načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Mezinárodní marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Mezinárodní marketing:
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
skladem
Naše cena: 254 Kč
 (e-book)
Mezinárodní marketing -- 3., aktualizované a přepracované vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
skladem
Naše cena: 254 Kč
 (e-book)
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
skladem
Naše cena: 238 Kč
Mezinárodní marketingový management

Mezinárodní marketingový management

Autor: Ralph Berndt; Claudia Fantapié Altobelli; Matthias Sander

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-14%
sleva
215 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání   (e-kniha)

Autor: Hana Machková

Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
238 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Autor: Hana Machková

Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
254 Kč
+
-
International Marketing

International Marketing

Autor: Petr Král; Hana Machková; Markéta Lhotáková

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-6%
sleva
784 Kč
+
-
Marketingové postřehy ze zahraničních cest

Marketingové postřehy ze zahraničních cest

Autor: Čichovský

V předkládané publikaci, na rozdíl od předchozích, autor pomíjí teoretická východiska svých úvah a doporučení. To však nic nemění na jeho bystrém úsudku a schopnosti přesně ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
177 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- 3., aktualizované a přepracované vydání

Mezinárodní marketing -- 3., aktualizované a přepracované vydání   (e-kniha)

Autor: Hana Machková

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
254 Kč
+
-
Mezinárodní marketing a informační technologie

Mezinárodní marketing a informační technologie

Autor: Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech pánů ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
280 Kč
+
-
Vstup slovenských firem na ruský trh

Vstup slovenských firem na ruský trh

Autor: Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková

Táto monografia vychádza z široko koncipovaného niekoľko ročného výskumu v slovenských firmách. Bola pripravovaná pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
232 Kč
+
-
Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Autor: Soňa Supeková; Hana Janáková

Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
321 Kč
Mezinárodní marketing a informační technologie

Mezinárodní marketing a informační technologie   (e-kniha)

Autor: Bohumír Štědroň; kolektiv

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech ?pánů hradů? ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
-25%
sleva
247 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist