načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový management

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový management:
 (e-book)
Tvorba business modelů Tvorba business modelů
Pigneur, Alexander Osterwalder Yves
skladem
Naše cena: 281 Kč
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Lane Kevin
3 dny
Naše cena: 1 946 Kč
 (e-book)
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Keller, Philip Kotler Kevin Lane
skladem
Naše cena: 1 654 Kč
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
3 dny
Naše cena: 228 Kč
 (e-book)
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
skladem
Naše cena: 194 Kč
Blázinec v Silicon Valley Blázinec v Silicon Valley
Martínez, Antonio García
skladem
Naše cena: 354 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
15%
naše sleva
Marketing management -- 14. vydání
doporučená cena:  2 290 Kč
naše cena s DPH:  1 946 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Marketing management -- 14. vydání

Autor: Philip Kotler; Lane Kevin Keller

Hodnocení titulu: hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické ...
14%
naše sleva
Marketing v pohybu
doporučená cena:  380 Kč
naše cena s DPH:  326 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Marketing v pohybu

Autor: Dipak C. Jain; Suvit Maesincee; Philip Kotler


Nový přístup k zisku, růstu a obnově Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji ...
15%
naše sleva
Vysoce efektivní marketingový plán -- 15 kroků k úspěchu v podnikání
doporučená cena:  269 Kč
naše cena s DPH:  228 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Vysoce efektivní marketingový plán -- 15 kroků k úspěchu v podnikání

Autor: Peter Knight

Hodnocení titulu: hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
Ať jste malý podnikatel nebo velká firma, tento praktický průvodce vám v 15 krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch ve vašem byznysu. ...
21%
naše sleva
Blázinec v Silicon Valley
doporučená cena:  449 Kč
naše cena s DPH:  354 Kč
skladem >3ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava

Kdy toto zboží dostanu?
 

Blázinec v Silicon Valley

Autor: Antonio García Martínez

Hodnocení titulu: hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
Dlouho utajovaný rukopis bývalého poradce Twitteru, produktového manažera Facebooku a zakladatele vlastního startupu je na světě! Zajímá vás, co se doopravdy děje v Silicon Valley, ...
6%
naše sleva
Blázinec v Silicon Valley
doporučená cena:  269 Kč
naše cena s DPH:  252 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy toto zboží dostanu?
 

Blázinec v Silicon Valley   (e-kniha)

Autor: Antonio García Martínez

Hodnocení titulu: hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času. Zaměstnanci jsou lidé, co mají víc času než peněz. Entreprenéři jsou to svůdné mezi tím. A marketing je jako sex – jenom ...
13%
naše sleva
English for Customer Care + CD
doporučená cena:  295 Kč
naše cena s DPH:  257 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

English for Customer Care + CD

Autor: neuveden

Nakladatelství: FRAUS

Učebnice určená pro pracovníky firemní zákaznické podpory, call-center a reklamačních oddělení k řešení konfliktních situací... (B2)
18%
naše sleva
Holistická marketingová koncepce
doporučená cena:  230 Kč
naše cena s DPH:  188 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Holistická marketingová koncepce

Autor: Tomáš Barčík

Nakladatelství: ÚSTAV PRÁVA

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou ...
6%
naše sleva
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
doporučená cena:  480 Kč
naše cena s DPH:  451 Kč
doručujeme za 5 pracovních dní
Kdy toto zboží dostanu?
 

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová


Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci ? V čem je síla marketingu ? Řešení není jednoduché. Strana nabídky ( výrobce, obchod ) se stává stále diferencovanější a ...
15%
naše sleva
Marketing management -- 14. vydání
doporučená cena:  1 947 Kč
naše cena s DPH:  1 654 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy toto zboží dostanu?
 

Marketing management -- 14. vydání   (e-kniha)

Autor: Philip Kotler Kevin Lane Keller

Hodnocení titulu: hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické ...
Marketing na twitteri

naše cena s DPH:  369 Kč
doručujeme za 7 pracovních dní
Kdy toto zboží dostanu?
 

Marketing na twitteri

Autor: Peter Murár

Nakladatelství: WebSupport

Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú ...
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.