načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Masová komunikace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Masová komunikace:
Úvod do teorie masové komunikace Úvod do teorie masové komunikace
McQuail, Denis
skladem
Naše cena: 633 Kč
Agenda Setting Agenda Setting
McCombs; Maxwell
7 dní
Naše cena: 296 Kč
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války Manipulace a propaganda
Ftorek, Jozef
3 dny
Naše cena: 253 Kč
 (e-book)
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války Manipulace a propaganda
Ftorek, Jozef
skladem
Naše cena: 253 Kč
Masová média

Masová média

Autor: Jan Jirák; Barbara Köpplová

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
471 Kč
+
-
Úvod do teorie masové komunikace

Úvod do teorie masové komunikace

Autor: Denis McQuail

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%
633 Kč
+
-
Agenda Setting

Agenda Setting

Autor: McCombs; Maxwell

Nastolování agendy; masová média a veřejné mínění

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%
296 Kč
+
-
Človek - masmédiá - realita

Človek - masmédiá - realita

Autor: Božena Seilerová

Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
180 Kč
+
-
Le multimédia

Le multimédia

Autor: T. Lancien

Nakladatelství: Cle International
Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
508 Kč
+
-
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války   (e-kniha)

Autor: Jozef Ftorek

Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
253 Kč
+
-
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Autor: Jozef Ftorek

Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
253 Kč
+
-
Masová komunikace a veřejné mínění

Masová komunikace a veřejné mínění   (e-kniha)

Autor: Lukáš Urban; Josef Dubský; Karol Murdza

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
271 Kč
+
-
Masová komunikace a veřejné mínění

Masová komunikace a veřejné mínění

Autor: Lukáš Urban; Josef Dubský; Karol Murdza

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
84 Kč
+
-
Masová média -- 2. přepracované vydání

Masová média -- 2. přepracované vydání   (e-kniha)

Autor: Jan Jirák; Barbara Köpplová

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
419 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
<<První <Předchozí | Strana 1. z 2 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist