načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Mezinárodní marketing

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Mezinárodní marketing:
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
5 dní
Naše cena: 254 Kč
 (e-book)
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
skladem
Naše cena: 254 Kč
Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing

Autor: kolektiv

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým ...

Dostupnost: skladem  i
-23%
sleva
390 Kč
300 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání

Mezinárodní marketing
  Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
  (e-kniha)

Autor: Hana Machková; Martin Machek

Kapitoly vysvětlují základní pojmy, postupy a nástroje z oblasti mezinárodního marketingu. Součástí výkladu jsou rovněž příklady z praxe. ...

Dostupnost: skladem  i

254 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání

Mezinárodní marketing
  Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání

Autor: Hana Machková; Martin Machek

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
299 Kč
254 Kč
+
-
Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu

Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu

Autor: Judita Táncošová; Michal Fabuš; Marcel Lincényi

Kapitoly popisují vývoj, základní pojmy a další problémy mezinárodního podnikání a managementu. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
436 Kč
388 Kč
+
-
Vstup slovenských firiem na ruský trh

Vstup slovenských firiem na ruský trh   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková

– Táto monografia bola pripravovaná na základe niekoľko ročného výskumu v českých firmách pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori predpokladajú, že sankcie budú skôr či neskôr zrušené a výsledky ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Vstup slovenských firem na ruský trh

Vstup slovenských firem na ruský trh

Autor: Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková

Táto monografia vychádza z široko koncipovaného niekoľko ročného výskumu v slovenských firmách. Bola pripravovaná pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori predpokladajú, že sankcie budú skôr či neskôr ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-7%
sleva
250 Kč
233 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing
  Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání
  (e-kniha)

Autor: Hana Machková

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%

254 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing
  Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Autor: Hana Machková

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%
299 Kč
254 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.