načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový management

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový management:
 (e-book)
Tvorba business modelů Tvorba business modelů
Osterwalder, Alexander; Pigneur, Yves
skladem
Naše cena: 299 Kč
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Lane Kevin
3 dny
Naše cena: 1 946 Kč
 (e-book)
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane
skladem
Naše cena: 1 947 Kč
 (e-book)
Blázinec v Silicon Valley Blázinec v Silicon Valley
Martínez, Antonio García
skladem
Naše cena: 269 Kč
Marketing obchodní firmy Marketing obchodní firmy
Zamazalová, Marcela
3 dny
Naše cena: 271 Kč
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
3 dny
Naše cena: 228 Kč
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy   (e-kniha)

Autor: Martina Blažková

Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
319 Kč
+
-
Marketingový management destinací

Marketingový management destinací   (e-kniha)

Autor: Monika Palatková

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
229 Kč
+
-
Rozumíte svým zákazníkům?

Rozumíte svým zákazníkům?   (e-kniha)

Autor: Sláva Kubátová; Jan Bloudek; Michal Henych; David Müller

Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
149 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley

Blázinec v Silicon Valley

Autor: Antonio García Martínez

Dlouho utajovaný rukopis bývalého poradce Twitteru, produktového manažera Facebooku a zakladatele vlastního startupu je na světě! Zajímá vás, co se doopravdy děje v Silicon Valley, ...

Dostupnost: skladem  i
-14%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
386 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley

Blázinec v Silicon Valley   (e-kniha)

Autor: Antonio García Martínez

Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času. Zaměstnanci jsou lidé, co mají víc času než peněz. Entreprenéři jsou to svůdné mezi tím. A marketing je jako sex – jenom ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
269 Kč
+
-
English for Customer Care -- Učebnice

English for Customer Care -- Učebnice

Učebnice určená pro pracovníky firemní zákaznické podpory, call-center a reklamačních oddělení k řešení konfliktních situací... (B2)

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
289 Kč
+
-
Holistická marketingová koncepce

Holistická marketingová koncepce

Autor: Tomáš Barčík

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
195 Kč
+
-
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci ? V čem je síla marketingu ? Řešení není jednoduché. Strana nabídky ( výrobce, obchod ) se stává stále diferencovanější a ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
446 Kč
+
-
Marketing Logistics, 2nd Ed.

Marketing Logistics, 2nd Ed.

Autor: Martin Christopher

Nakladatelství: Taylor & Francis Ltd
Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
1 059 Kč
+
-
Marketing management -- 14. vydání

Marketing management -- 14. vydání   (e-kniha)

Autor: Philip Kotler; Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%
1 947 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6
<<První <Předchozí | Strana 1. z 6 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist