načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Masová komunikace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Masová komunikace:
Úvod do teorie masové komunikace Úvod do teorie masové komunikace
McQuail, Denis
3 dny
Naše cena: 633 Kč
Masová média -- 2., přepracované vydání Masová média
Jirák; Jan; Köpplová; Barbara
7 dní
Naše cena: 472 Kč
 (e-book)
Masová média -- 2. přepracované vydání Masová média
Jirák, Jan; Köpplová, Barbara
skladem
Naše cena: 419 Kč
Agenda Setting Agenda Setting
McCombs; Maxwell
7 dní
Naše cena: 297 Kč
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války Manipulace a propaganda
Ftorek, Jozef
4 dny
Naše cena: 253 Kč
 (e-book)
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války Manipulace a propaganda
Ftorek, Jozef
skladem
Naše cena: 253 Kč
Masová média -- 2., přepracované vydání

Masová média
  2., přepracované vydání

Autor: Jirák; Jan; Köpplová; Barbara

2., přepracované vydání

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
472 Kč
+
-
Masová média -- 2. přepracované vydání

Masová média
  2. přepracované vydání
  (e-kniha)

Autor: Jan Jirák; Barbara Köpplová

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
419 Kč
+
-
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938

Autor: Martin Charvát; Jan Jirák

Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938. Jednotlivé kapitoly jsou v převážné většině neseny ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-16%
sleva
193 Kč
+
-
Epistemologie (nových) médií

Epistemologie (nových) médií

Autor: Tomáš Dvořák

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-16%
sleva
209 Kč
+
-
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Manipulace a propaganda
  na pozadí současné informační války
  (e-kniha)

Autor: Jozef Ftorek

Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
253 Kč
+
-
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Manipulace a propaganda
  na pozadí současné informační války

Autor: Jozef Ftorek

Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
253 Kč
+
-
Človek - masmédiá - realita

Človek - masmédiá
  realita

Autor: Božena Seilerová

Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
180 Kč
+
-
Masová komunikace a veřejné mínění

Masová komunikace a veřejné mínění   (e-kniha)

Autor: Lukáš Urban; Josef Dubský; Karol Murdza

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
271 Kč
+
-
Le multimédia

Le multimédia

Autor: T. Lancien

Cet ouvrage fait le point sur la spécificité du multimédia. Il propose des outils d'analyse et de sélection des cédéroms grand public et apprentissage des langues ainsi qu'une ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
509 Kč
+
-
Masová komunikace a veřejné mínění

Masová komunikace a veřejné mínění

Autor: Lukáš Urban; Josef Dubský; Karol Murdza

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%
84 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
<<První <Předchozí | Strana 1. z 2 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist