načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Mediální komunikace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Mediální komunikace:
Hvížďala Karel - Restaurování slov -- (eseje) Hvížďala Karel
Hvížďala; Karel
7 dní
Naše cena: 169 Kč
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Ftorek, Jozef
3 dny
Naše cena: 271 Kč
 (e-book)
Hvížďala Karel - Restaurování slov Hvížďala Karel
Hvížďala, Karel
skladem
Naše cena: 148 Kč
 (e-book)
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Ftorek, Jozef
skladem
Naše cena: 271 Kč
Bulvarizace českých médií Bulvarizace českých médií
kol.
3 dny
Naše cena: 132 Kč
Nová ekologie médií -- Konvergence a mediamorfóza Nová ekologie médií
Jakubowicz, Karol
3 dny
Naše cena: 283 Kč
Styl mediálních dialogů

Styl mediálních dialogů

Autor: Světla Čmejrková; kolektiv

Publikace analyzuje televizní a rozhlasové dialogy od krátkých informativních interview po moderování celých vysílacích bloků, od rozhovorů seriózních po zábavné talk show. Zaměřuje ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-11%
sleva
351 Kč
+
-
Padá mi to z nebe -- Sestra mezi divadlem, médii a pasťákem

Padá mi to z nebe -- Sestra mezi divadlem, médii a pasťákem

Autor: Jan Paulas; Tomáš Kutil

Jak může přežít řeholnice v pasťáku? Jak se ošetřuje prezident? Jak hovořit o víře v dnešní době? Jaké to bylo, vstoupit za komunistů do tajné řehole? Může řeholní sestra ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%
271 Kč
+
-
Jak na média

Jak na média

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
187 Kč
+
-
Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Autor: Jozef Ftorek

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%
253 Kč
+
-

""Rudé právo psalo, že nás bylo málo...""

Autor: Olga Matoušová - Šmídová

Restituce identity a identita restituce v diskursu Rudého práva v roce nula

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
331 Kč
+
-
Analýza obsahu mediálních sdělení

Analýza obsahu mediálních sdělení

Autor: Irena Carpentier - Reifová

Třetí vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy mediálních informací. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
155 Kč
+
-
Autenticita ve světě médií: televizní příběh

Autenticita ve světě médií: televizní příběh

Autor: Hana Malaníková

Může být člověk na obrazovce autentický? Pokud v podmínkách televizní výroby nemohu anebo nemám být sám sebou, kým tu tedy jsem? Autorka Hana Malaníková má zkušenosti z divadla, z ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
168 Kč
+
-
Bulvarizace českých médií

Bulvarizace českých médií

Autor: kol.

Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
132 Kč
+
-
Člověk v situaci

Člověk v situaci

Autor: Jan Císař

Kniha předního českého divadelního teoretika a historika Jana Císaře je reflexí současné inscenační praxe včetně proměn, které divadlo prodělalo v posledních desetiletích. Kniha ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
192 Kč
+
-
Efektivní sociálně-mediální komunikace

Efektivní sociálně-mediální komunikace   (e-kniha)

Autor: Eva Poláková; Lucia Spálová

Publikácia obsahuje komprimovaný súhrn poznatkov o sociálnej komunikácii, a to o verbálnej i neverbálnej personálnej komunikácii, s významnými psychologickými teóriami, s poukázaním na ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
168 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
<<První <Předchozí | Strana 1. z 9 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist