načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Masová komunikace

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Masová komunikace:
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války Manipulace a propaganda
Ftorek, Jozef
4 dny
Naše cena: 253 Kč
 (e-book)
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války Manipulace a propaganda
Ftorek, Jozef
skladem
Naše cena: 253 Kč
Masová média -- 2., přepracované vydání Masová média
Jirák; Jan; Köpplová; Barbara
7 dní
Naše cena: 472 Kč
Masová komunikace a veřejné mínění Masová komunikace a veřejné mínění
Urban, Lukáš; Dubský, Josef; Murdza, Karol
4 dny
Naše cena: 84 Kč
 (e-book)
Masová komunikace a veřejné mínění Masová komunikace a veřejné mínění
Urban, Lukáš; Dubský, Josef; Murdza, Karol
skladem
Naše cena: 254 Kč
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938

Autor: Martin Charvát; Jan Jirák

Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938. Jednotlivé kapitoly jsou v převážné většině neseny formou "případových" studií, kdy se jejich autoři zaměřují na ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
230 Kč
193 Kč
+
-
Epistemologie (nových) médií

Epistemologie (nových) médií

Autor: Tomáš Dvořák

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
249 Kč
247 Kč
+
-
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Manipulace a propaganda
  na pozadí současné informační války
  (e-kniha)

Autor: Jozef Ftorek

Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Zajímá vás, nakolik rozhoduje o závažných veřejných záležitostech sama veřejnost?  . – ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%

253 Kč
+
-
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Manipulace a propaganda
  na pozadí současné informační války

Autor: Jozef Ftorek

Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor odkrývá současnou praxi ovlivňování veřejného mínění pomocí mediální ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%
298 Kč
253 Kč
+
-
Človek - masmédiá - realita

Človek - masmédiá
  realita

Autor: Božena Seilerová

Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V súčasnosti sa táto transformácia skúma už ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
192 Kč
190 Kč
+
-
Masová média -- 2., přepracované vydání

Masová média
  2., přepracované vydání

Autor: Jirák; Jan; Köpplová; Barbara

2., přepracované vydání

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
555 Kč
472 Kč
+
-
Masová komunikace a veřejné mínění

Masová komunikace a veřejné mínění   (e-kniha)

Autor: Lukáš Urban; Josef Dubský; Karol Murdza

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%

254 Kč
+
-
Le multimédia

Le multimédia

Autor: T. Lancien

Cet ouvrage fait le point sur la spécificité du multimédia. Il propose des outils d'analyse et de sélection des cédéroms grand public et apprentissage des langues ainsi qu'une présentation d'Internet et de son intér

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
514 Kč
509 Kč
+
-
Masová komunikace a veřejné mínění

Masová komunikace a veřejné mínění

Autor: Lukáš Urban; Josef Dubský; Karol Murdza

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%
99 Kč
84 Kč
+
-
Paul Lazarsfeld a počátky komunikačního výzkumu

Paul Lazarsfeld a počátky komunikačního výzkumu

Autor: Hynek Jeřábek

Publikace je věnována vědeckému dílu a s ním spojeným životním osudem jednoho ze zakladatelů moderního empirického sociálního výzkumu Paula Felixe Lazarsfelda. Zaměřuje se hlavně na jeho výzkumy ...

Dostupnost: 14 pracovních dní  i
-11%
sleva
150 Kč
134 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.