načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový výzkum

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový výzkum:
 (e-book)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana
skladem
Naše cena: 339 Kč
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy Marketingový výzkum
Tahal, Radek; kolektiv
3 dny
Naše cena: 297 Kč
 (e-book)
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy Marketingový výzkum
kolektiv; Tahal, Radek
skladem
Naše cena: 297 Kč
Konzument Konzument
Gasteiger, Nepomuk
4 dny
Naše cena: 294 Kč
Marketing symfonických orchestrů -- Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Marketing symfonických orchestrů
  Publikum a veřejnost moravských filharmonií
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie zkoumá na základě příkladů čtyř moravských symfonických orchestrů možnosti zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Text rovněž obsahuje výsledky výzkumu věnovaného postojům filharmonického ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think

Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think

Autor: Paul Szwarc

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research. (how to find out what people really think)

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
640 Kč
634 Kč
+
-
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Marketingový výzkum
  Postupy, metody, trendy
  (e-kniha)

Autor: kolektiv; Radek Tahal

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%

297 Kč
+
-
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Marketingový výzkum
  Postupy, metody, trendy

Autor: Radek Tahal; kolektiv

Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají - od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%
349 Kč
297 Kč
+
-
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Autor: Jan Šíma

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící provázaný celek seznamují čtenáře s teoretickými ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
180 Kč
167 Kč
+
-
Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014

Knihy a čtení
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Data – výzkumné ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Autor: Radek Tahal

Učebnice seznamuje s metodami a technikami sběru marketingových dat. ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
290 Kč
287 Kč
+
-
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu   (e-kniha)

Autor: Roman Kozel; Lenka Mynářová; Hana Svobodová

Monografie seznamuje s přípravou, realizací, metodami i aplikací marketingového výzkumu. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 85.9%hodnoceni - 85.9%hodnoceni - 85.9%hodnoceni - 85.9%hodnoceni - 85.9%

339 Kč
+
-
Konzument

Konzument

Autor: Nepomuk Gasteiger

Obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
350 Kč
294 Kč
+
-
Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Petr Dostál; Jitka Černá

Rozbory a návrhy vhodných nástrojů pro řízení marketingu památkových objektů v České republice. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
269 Kč
250 Kč
+
-
Marketing podle cílových skupin -- Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme v Evropě

Marketing podle cílových skupin
  Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme v Evropě

Autor: Florian Allgayer; Jochen Kalka

Příručka německých sociologů přibližuje základní principy marketingu z hlediska třiceti dvou skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
449 Kč
382 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.