načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Nadnárodní společnosti

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Nadnárodní společnosti:
Rub a líc baťovských sporů Rub a líc baťovských sporů
Pospíšilová, Hana; Pospíšil, Jaroslav
3 dny
Naše cena: 237 Kč
 (e-book)
Rub a líc baťovských sporů Rub a líc baťovských sporů
Pospíšil, Jaroslav
skladem
Naše cena: 189 Kč
Design Loga Design Loga
Healey, Matthew Healey
3 dny
Naše cena: 507 Kč
Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce Bez loga
Kleinová, Naomi
3 dny
Naše cena: 482 Kč
IBM a holokaust IBM a holokaust
Black, Edwin
3 dny
Naše cena: 399 Kč
Velká celosvětová peněžní loupež Velká celosvětová peněžní loupež
Fuller, Richard Buckminster
4 dny
Naše cena: 118 Kč
IBM a holokaust

IBM a holokaust

Autor: Edwin Black

Publikace o dlouhodobém spojenectví mezi nacistickou vládou a největší americkou korporací odhaluje překvapivá fakta o aktivní účasti IBM na provádění holokaustu. Zakladatel ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-20%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
399 Kč
+
-
Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Autor: Naomi Kleinová

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-12%
sleva
hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%
482 Kč
+
-
Design Loga

Design Loga

Autor: Matthew Healey Healey

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%hodnoceni - 71.4%
507 Kč
+
-
Finančný manažment nadnárodných korporácií

Finančný manažment nadnárodných korporácií

Autor: Anna Harumová

Autorka vo svojej monografii predstavuje na relatívne malom priestore mnohé aspekty finančného manažmentu nadnárodných korporácií. Zameriava sa na formy podnikania nadnárodných ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
399 Kč
+
-
Losing the Signal

Losing the Signal

Autor: Jacquie McNish

Winner of the Canadian National Business Book Award 2016. Shortlisted for the FT/McKinsey Business Book of the Year Award 2015. In 2009, BlackBerry controlled half of the US smartphone market. Today ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-11%
sleva
444 Kč
+
-
Medzinárodná expanzia firiem -- Stratégie, partnerstvá a ľudské zdroje

Medzinárodná expanzia firiem -- Stratégie, partnerstvá a ľudské zdroje

Autor: Soňa Ferencová

Publikácia prináša a sprostredkúva poznatky z oblasti investovania v zahraničí, tvorby medzinárodných stratégií, vytvárania medzinárodných partnerstiev, strategických aliancií, fúzií ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
427 Kč
+
-
Mezinárodní management

Mezinárodní management   (e-kniha)

Autor: Pavel Štrach

Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
246 Kč
+
-
Mezinárodní management - 3. přepracované vydání

Mezinárodní management - 3. přepracované vydání

Autor: Dana Zadražilová

Učebnice Mezinárodní management je určena pro navazující magisterské studium oborů, které se zabývají mezinárodním podnikáním. Celý text je pojat jako obvyklý znalostní standard na ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
239 Kč
+
-
Nadnárodní společnosti v České republice

Nadnárodní společnosti v České republice

Autor: Ladislav Blažek; Alena Šafrová Drášilová

Jsou velké, silné, vysoce produktivní. Vytváří hodnotu pro zákazníky, dávají lidem práci, jsou společensky odpovědné. Působí v globálním měřítku, vymykají se kontrole trhů i ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
460 Kč
+
-
Podnikání v globalizovaném světě

Podnikání v globalizovaném světě   (e-kniha)

Autor: František Janatka

Kniha představuje praktickou učební pomůcku zejména pro studenty ekonomických oborů. Autoři v knize vykládají vztah podnikání a globalizace velmi komplexně; reflektují nejen ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
450 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
<<První <Předchozí | Strana 1. z 2 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist