načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Mediální komunikace – Česko

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Mediální komunikace – Česko:
Bulvarizace českých médií Bulvarizace českých médií
kolektiv autorů
4 dny
Naše cena: 125 Kč
Jazyk moderátorů Událostí, hlavního zpravodajského pořadu ČT

Jazyk moderátorů Událostí, hlavního zpravodajského pořadu ČT

Autor: Viktor Jílek; Božena Bednaříková; Jindřiška Svobodová; kolektiv autorů

Monografie vznikla na Katedře mediálních a kulturálních studií a žurnalistiky FF UP ve spolupráci s Katedrou bohemistiky FF UP jako výsledek dlouholetého vědeckého zkoumání jazyka žurnalistických sdělení. Kniha tematicky navazuje na ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
104 Kč
97 Kč
+
-
Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Autor: Jaroslav Huk

Praktický doplněk obecně komunikačních disciplín (trénink komunikačních technik a kreativity, mediální komunikace apod.) a pohled na cílový objekt médií - čtenáře, posluchače, diváky, veřejnost. Vysokoškolská učebnice. Velká část skript je ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
424 Kč
420 Kč
+
-
Bulvarizace českých médií

Bulvarizace českých médií

Autor: kolektiv autorů

Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
149 Kč
125 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.