načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový management

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový management:
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Lane Kevin
16 dní
Naše cena: 1 947 Kč
 (e-book)
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane
skladem
Naše cena: 1 947 Kč
 (e-book)
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
skladem
Naše cena: 229 Kč
 (e-book)
Marketing obchodní firmy Marketing obchodní firmy
Zamazalová, Marcela
skladem
Naše cena: 271 Kč
Blázinec v Silicon Valley -- Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost Blázinec v Silicon Valley
Martínez, Antonio García
skladem
Naše cena: 382 Kč
 (e-book)
Blázinec v Silicon Valley Blázinec v Silicon Valley
Martínez, Antonio García
skladem
Naše cena: 269 Kč
Marketing management -- 14. vydání

Marketing management -- 14. vydání

Autor: Philip Kotler; Lane Kevin Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické ...

Dostupnost: 16 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%
1 947 Kč
+
-
Marketing management -- 14. vydání

Marketing management -- 14. vydání   (e-kniha)

Autor: Philip Kotler; Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%
1 947 Kč
+
-
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu -- Jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu -- Jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím

Autor: Perry Marshall

Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch! V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na ...

Dostupnost: 9 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7%
365 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley -- Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Blázinec v Silicon Valley -- Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Autor: Antonio García Martínez

Dlouho utajovaný rukopis bývalého poradce Twitteru, produktového manažera Facebooku a zakladatele vlastního startupu je na světě! Zajímá vás, co se doopravdy děje v Silicon Valley, ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
382 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními ...

Dostupnost: 16 pracovních dní  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley

Blázinec v Silicon Valley   (e-kniha)

Autor: Antonio García Martínez

Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času. Zaměstnanci jsou lidé, co mají víc času než peněz. Entreprenéři jsou to svůdné mezi tím. A marketing je jako sex – jenom ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
269 Kč
+
-
Marketing na twitteri

Marketing na twitteri

Autor: Peter Murár

Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú ...

Dostupnost: 11 pracovních dní  i
-6%
sleva
347 Kč
+
-
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu   (e-kniha)

Autor: Perry Marshall

Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch! V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7%
229 Kč
+
-
Marketing obchodní firmy

Marketing obchodní firmy   (e-kniha)

Autor: Marcela Zamazalová

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
271 Kč
+
-
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy   (e-kniha)

Autor: Martina Blažková

Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
319 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6
<<První <Předchozí | Strana 1. z 6 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist