načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový výzkum

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový výzkum:
 (e-book)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana
skladem
Naše cena: 339 Kč
Konzument Konzument
Gasteiger, Nepomuk
2 dny
Naše cena: 298 Kč
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy   (e-kniha)

Autor: kolektiv; Radek Tahal

Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
297 Kč
+
-
Základy metodologie výzkumu

Základy metodologie výzkumu

Autor: Ludvík Eger; Dana Egerová

Publikace pojednává o metodologii výzkumu. V první části autoři čtenáře seznamují se strategií a designem výzkumu. Objasňují základní pojmy a rozebírají první kroky vedoucí k ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
92 Kč
+
-
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Autor: Radek Tahal; kolektiv

Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
297 Kč
+
-
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Autor: Jan Šíma

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
151 Kč
+
-
Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014

Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Autor: Radek Tahal

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
270 Kč
+
-
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu   (e-kniha)

Autor: Roman Kozel; Lenka Mynářová; Hana Svobodová

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
339 Kč
+
-
Moderní marketingový výzkum

Moderní marketingový výzkum   (e-kniha)

Autor: Roman Kozel; kolektiv

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
314 Kč
+
-
Konzument

Konzument

Autor: Nepomuk Gasteiger

Obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
298 Kč
+
-
Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Petr Dostál; Jitka Černá

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
250 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
<<První <Předchozí | Strana 1. z 2 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist