načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingová komunikace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingová komunikace:
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
3 dny
Naše cena: 297 Kč
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
3 dny
Naše cena: 297 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
3 dny
Naše cena: 421 Kč
Hudba v reklamě Hudba v reklamě
Bačuvčík, Radim
3 dny
Naše cena: 231 Kč
 (e-book)
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
skladem
Naše cena: 297 Kč
 (e-book)
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; Jahodová, Hana
skladem
Naše cena: 356 Kč
Kreativita v reklamě

Kreativita v reklamě

Autor: Pavel Horňák

Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ, tedy ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
254 Kč
+
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Autor: Petr Frey

Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 (nakladatelství Management Press, brož., 196 str. + 16 str. barev. příloh, doporučená cena 399 Kč) ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
421 Kč
+
-
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%
421 Kč
+
-
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%
390 Kč
+
-
Reklama

Reklama

Autor: Pavel Horňák

Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
335 Kč
+
-
Public relations

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%
297 Kč
+
-
Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Autor: Bačuvčík Radim

Téma „Teorie a praxe v marketingové komunikaci“ završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie, ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
185 Kč
+
-
Jak nás milují andělé

Jak nás milují andělé

Autor: Sabrina Fox

Autorka vedle popisů setkání s anděly nabízí informace a meditace, pomocí kterých se s nimi můžeme sblížit a najít si i svého vlastního anděla.

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
158 Kč
+
-
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu

Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu   (e-kniha)

Autor: Miroslav Karlíček; Petr Král

Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%
246 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
<<První <Předchozí | Strana 1. z 10 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist