načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový management

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový management:
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Lane Kevin
3 dny
Naše cena: 1 947 Kč
 (e-book)
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane
skladem
Naše cena: 1 947 Kč
 (e-book)
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
skladem
Naše cena: 229 Kč
 (e-book)
Marketing obchodní firmy Marketing obchodní firmy
Zamazalová, Marcela
skladem
Naše cena: 271 Kč
Blázinec v Silicon Valley -- Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost Blázinec v Silicon Valley
Martínez, Antonio García
skladem
Naše cena: 382 Kč
 (e-book)
Blázinec v Silicon Valley Blázinec v Silicon Valley
Martínez, Antonio García
skladem
Naše cena: 269 Kč
Marketing management -- 14. vydání

Marketing management
  14. vydání

Autor: Philip Kotler; Lane Kevin Keller

Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%
2 290 Kč
1 947 Kč
+
-
Marketingový management destinací

Marketingový management destinací

Autor: Monika Palatková

Publikace se věnuje řízení a marketingu turistických destinací. Je určena odborné veřejnosti z oblasti cestovního ruchu ve veřejné správě, soukromém sektoru i studentům vyšších ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
269 Kč
229 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley -- Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Blázinec v Silicon Valley
  Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Autor: Antonio García Martínez

Svět sociálních sítí, online technologií a digitálních firem sídlících v kalifornském Silicon Valley často poněkud postrádá řád a kontrolu. Mnohdy v něm však vznikají novinky s ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
449 Kč
382 Kč
+
-
Sami v moři konkurence

Sami v moři konkurence   (e-kniha)

Autor: Leoš Bárta

- Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe. - Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

199 Kč
+
-
Sami v moři konkurence -- Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Sami v moři konkurence
  Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Autor: Leoš Bárta

První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
349 Kč
297 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
399 Kč
339 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley

Blázinec v Silicon Valley   (e-kniha)

Autor: Antonio García Martínez

Svět sociálních sítí, online technologií a digitálních firem sídlících v kalifornském Silicon Valley často poněkud postrádá řád a kontrolu. Mnohdy v něm však vznikají novinky s ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

269 Kč
+
-
Marketingové řízení místního rozvoje

Marketingové řízení místního rozvoje

Autor: Miroslav Foret

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
140 Kč
130 Kč
+
-
Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

Autor: Radoslav Škapa

Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
250 Kč
210 Kč
+
-
Marketing management -- 14. vydání

Marketing management
  14. vydání
  (e-kniha)

Autor: Philip Kotler; Kevin Lane Keller

Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%

1 947 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist