načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Masmédia – Česko

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Masmédia – Česko:
Bulvarizace českých médií Bulvarizace českých médií
kolektiv autorů
2 dny
Naše cena: 125 Kč
 (e-book)
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti Dějiny českých médií
Jirák, Jan; Köpplová, Barbara; Bednařík, Petr
skladem
Naše cena: 365 Kč
Média v pohybu -- K proměně současných českých publik Média v pohybu
Macek, Jakub
2 dny
Naše cena: 249 Kč
Panoptikum české Panoptikum české
Obermannová, Irena
4 dny
Naše cena: 127 Kč
Černá kniha České televize Černá kniha České televize
Žantovský, Petr; Hroník, Jiří
2 dny
Naše cena: 40 Kč
Šok! Hrůza! Média!

Šok! Hrůza! Média!

Autor: HlídacíPes. org

– – Média dnes doslova hýbou společností. Víte, jak se v nich orientovat? Kdo vlastní české sdělovací prostředky a jak se to odráží v jejich obsahu? Tušíte, co se odehrává v novinářském světě a kdo, jak a proč pro vás zprávy tvoří? – – ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
299 Kč
254 Kč
+
-
Mediální právo

Mediální právo

Autor: Aleš Rozehnal

Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
490 Kč
485 Kč
+
-
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání

Dějiny českých médií
  Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání

Autor: Petr Bednařík; Jan Jirák; Barbara Köpplová

Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin. Zachycuje sociální a kulturní aspekty proměn tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické inovace, které se na jejich vývoji podílely. V řadě ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
499 Kč
424 Kč
+
-
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání

Dějiny českých médií
  Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jan Jirák; Barbara Köpplová; Petr Bednařík

Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin. Zachycuje sociální a kulturní aspekty proměn tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické inovace, které se na jejich vývoji podílely. V řadě ...

Dostupnost: skladem  i

424 Kč
+
-
Šok! Hrůza! Média!

Šok! Hrůza! Média!   (e-kniha)

Autor: HlídacíPes. org

– Média dnes doslova hýbou společností. Víte, jak se v nich orientovat? Kdo vlastní české sdělovací prostředky a jak se to odráží v jejich obsahu? Tušíte, co se odehrává v novinářském světě a kdo, jak a proč pro vás zprávy ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

169 Kč
+
-
Mediální právo. Komentář

Mediální právo. Komentář

Autor: Chaloupková; Holý; Urbánek

Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující činnost hromadných ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
1 490 Kč
1 475 Kč
+
-
Tahle země je naše. Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě

Tahle země je naše. Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě   (e-kniha)

Autor: Mgr. Tomáš Samek Ph.D. M. A.

Kniha zkoumá, zda je deixe použitelná jako hledisko výkladu světa médií, veřejného prostoru a komunikačních interakcí v něm probíhajících. Soustředí se na vztah těchto interakcí k vytváření kolektivního vědomí sociálních aktérů: kdo je z ...

Dostupnost: skladem  i

119 Kč
+
-
Mediální smrt konsenzu

Mediální smrt konsenzu

Autor: Markéta Škodová; Michala Škrábová; kol.

V posledních zhruba dvaceti letech sílí varovná až panická tónina politicko-mediálního diskurzu, která - byť v podstatě nevyřčeně - operuje s představou hluboce dysfunkčního stavu veřejné diskuze a oslabení, či snad dokonce ochromení ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
260 Kč
218 Kč
+
-
Černá kniha České televize

Černá kniha České televize

Autor: Petr Žantovský; Jiří Hroník

Výběr z glos a úvah o České televizi z Parlamentních listů 2012-2016

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-18%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
49 Kč
40 Kč
+
-
Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti -- Případová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009

Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti
  Případová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009

Autor: Hana Hurtíková

O možném účinku rámů (do kterých jsou zpravodajská sdělení zabalena) na formování politických postojů veřejnosti toho zatím víme poměrně málo. Autorka se proto pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší první ucelený náhled na ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
198 Kč
166 Kč
+
-
Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Autor: Jaroslav Huk

Praktický doplněk obecně komunikačních disciplín (trénink komunikačních technik a kreativity, mediální komunikace apod.) a pohled na cílový objekt médií - čtenáře, posluchače, diváky, veřejnost. Vysokoškolská učebnice. Velká část skript je ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
424 Kč
420 Kč
+
-
Média v pohybu -- K proměně současných českých publik

Média v pohybu
  K proměně současných českých publik

Autor: Jakub Macek

– "Co je nového na nových médiích?", ptá se Jakub Macek, respektive co nového s užíváním nových médií přišlo do života mediálních publik? Autor z pozic mediálních studií a sociologie vypráví o transformačních procesech, které právě ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%
297 Kč
249 Kč
+
-
Bulvarizace českých médií

Bulvarizace českých médií

Autor: kolektiv autorů

Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
149 Kč
125 Kč
+
-
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti

Dějiny českých médií
  Od počátku do současnosti
  (e-kniha)

Autor: Jan Jirák; Barbara Köpplová; Petr Bednařík

Historický vývoj českých médií od středověku až po současnost. Učebnice mapuje dějiny tištěných médií od vzniku knihtisku v polovině 15. století do současnosti a také historii vysílacích médií existujících zhruba od 20. let 20. století. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%

365 Kč
+
-
Vývojové trendy v českých mediích po roce 1989
Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
332 Kč
329 Kč
+
-
Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

Autor: Markéta Škodová; Vlastimil Nečas

Kolektivní monografie přináší empirická šetření stejnojmenného projektu a komparační analýzy. ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
188 Kč
186 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
| Strana 1. z 2 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.