načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Mezinárodní marketing

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Mezinárodní marketing:
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
3 dny
Naše cena: 254 Kč
 (e-book)
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
skladem
Naše cena: 254 Kč
Vstup slovenských firiem na ruský trh

Vstup slovenských firiem na ruský trh   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková

– Táto monografia bola pripravovaná na základe niekoľko ročného výskumu v českých firmách pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori predpokladajú, že sankcie budú skôr či neskôr zrušené a výsledky ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing

Autor: kolektiv

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
390 Kč
386 Kč
+
-
International Marketing

International Marketing

Autor: Petr Král; Hana Machková; Markéta Lhotáková

Přehled různých nástrojů mezinárodního marketingu. ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
835 Kč
827 Kč
+
-
Vstup slovenských firem na ruský trh

Vstup slovenských firem na ruský trh

Autor: Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková

Táto monografia vychádza z široko koncipovaného niekoľko ročného výskumu v slovenských firmách. Bola pripravovaná pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori predpokladajú, že sankcie budú skôr či neskôr ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-7%
sleva
250 Kč
233 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing
  Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání
  (e-kniha)

Autor: Hana Machková

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%

254 Kč
+
-
Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Autor: Soňa Supeková; Hana Janáková

Monografie zkoumá dopady interkulturních aspektů na marketing, podnikání nebo fuzzy logiku v širších středoevropských souvislostech. ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
361 Kč
321 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing
  Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Autor: Hana Machková

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%
299 Kč
254 Kč
+
-
Mezinárodní marketing a informační technologie

Mezinárodní marketing a informační technologie

Autor: Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal

Kolektivní monografie zaměřená na marketing a marketingové strategie v kontextu s prudkým rozvojem informačních technologií. ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
315 Kč
280 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.