načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový management

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový management:
 (e-book)
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane
skladem
Naše cena: 1 733 Kč
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Lane Kevin
3 dny
Naše cena: 2 038 Kč
Sami v moři konkurence -- Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních Sami v moři konkurence
Bárta, Leoš
4 dny
Naše cena: 311 Kč
 (e-book)
Sami v moři konkurence Sami v moři konkurence
Bárta, Leoš
skladem
Naše cena: 177 Kč
 (e-book)
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
skladem
Naše cena: 204 Kč
 (e-book)
Marketing obchodní firmy Marketing obchodní firmy
Zamazalová, Marcela
skladem
Naše cena: 241 Kč
Blázinec v Silicon Valley -- Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Blázinec v Silicon Valley
  Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Autor: Antonio García Martínez

Svět sociálních sítí, online technologií a digitálních firem sídlících v kalifornském Silicon Valley často poněkud postrádá řád a kontrolu. Mnohdy v něm však vznikají novinky s globálním dosahem. Kniha psaná přímým účastníkem nám umožňuje ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%
449 Kč
445 Kč
+
-
Marketing - přístup k marketingovému řízení

Marketing
  přístup k marketingovému řízení

Autor: Lucie Paulovčáková

Kniha se zabývá marketingovým řízením z procesního hlediska, zdůrazňuje přístup ke strategickému marketingovému řízení a strategická východiska. Řeší otázky marketingového prostředí, uvádí vybrané metody marketingové situační analýzy a ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-1%
sleva
399 Kč
395 Kč
+
-
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Autor: Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
703 Kč
626 Kč
+
-
Kreativita a inovácie v tradičných a ľudovoumeleckých remeslách

Kreativita a inovácie v tradičných a ľudovoumeleckých remeslách

Autor: Eva Hvizdová

Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na dosiahnutie stanoveného cieľa v rámci teoretickej roviny bola ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
189 Kč
176 Kč
+
-
Sestavte dobrý marketingový plán

Sestavte dobrý marketingový plán   (e-kniha)

Autor: John Westwood

Příručka popisuje jednotlivé fáze vývoje marketingového plánu. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
229 Kč
204 Kč
+
-
Marketingový výzkum -- v udržitelném marketingovém managementu

Marketingový výzkum
  v udržitelném marketingovém managementu

Autor: Miroslav Foret; David Melas

Kapitoly přibližují metodologické principy, postupy a techniky marketingového výzkumu. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
249 Kč
222 Kč
+
-
Sestavte dobrý marketingový plán -- Jak správně stanovit strategii

Sestavte dobrý marketingový plán
  Jak správně stanovit strategii

Autor: John Westwood

Příručka popisuje jednotlivé fáze vývoje marketingového plánu. ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
279 Kč
248 Kč
+
-
Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti   (e-kniha)

Autor: Radoslav Škapa

– Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
212 Kč
189 Kč
+
-
Jak se budují značky

Jak se budují značky   (e-kniha)

Autor: Byron Sharp

Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků. Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1%
319 Kč
284 Kč
+
-
Sami v moři konkurence

Sami v moři konkurence   (e-kniha)

Autor: Leoš Bárta

– Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe. – Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
199 Kč
177 Kč
+
-
Sami v moři konkurence (audiokniha) -- Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Sami v moři konkurence (audiokniha)
  Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních
  (CDmp3 audiokniha)

Autor: Leoš Bárta

První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. Druhá část poskytuje odpovědi na otázky věnované praktickým problémům. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-11%
sleva
349 Kč
311 Kč
+
-
Sami v moři konkurence -- Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Sami v moři konkurence
  Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Autor: Leoš Bárta

První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. Druhá část poskytuje odpovědi na otázky věnované praktickým problémům. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-11%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
349 Kč
311 Kč
+
-
The Contagious Commandments : Ten Steps to Brand Bravery

The Contagious Commandments : Ten Steps to Brand Bravery

Autor: Paul Kemp-Robertson

Contagion may alarm doctors but marketers thrive on it. Some concepts are so compelling you have to share them. But what makes an idea so infectious you can't keep it to yourself? And how can brands produce these kinds of ideas ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-11%
sleva
399 Kč
355 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
399 Kč
355 Kč
+
-
Marketingové řízení místního rozvoje

Marketingové řízení místního rozvoje

Autor: Miroslav Foret

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
140 Kč
130 Kč
+
-
Marketing management -- 14. vydání

Marketing management
  14. vydání
  (e-kniha)

Autor: Philip Kotler; Kevin Lane Keller

Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3%hodnoceni - 84.3%
1 947 Kč
1 733 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
| Strana 1. z 2 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.