Svět sociálních sítí, online technologií a digitálních firem sídlících v kalifornském Silicon Valley často poněkud postrádá řád a kontrolu. Mnohdy v něm však vznikají novinky s globálním dosahem. Kniha psaná přímým účastníkem nám umožňuje ...
Dostupnost:
skladem
i
Kniha se zabývá marketingovým řízením z procesního hlediska, zdůrazňuje přístup ke strategickému marketingovému řízení a strategická východiska. Řeší otázky marketingového prostředí, uvádí vybrané metody marketingové situační analýzy a ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Autor: Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik
Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie ...
Dostupnost:
2 pracovní dny
i
Autor: Eva Hvizdová
Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na dosiahnutie stanoveného cieľa v rámci teoretickej roviny bola ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Příručka popisuje jednotlivé fáze vývoje marketingového plánu. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Kapitoly přibližují metodologické principy, postupy a techniky marketingového výzkumu. ...
Dostupnost:
3 pracovní dny
i
Příručka popisuje jednotlivé fáze vývoje marketingového plánu. ...
Dostupnost:
2 pracovní dny
i
– Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků. Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
– Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe. – Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. Druhá část poskytuje odpovědi na otázky věnované praktickým problémům. ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. Druhá část poskytuje odpovědi na otázky věnované praktickým problémům. ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Autor: Paul Kemp-Robertson
Contagion may alarm doctors but marketers thrive on it. Some concepts are so compelling you have to share them. But what makes an idea so infectious you can't keep it to yourself? And how can brands produce these kinds of ideas ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Autor: Hana Lošťáková; kolektiv
Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ...
Dostupnost:
3 pracovní dny
i
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i