načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Mezinárodní marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Mezinárodní marketing:
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
3 dny
Naše cena: 254 Kč
 (e-book)
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
skladem
Naše cena: 254 Kč
Vstup slovenských firiem na ruský trh

Vstup slovenských firiem na ruský trh   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková

- Táto monografia bola pripravovaná na základe niekoľko ročného výskumu v českých firmách pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori predpokladajú, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing

Autor: kolektiv

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-6%
sleva
367 Kč
+
-
Vstup slovenských firem na ruský trh

Vstup slovenských firem na ruský trh

Autor: Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková

Táto monografia vychádza z široko koncipovaného niekoľko ročného výskumu v slovenských firmách. Bola pripravovaná pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
233 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing
  Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání
  (e-kniha)

Autor: Hana Machková

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
254 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing
  Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Autor: Hana Machková

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
254 Kč
+
-
Mezinárodní marketing a informační technologie

Mezinárodní marketing a informační technologie

Autor: Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal

Kolektivní monografie zaměřená na marketing a marketingové strategie v kontextu s prudkým rozvojem informačních technologií. ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
280 Kč
+
-
Mezinárodní marketingový management

Mezinárodní marketingový management

Autor: Ralph Berndt; Claudia Fantapié Altobelli; Matthias Sander

Příručka shrnuje základní informace o jednotlivých oborech mezinárodního marketingového managementu v éře globalizace. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
213 Kč
+
-
Marketingové postřehy ze zahraničních cest

Marketingové postřehy ze zahraničních cest

Autor: Čichovský

Český ekonom přibližuje osobní zážitky ze služebních cest v různorodých zemích. ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
177 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist