načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Masmédia

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Masmédia:
Polské duše Polské duše
Vavrouška, Petr
3 dny
Naše cena: 149 Kč
Politika a média v konzumní společnosti Politika a média v konzumní společnosti
Růžička, Vlastimil
4 dny
Naše cena: 127 Kč
Mardata -- Vzpoury v žurnalistice Mardata
Hvížďala, Karel
3 dny
Naše cena: 186 Kč
Bulvarizace českých médií Bulvarizace českých médií
kolektiv autorů
3 dny
Naše cena: 125 Kč
 (e-book)
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti Dějiny českých médií
Jirák, Jan; Köpplová, Barbara; Bednařík, Petr
skladem
Naše cena: 365 Kč
Přibáň Jiří - Tyranizovaná spravedlnost Přibáň Jiří
Hvížďala; Karel; Přibáň; Jiří
7 dní
Naše cena: 314 Kč
Masová média

Masová média

Autor: Jan Jirák

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
555 Kč
472 Kč
+
-
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti

Dějiny českých médií
  Od počátku do současnosti
  (e-kniha)

Autor: Jan Jirák; Barbara Köpplová; Petr Bednařík

Historický vývoj českých médií od středověku až po současnost. Učebnice mapuje dějiny tištěných médií od vzniku knihtisku v polovině 15. století do současnosti a také historii vysílacích médií existujících zhruba od 20. let 20. století. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%

365 Kč
+
-
Mediální komunikace pro management

Mediální komunikace pro management   (e-kniha)

Autor: Vojtěch Bednář

Kniha určená především lidem pracujícím na řídících pozicích (manažeři, podnikatelé) se snaží srozumitelně seznámit s tím, jak fungují sdělovací prostředky, a naučit, jak vstupovat do kontaktu s médii. Popisuje postupy a cíle novinářů, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 33.8%hodnoceni - 33.8%hodnoceni - 33.8%hodnoceni - 33.8%hodnoceni - 33.8%

195 Kč
+
-
Masová komunikace a veřejné mínění

Masová komunikace a veřejné mínění   (e-kniha)

Autor: Lukáš Urban; Josef Dubský; Karol Murdza

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%

254 Kč
+
-
Politika a média v konzumní společnosti

Politika a média v konzumní společnosti   (e-kniha)

Autor: Vlastimil Růžička

Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

237 Kč
+
-
Polské duše

Polské duše

Autor: Petr Vavrouška

Knihu tvoří rozhovory s polskými osobnostmi (např. Lech Wałęsa, Wojciech Jaruzelski, Jerzy Stuhr, Agnieszka Hollandová nebo Andrzej Wajda). Můžeme se tak nejen blíže seznámit se zajímavými životními osudy těchto lidí, ale i s jejich názory ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-40%
sleva
hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%
249 Kč
149 Kč
+
-
Autenticita ve světě médií: televizní příběh

Autenticita ve světě médií: televizní příběh

Autor: Hana Malaníková

Kniha je autorčinou osobní výpovědí o hledání metody či způsobu, jak zůstat sám sebou i ve světle televizních kamer. Na základě reflexe vlastní zkušenosti a studia odborné literatury se snaží popsat význam autenticity v prostředí masových ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
200 Kč
168 Kč
+
-
Mediokracie

Mediokracie

Autor: Miloslav Bednář; Jiří Bystřický; Helena Chaloupková; Ladislav Jakl; Jiří Svoboda; Zdeněk Zbořil; Petr Žantovský

Mediokracie je pojem skloňovaný po řadu uplynulých let v různých kontextech. Zpravidla se jím míní skutečnost, že hromadné sdělovací prostředky neboli masmédia mají významný vliv na společenské dění, který občas přerůstá nejen v ambici, ale ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
149 Kč
125 Kč
+
-
Vývojové trendy v českých mediích po roce 1989
Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
332 Kč
329 Kč
+
-
Problém médií. Jak uvažovat o dnešních médiích.

Problém médií. Jak uvažovat o dnešních médiích.   (e-kniha)

Autor: Robert McChesney

Studie na příkladu situace ve Spojených státech amerických odhaluje roli a fungování masmédií v současném světě. Východisko analýzy představuje shrnutí vývoje profesionální žurnalistiky. Demokratická teorie předpokládá, že společnost ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

89 Kč
+
-
Public relations a zpravodajství -- Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii

Public relations a zpravodajství
  Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii
  (e-kniha)

Autor: Jan Tomandl

Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Realita masmédií

Realita masmédií

Autor: Niklas Luhmann

Kniha Realita masmédií je dalším příspěvkem Niklase Luhmanna k teorii sociálních systémů, kterou tento německý sociolog ve svých dřívejších pracích aplikoval například na sféry ekonomie, politiky, vědy, práva či umění. Masmédia představují ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
250 Kč
210 Kč
+
-
Od karnevalovej ulice po virtuálny svet

Od karnevalovej ulice po virtuálny svet

Autor: Martin Kasarda

Publikácia nie je polemikou o estetike populárneho a vysokého umenia, ale pátraním po tom, čo vlastne populárna kultúra reprezentuje v dnešnom svete uväznenom v totalite médií. – „Populárna kultúra a média žijú v symbióze až pozoruhodnej, ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
270 Kč
251 Kč
+
-
Nová ekologie médií -- Konvergence a mediamorfóza

Nová ekologie médií
  Konvergence a mediamorfóza

Autor: Karol Jakubowicz

Monografie věnovaná současným proměnám v mediální oblasti. Popisuje procesy, které utvářejí dnešní podobu médií (digitalizace, konvergence, mediamorfóza) a zamýšlí se nad budoucností mediální krajiny i nad rolí novinářství v informační ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%
333 Kč
280 Kč
+
-
Nová ekologie médií -- Konvergence a mediamorfóza

Nová ekologie médií
  Konvergence a mediamorfóza

Autor: Karol Jakubowicz

Monografie věnovaná současným proměnám v mediální oblasti. Popisuje procesy, které utvářejí dnešní podobu médií (digitalizace, konvergence, mediamorfóza) a zamýšlí se nad budoucností mediální krajiny i nad rolí novinářství v informační ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%
333 Kč
280 Kč
+
-
Pitch it!

Pitch it!

Autor: Sibylle Kurz

Autorka, německá odbornice na společenskou komunikaci, v ní seznamuje s termínem pitching zahrnujícím návody, jak účinně prezentovat projekt či myšlenku tak, aby okamžitě zaujaly a předkladatel zároveň získal prostředky pro jejich ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%
277 Kč
233 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7
<<   < | Strana 5. z 7 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.