načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový management

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový management:
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Lane Kevin
3 dny
Naše cena: 1 947 Kč
 (e-book)
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane
skladem
Naše cena: 1 947 Kč
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
3 dny
Naše cena: 229 Kč
 (e-book)
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
skladem
Naše cena: 229 Kč
 (e-book)
Marketing obchodní firmy Marketing obchodní firmy
Zamazalová, Marcela
skladem
Naše cena: 271 Kč
Blázinec v Silicon Valley -- Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost Blázinec v Silicon Valley
Martínez, Antonio García
skladem
Naše cena: 382 Kč
Marketing management -- 14. vydání

Marketing management
  14. vydání
  (e-kniha)

Autor: Philip Kotler; Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%
1 947 Kč
+
-
Marketingový management destinací

Marketingový management destinací

Autor: Monika Palatková

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
229 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley -- Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Blázinec v Silicon Valley
  Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Autor: Antonio García Martínez

- Dlouho utajovaný rukopis bývalého poradce Twitteru, produktového manažera Facebooku a zakladatele vlastního startupu je na světě! - Zajímá vás, co se doopravdy děje v Silicon Valley, ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
382 Kč
+
-
Tržní orientace - známá neznámá

Tržní orientace
  známá neznámá

Autor: Eva Tomášková

ržní orientace vychází z marketingové koncepce, kdy podnik dokonale zná své tržní okolí a zejména ví, kdo jsou jeho zákazníci a jaké jsou jejich potřeby, představy a přání. Tržní ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
188 Kč
+
-
Sami v moři konkurence

Sami v moři konkurence   (e-kniha)

Autor: Leoš Bárta

- Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe. - Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
199 Kč
+
-
Sami v moři konkurence -- Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Sami v moři konkurence
  Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Autor: Leoš Bárta

- Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o: - - správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, - - marketingu, - - podnikání, - ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
297 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley

Blázinec v Silicon Valley   (e-kniha)

Autor: Antonio García Martínez

- Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času. Zaměstnanci jsou lidé, co mají víc času než peněz. Entreprenéři jsou to svůdné mezi tím. A marketing je jako sex – jenom ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
269 Kč
+
-
Marketingové řízení místního rozvoje

Marketingové řízení místního rozvoje

Autor: Miroslav Foret

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
130 Kč
+
-
Marketing na twitteri

Marketing na twitteri

Autor: Peter Murár

Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
347 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist