načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Mediální komunikace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Mediální komunikace:
Hvížďala Karel - Restaurování slov -- (eseje) Hvížďala Karel
Hvížďala; Karel
10 dní
Naše cena: 160 Kč
 (e-book)
Hvížďala Karel - Restaurování slov Hvížďala Karel
Hvížďala, Karel
skladem
Naše cena: 149 Kč
 (e-book)
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Ftorek, Jozef
skladem
Naše cena: 271 Kč
Bulvarizace českých médií Bulvarizace českých médií
kolektiv autorů
3 dny
Naše cena: 133 Kč
Nová ekologie médií -- Konvergence a mediamorfóza Nová ekologie médií
Jakubowicz, Karol
2 dny
Naše cena: 280 Kč
Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání Public relations jako ovlivňování mínění
Ftorek, Jozef
2 dny
Naše cena: 253 Kč
Přesahování literatury

Přesahování literatury

Autor: Siegfried J. Schmidt

Tradiční předmět literární vědy, text, ztratil své privilegované postavení a je dnes vnímán jako jedna z početných mediálních nabídek. Přední německý filozof a teoretik medií, ...

Dostupnost: 11 pracovních dní  i
-16%
sleva
83 Kč
+
-
Slovník teórie médií A-Ž

Slovník teórie médií A-Ž

Autor: Peter Valček

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-16%
sleva
500 Kč
+
-
Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Autor: Jozef Ftorek

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
253 Kč
+
-
Krizová komunikace s médii

Krizová komunikace s médii

Autor: Vojtěch Bednář

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
127 Kč
+
-
Analýza obsahu mediálních sdělení - 3. vydání

Analýza obsahu mediálních sdělení - 3. vydání

Autor: Irena Reifová

Třetí vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy mediálních informací. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
153 Kč
+
-
Stylistika pro žurnalisty

Stylistika pro žurnalisty

Autor: Eva Minářová

Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu. Čtenáři poznají podstatu ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
319 Kč
+
-
Žurnalisti -- Lovci vo svorke

Žurnalisti -- Lovci vo svorke

Autor: Pavol Dinka

Kniha predostiera na konkrétnych príkladoch prešľapy médií. Autor rozdelil publikáciu na päť častí: Mediálne štvanice, Mediálne manipulácie, Rozsudky a sankcie, Publicistika, Štúdie. ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
212 Kč
+
-
Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu

Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu

Autor: František Kalvas

Publikace vychází z aktuálně obhájené autorovy disertace a empiricky zkoumá proces nastolování agendy. Nejprve je tu rekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V ...

Dostupnost: 11 pracovních dní  i
-16%
sleva
216 Kč
+
-
Hvížďala Karel - Restaurování slov -- (eseje)

Hvížďala Karel - Restaurování slov -- (eseje)

Autor: Hvížďala; Karel

(eseje)

Dostupnost: 10 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 80.6%hodnoceni - 80.6%hodnoceni - 80.6%hodnoceni - 80.6%hodnoceni - 80.6%
160 Kč
+
-
Jak účinně oslovit média -- Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru

Jak účinně oslovit média -- Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru

Autor: Jan Tomandl

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
297 Kč
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist