načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Adart spol. s r.o.

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace

Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace   (e-kniha)

Autor: RNDr. Ludvík Čichovský CSc.; MBA; kolektiv

Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
399 Kč
+
-
Výzvy marketingu v současné krizi -- 3. doplněné a aktualizované vydání

Výzvy marketingu v současné krizi -- 3. doplněné a aktualizované vydání   (e-kniha)

Autor: Dr. Mgr. Jiří Boháček

Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
190 Kč
+
-
Fluktuace a retence zaměstnanců

Fluktuace a retence zaměstnanců   (e-kniha)

Autor: Lucie Vnoučková

Kniha „Fluktuace a retence zaměstnanců“ se týká v současnosti aktuálního tématu práce s lidským kapitálem. Otázka, jak si udržet kvalitní zaměstnance, je klíčovým faktorem ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
199 Kč
+
-
Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci -- 3. rozšířené vydání

Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci -- 3. rozšířené vydání   (e-kniha)

Autor: Hana Urbancová

Tato publikace je založena na výsledcích realizovaného výzkumu v problematice zabezpečení kontinuity znalostí v organizacích. Kniha přináší odpověď na otázku proč je v současném ...

Dostupnost: skladem  i
189 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist