načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Mediální komunikace

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Mediální komunikace:
Hvížďala Karel - Restaurování slov -- (eseje) Hvížďala Karel
Hvížďala; Karel
6 dní
Naše cena: 169 Kč
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Ftorek, Jozef
3 dny
Naše cena: 271 Kč
 (e-book)
Hvížďala Karel - Restaurování slov Hvížďala Karel
Hvížďala, Karel
skladem
Naše cena: 145 Kč
 (e-book)
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Ftorek, Jozef
skladem
Naše cena: 254 Kč
Bulvarizace českých médií Bulvarizace českých médií
kol.
3 dny
Naše cena: 125 Kč
Nová ekologie médií -- Konvergence a mediamorfóza Nová ekologie médií
Jakubowicz, Karol
3 dny
Naše cena: 283 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Slovník teórie médií A-Ž

Slovník teórie médií A-Ž

Autor: Peter Valček

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
499 Kč
+
-
Styl mediálních dialogů

Styl mediálních dialogů

Autor: autorov kolektív

Publikace analyzuje televizní a rozhlasové dialogy od krátkých informativních interview po moderování celých vysílacích bloků, od rozhovorů seriózních po zábavné talk show. Zaměřuje ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-6%
sleva
371 Kč
+
-
Stylistika pro žurnalisty

Stylistika pro žurnalisty   (e-kniha)

Autor: Eva Minářová

Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu. Čtenáři poznají podstatu ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
299 Kč
+
-
Stylistika pro žurnalisty

Stylistika pro žurnalisty

Autor: Eva Minářová

Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu. Čtenáři poznají podstatu ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
318 Kč
+
-
Tahle země je naše -- Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě

Tahle země je naše -- Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě

Autor: Tomáš Samek

Kniha zkoumá, zda je deixe použitelná jako hledisko výkladu světa médií, veřejného prostoru a komunikačních interakcí v něm probíhajících. Soustředí se na vztah těchto interakcí k ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
282 Kč
+
-
Tahle země je naše. Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě

Tahle země je naše. Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě   (e-kniha)

Autor: Mgr. Tomáš Samek Ph.D. M. A.

Kniha zkoumá, zda je deixe použitelná jako hledisko výkladu světa médií, veřejného prostoru a komunikačních interakcí v něm probíhajících. Soustředí se na vztah těchto interakcí k ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
111 Kč
+
-
Ti druzí sportovci

Ti druzí sportovci

Autor: Alice Němcová Tejkalová

Kniha představuje komparativní kvalitativní kritickou analýzu diskurzu zabývající se mediální stereotypizací a rámcováním vybraných událostí, v dobovém kontextu významných, ze ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-6%
sleva
169 Kč
+
-
Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Tradiční a nové v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
64 Kč
+
-
Voice of the Locality: Local Media and Local Audience

Voice of the Locality: Local Media and Local Audience

Autor: Lenka Waschková Císařová

Publikace se zaměřuje na téma lokálních médií, které je v oboru mediálních studií často opomíjené. Hlavními úhly pohledu jsou analýza lokálních publik a charakteristika vztahu ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
222 Kč
+
-
Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Autor: Jaroslav Huk

Průzkumy veřejného mínění a jejich výsledky jsou běžnou součástí mediálního zpravodajství, tu poněkud démonizovanou, tu mírně opovrhovanou, většinou však užitečnou a ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-6%
sleva
398 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.