načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový výzkum

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový výzkum:
 (e-book)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana
skladem
Naše cena: 318 Kč
Konzument Konzument
Gasteiger, Nepomuk
3 dny
Naše cena: 297 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Petr Dostál; Jitka Černá

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
250 Kč
+
-
Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014

Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
64 Kč
+
-
Konzument

Konzument

Autor: Nepomuk Gasteiger

Obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
297 Kč
+
-
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Autor: Jan Šíma

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
151 Kč
+
-
Marketing podle cílových skupin

Marketing podle cílových skupin

Autor: Florian Allgayer; Jochen Kalka

„Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
386 Kč
+
-
Marketing symfonických orchestrů -- Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Marketing symfonických orchestrů -- Publikum a veřejnost moravských filharmonií   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
64 Kč
+
-
Marketingový průzkum

Marketingový průzkum

Autor: Miroslav Foret

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
214 Kč
+
-
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Autor: Radek Tahal; kolektiv

Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
296 Kč
+
-
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy   (e-kniha)

Autor: kolektiv; Radek Tahal

Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
279 Kč
+
-
Moderní marketingový výzkum

Moderní marketingový výzkum   (e-kniha)

Autor: Roman Kozel; kolektiv

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
295 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
<<První <Předchozí | Strana 1. z 2 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.