načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový management

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový management:
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Lane Kevin
3 dny
Naše cena: 1 947 Kč
 (e-book)
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane
skladem
Naše cena: 1 947 Kč
Marketing obchodní firmy Marketing obchodní firmy
Zamazalová, Marcela
3 dny
Naše cena: 271 Kč
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
3 dny
Naše cena: 229 Kč
 (e-book)
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
skladem
Naše cena: 229 Kč
 (e-book)
Marketing obchodní firmy Marketing obchodní firmy
Zamazalová, Marcela
skladem
Naše cena: 271 Kč
Marketingové řízení místního rozvoje

Marketingové řízení místního rozvoje

Autor: Miroslav Foret

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
140 Kč
130 Kč
+
-
Marketing symfonických orchestrů -- Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Marketing symfonických orchestrů
  Publikum a veřejnost moravských filharmonií
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie zkoumá na základě příkladů čtyř moravských symfonických orchestrů možnosti zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Text rovněž obsahuje výsledky výzkumu věnovaného postojům filharmonického ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley -- Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Blázinec v Silicon Valley
  Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Autor: Antonio García Martínez

Svět sociálních sítí, online technologií a digitálních firem sídlících v kalifornském Silicon Valley často poněkud postrádá řád a kontrolu. Mnohdy v něm však vznikají novinky s globálním dosahem. Kniha psaná přímým účastníkem nám umožňuje ...

Dostupnost: skladem  i
-30%
sleva
hodnoceni - 67.5%hodnoceni - 67.5%hodnoceni - 67.5%hodnoceni - 67.5%hodnoceni - 67.5%
449 Kč
314 Kč
+
-
Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti   (e-kniha)

Autor: Radoslav Škapa

– Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

212 Kč
+
-
Jak se budují značky

Jak se budují značky   (e-kniha)

Autor: Byron Sharp

Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků. Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

319 Kč
+
-
Sami v moři konkurence

Sami v moři konkurence   (e-kniha)

Autor: Leoš Bárta

– Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe. – Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

199 Kč
+
-
Sami v moři konkurence -- Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Sami v moři konkurence
  Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Autor: Leoš Bárta

První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. Druhá část poskytuje odpovědi na otázky věnované praktickým problémům. ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-15%
sleva
349 Kč
297 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
399 Kč
339 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley

Blázinec v Silicon Valley   (e-kniha)

Autor: Antonio García Martínez

Svět sociálních sítí, online technologií a digitálních firem sídlících v kalifornském Silicon Valley často poněkud postrádá řád a kontrolu. Mnohdy v něm však vznikají novinky s globálním dosahem. Kniha psaná přímým účastníkem nám umožňuje ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 67.5%hodnoceni - 67.5%hodnoceni - 67.5%hodnoceni - 67.5%hodnoceni - 67.5%

269 Kč
+
-
Marketing na twitteri

Marketing na twitteri

Autor: Peter Murár

Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
369 Kč
365 Kč
+
-
Marketing management -- 14. vydání

Marketing management
  14. vydání
  (e-kniha)

Autor: Philip Kotler; Kevin Lane Keller

Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3%

1 947 Kč
+
-
Marketing obchodní firmy

Marketing obchodní firmy   (e-kniha)

Autor: Marcela Zamazalová

Funkce obchodu, jeho pozice ve vztahu k výrobě a místo v národní ekonomice. Specifika marketingu v obchodní firmě a z toho vyplývající strategie. Nákupní chování zákazníků. Konkrétní marketingové nástroje obchodníků (cena, sortiment, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%

271 Kč
+
-
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy   (e-kniha)

Autor: Martina Blažková

Popis jednotlivých postupů i nástrojů marketingového řízení a plánování. Příručka pro manažery malých a středních podniků. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

319 Kč
+
-
Marketingový management destinací

Marketingový management destinací   (e-kniha)

Autor: Monika Palatková

Publikace se věnuje řízení a marketingu turistických destinací. Je určena odborné veřejnosti z oblasti cestovního ruchu ve veřejné správě, soukromém sektoru i studentům vyšších odborných škol a vysokoškolského studia. Učebnice představuje ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%

229 Kč
+
-
Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Petr Dostál; Jitka Černá

Rozbory a návrhy vhodných nástrojů pro řízení marketingu památkových objektů v České republice. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
269 Kč
250 Kč
+
-
Vize tržního úspěchu

Vize tržního úspěchu

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Odpovědi na deset otázek vztahujících se na principy moderního marketingu.

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
298 Kč
295 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
| Strana 1. z 2 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.