načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingový management

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingový management:
 (e-book)
Tvorba business modelů Tvorba business modelů
Osterwalder, Alexander; Pigneur, Yves
skladem
Naše cena: 281 Kč
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Lane Kevin
2 dny
Naše cena: 1 946 Kč
 (e-book)
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane
skladem
Naše cena: 1 830 Kč
Blázinec v Silicon Valley Blázinec v Silicon Valley
Martínez, Antonio García
skladem
Naše cena: 386 Kč
 (e-book)
Blázinec v Silicon Valley Blázinec v Silicon Valley
Martínez, Antonio García
skladem
Naše cena: 252 Kč
Marketing obchodní firmy Marketing obchodní firmy
Zamazalová, Marcela
2 dny
Naše cena: 271 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Marketing management -- 14. vydání

Marketing management -- 14. vydání

Autor: Philip Kotler; Lane Kevin Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%
1 946 Kč
+
-
Mezinárodní marketingový management

Mezinárodní marketingový management

Autor: Ralph Berndt; Claudia Fantapié Altobelli; Matthias Sander

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
215 Kč
+
-
Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Petr Dostál; Jitka Černá

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-7%
sleva
250 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley

Blázinec v Silicon Valley   (e-kniha)

Autor: Antonio García Martínez

Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času. Zaměstnanci jsou lidé, co mají víc času než peněz. Entreprenéři jsou to svůdné mezi tím. A marketing je jako sex – jenom ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
252 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley

Blázinec v Silicon Valley

Autor: Antonio García Martínez

Dlouho utajovaný rukopis bývalého poradce Twitteru, produktového manažera Facebooku a zakladatele vlastního startupu je na světě! Zajímá vás, co se doopravdy děje v Silicon Valley, ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: skladem  i
-14%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
386 Kč
+
-
B to B marketing

B to B marketing

Autor: Hana Lošťáková

Kniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
223 Kč
+
-
English for Customer Care -- Učebnice

English for Customer Care -- Učebnice

Učebnice určená pro pracovníky firemní zákaznické podpory, call-center a reklamačních oddělení k řešení konfliktních situací... (B2)
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
289 Kč
+
-
Holistická marketingová koncepce

Holistická marketingová koncepce

Autor: Tomáš Barčík

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
195 Kč
+
-
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci ? V čem je síla marketingu ? Řešení není jednoduché. Strana nabídky ( výrobce, obchod ) se stává stále diferencovanější a ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-7%
sleva
446 Kč
+
-
Marketing Logistics, 2nd Ed.

Marketing Logistics, 2nd Ed.

Autor: Martin Christopher

Business organizations view the supply chain as a whole as the vehicle by which competitive advantage is achieved. This work incorporates customer service element, and contains a range of industry ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
1 059 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.