načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingová komunikace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingová komunikace:
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
3 dny
Naše cena: 297 Kč
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; Jahodová, Hana
3 dny
Naše cena: 356 Kč
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
3 dny
Naše cena: 297 Kč
Hudba v reklamě Hudba v reklamě
Bačuvčík, Radim
3 dny
Naše cena: 226 Kč
 (e-book)
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
skladem
Naše cena: 297 Kč
 (e-book)
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; Jahodová, Hana
skladem
Naše cena: 356 Kč
Marketing na Facebooku a Instagramu

Marketing na Facebooku a Instagramu

Autor: Tereza Semerádová; Petr Weinlich

- Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
297 Kč
+
-
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání

Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
  2., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

Přehled nástrojů marketingové komunikace, jejich funkce a rady ohledně jejich využití na domácím trhu. Příručka je věnována postupu během plánování komunikačních kampaní a ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%
254 Kč
+
-
Manuál copywritingu -- Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Manuál copywritingu
  Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Autor: Vojtěch Untermüller

Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají? S tímto praktickým manuálem copywritingu to zvládnete přes víkend! (jak se přes víkend naučit psát pro

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
212 Kč
+
-
Marketing na Facebooku a Instagramu

Marketing na Facebooku a Instagramu   (e-kniha)

Autor: Tereza Semerádová

- Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem. - Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
199 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Marketingová komunikace v místě prodeje
  POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
421 Kč
+
-
Public relations

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%
297 Kč
+
-
Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací

Autor: Olga Jurášková; Pavel Horňák; kolektiv

Slovník obsahuje více než 1000 abecedně řazených hesel z oblastí reklamy, public relations, marketingu, direct marketingu, osobního prodeje a podpory prodeje nebo psychologie marketingových ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
297 Kč
+
-
Hudba v reklamě

Hudba v reklamě

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
226 Kč
+
-
Copywriting

Copywriting   (e-kniha)

Autor: Jiří Viktora; Lucie Jebavá; Jana Šupolíková; Zuzana Veselá; Anna Sálová

Pětice autorů zasvětí čtenáře do práce profesionálních copywriterů. Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%
149 Kč
+
-
Moderní marketingová komunikace -- 2., zcela přepracované vydání

Moderní marketingová komunikace
  2., zcela přepracované vydání
  (e-kniha)

Autor: Jana Přikrylová

Kapitoly popisují cíle a strategie marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, online reklamu a public relations, problematiku marketingové komunikace mezi firmami, specika ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
339 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8
<<První <Předchozí | Strana 1. z 8 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist