načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingová komunikace

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingová komunikace:
 (e-book)
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; Jahodová, Hana
skladem
Naše cena: 356 Kč
 (e-book)
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
skladem
Naše cena: 297 Kč
 (e-book)
Moderní marketingová komunikace -- 2., zcela přepracované vydání Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; kolektiv
skladem
Naše cena: 339 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
6 dní
Naše cena: 421 Kč
 (e-book)
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
skladem
Naše cena: 421 Kč
Moderní marketingová komunikace -- 2., zcela přepracované vydání Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; kolektiv
6 dní
Naše cena: 339 Kč
Online marketing - Tvorba zarábajúceho webu

Online marketing
  Tvorba zarábajúceho webu

Autor: kolektiv autorů

Knižka sa komplexne venuje celému online marketingu. Od pojmov, cez SEO, PPC, legislatívu až po spracovanie landing pages. Zaujme ako začiatočníkov, tak pokročilých. V knihe je cez 510 000 znakov a 21 videí. Niektoré len informačné, no ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-11%
sleva
729 Kč
649 Kč
+
-
Marketing na Facebooku a Instagramu

Marketing na Facebooku a Instagramu   (e-kniha)

Autor: Tereza Semerádová

– Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem. – Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%

199 Kč
+
-
Marketingová komunikace a public relation

Marketingová komunikace a public relation

Autor: Jan Halada

Průvodce, který umožňuje základní orientaci v oboru; určeno studentům, širší veřejnosti i těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci profese. Obsahuje přes dvě stě padesát hesel se stručným výkladem, u anglických ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%
160 Kč
149 Kč
+
-
Marketing neziskových organizací

Marketing neziskových organizací   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

69 Kč
+
-
Moderní retail marketing

Moderní retail marketing

Autor: Eva Jaderná; Hana Volfová

Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-15%
sleva
329 Kč
280 Kč
+
-
Konec marketingu -- Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Konec marketingu
  Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
  (e-kniha)

Autor: Carlos Gil

Osvědčené marketingové strategie, které se dají využít v prostředí sociálních sítí. ...

Dostupnost: skladem  i

297 Kč
+
-
Nadčasový produkt -- Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

Nadčasový produkt
  Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
  (e-kniha)

Autor: Ryan Holiday

– Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:. – • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? – • Jak definovat svou značku? – • Jak nový produkt propagovat? – • A jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

230 Kč
+
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

Nadčasový produkt
  Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

Autor: Ryan Holiday

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky: • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? • Jak definovat svou značku? • Jak nový produkt propagovat? • A jak neupadnout v zapomnění po první ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
329 Kč
276 Kč
+
-
Konec marketingu -- Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Konec marketingu
  Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Autor: Carlos Gil

Osvědčené marketingové strategie, které se dají využít v prostředí sociálních sítí. ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-15%
sleva
349 Kč
297 Kč
+
-
Fashion Marketing

Fashion Marketing

'Clothing that is not purchased or worn is not fashion' (to paraphrase Armani) – – Knowledge of marketing is essential to help ensure success and reduce the risk of failure in fashion. For the designer starting up in business, this ...

Dostupnost: 9 pracovních dní  i
-1%
sleva
908 Kč
899 Kč
+
-
Anatomie rozhodování

Anatomie rozhodování   (e-kniha)

Autor: Richard Shotton

Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

239 Kč
+
-
Copywriting

Copywriting   (e-kniha)

Autor: Zuzana Veselá; Anna Sálová; Michaela Raková

– Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

269 Kč
+
-
Silná slova -- Proměňte firemní texty v poutavý prodejní příběh

Silná slova
  Proměňte firemní texty v poutavý prodejní příběh

Autor: Petra Rybková

Slovo je esencí vašeho byznysu. Naučte se psát silné texty a vyprávějte příběhy, které prodají vaše služby. Kniha vás vtáhne za hranice klasického copywritingu. Provede vás marketingem, psychologií i emocemi tak, abyste na konci tvořili ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-16%
sleva
469 Kč
394 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání

Marketingová komunikace v místě prodeje
  POP, POS, In-store, Shopper Marketing – 2. vydání

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
499 Kč
424 Kč
+
-
Manuál copywritingu -- Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Manuál copywritingu
  Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing
  (e-kniha)

Autor: Vojtěch Untermüller

Odhalí základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat. Knížka plná tipů je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům. ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%

212 Kč
+
-
Moderní marketingová komunikace -- 2., zcela přepracované vydání

Moderní marketingová komunikace
  2., zcela přepracované vydání
  (e-kniha)

Autor: Jana Přikrylová; kolektiv

Kapitoly popisují cíle a strategie marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, online reklamu a public relations, problematiku marketingové komunikace mezi firmami, specika mezinárodního komunikačního procesu nebo trendy v ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%

339 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5
| Strana 1. z 5 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.