvoj smyslového, zrakového a sluchového vnímání, na rozvoj paměti, pozornosti, řeč, myšlení a motoriky. ...