načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový výzkum

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový výzkum:
 (e-book)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Svobodová, Roman Kozel Lenka Mynářová Hana
skladem
Naše cena: 288 Kč
Konzument Konzument
Gasteiger, Nepomuk
2 dny
Naše cena: 287 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
15%
naše sleva
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
doporučená cena:  339 Kč
naše cena s DPH:  288 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy toto zboží dostanu?
 

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu   (e-kniha)

Autor: Roman Kozel Lenka Mynářová Hana Svobodová

Hodnocení titulu: hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství ...
18%
naše sleva
Konzument
doporučená cena:  350 Kč
naše cena s DPH:  287 Kč
doručujeme za 2 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Konzument

Autor: Nepomuk Gasteiger

Nakladatelství: ACADEMIA
Hodnocení titulu: hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
Obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989
11%
naše sleva
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení
doporučená cena:  180 Kč
naše cena s DPH:  160 Kč
doručujeme za 2 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Autor: Jan Šíma


Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly ...
12%
naše sleva
Marketing podle cílových skupin
doporučená cena:  449 Kč
naše cena s DPH:  395 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Marketing podle cílových skupin

Autor: Florian Allgayer; Jochen Kalka


„Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo ...
6%
naše sleva
Marketingové řízení památkových objektů
doporučená cena:  269 Kč
naše cena s DPH:  252 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Petr Dostál; Jitka Černá


Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři ...
15%
naše sleva
Marketingový průzkum
doporučená cena:  249 Kč
naše cena s DPH:  211 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Marketingový průzkum

Autor: Miroslav Foret

Nakladatelství: BIZBOOKS

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i ...
15%
naše sleva
Moderní marketingový výzkum
doporučená cena:  314 Kč
naše cena s DPH:  266 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy toto zboží dostanu?
 

Moderní marketingový výzkum   (e-kniha)

Autor: Kozel kolektiv a Roman

Nakladatelství: Grada

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se ...
6%
naše sleva
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu
doporučená cena:  290 Kč
naše cena s DPH:  272 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Autor: Radek Tahal


Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti ...

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.