načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový výzkum

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový výzkum:
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy Marketingový výzkum
Tahal, Radek; kolektiv
6 dní
Naše cena: 0 Kč
 (e-book)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana
skladem
Naše cena: 302 Kč
 (e-book)
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy Marketingový výzkum
kolektiv; Tahal, Radek
skladem
Naše cena: 264 Kč
Marketingový výzkum -- v udržitelném marketingovém managementu

Marketingový výzkum
  v udržitelném marketingovém managementu

Autor: Miroslav Foret; David Melas

Kapitoly přibližují metodologické principy, postupy a techniky marketingového výzkumu. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Marketingový výzkum
  Postupy, metody, trendy
  (e-kniha)

Autor: kolektiv; Radek Tahal

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%

Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Marketingový výzkum
  Postupy, metody, trendy

Autor: Radek Tahal; kolektiv

Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají - od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%

Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014

Knihy a čtení
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Data – výzkumné ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Autor: Radek Tahal

Učebnice seznamuje s metodami a technikami sběru marketingových dat. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu   (e-kniha)

Autor: Roman Kozel; Lenka Mynářová; Hana Svobodová

Monografie seznamuje s přípravou, realizací, metodami i aplikací marketingového výzkumu. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%

Marketing symfonických orchestrů -- Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Marketing symfonických orchestrů
  Publikum a veřejnost moravských filharmonií
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie zkoumá na základě příkladů čtyř moravských symfonických orchestrů možnosti zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Text rovněž obsahuje výsledky výzkumu věnovaného postojům filharmonického ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.