načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingová komunikace

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingová komunikace:
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; Jahodová, Hana
5 dní
Naše cena: 356 Kč
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
5 dní
Naše cena: 296 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
5 dní
Naše cena: 420 Kč
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
5 dní
Naše cena: 296 Kč
Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky
Šenkapoun, Pavel
5 dní
Naše cena: 266 Kč
 (e-book)
Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky
Pavel, Šenkapoun
skladem
Naše cena: 252 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
15%
naše sleva
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
doporučená cena:  289 Kč
naše cena s DPH:  245 Kč
doručujeme za 5 pracovních dní
Kdy zboží dostanu?
 

Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu

Autor: Miroslav Karlíček; Petr Král

Hodnocení titulu: hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské ...
15%
naše sleva
Němčina - rétorika, prezentace, komunikace
doporučená cena:  269 Kč
naše cena s DPH:  228 Kč
doručujeme za 5 pracovních dní
Kdy zboží dostanu?
 

Němčina - rétorika, prezentace, komunikace

Autor: Iva Michňová


Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v němčině? Jaké fráze a slovní obraty používat při prezentacích či vyjednávání? Jak se německy slovně bránit, reagovat na námitky či ...
15%
naše sleva
Marketing podle cílových skupin
doporučená cena:  449 Kč
naše cena s DPH:  381 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Marketing podle cílových skupin

Autor: Florian Allgayer; Jochen Kalka


Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo ...
15%
naše sleva
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka
doporučená cena:  495 Kč
naše cena s DPH:  420 Kč
doručujeme za 5 pracovních dní
Kdy zboží dostanu?
 

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Hodnocení titulu: hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu ...
15%
naše sleva
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání
doporučená cena:  459 Kč
naše cena s DPH:  390 Kč
doručujeme za 5 pracovních dní
Kdy zboží dostanu?
 

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Hodnocení titulu: hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...
15%
naše sleva
Velký slovník marketingových komunikací
doporučená cena:  349 Kč
naše cena s DPH:  296 Kč
doručujeme za 5 pracovních dní
Kdy zboží dostanu?
 

Velký slovník marketingových komunikací

Autor: Olga Jurášková; Pavel Horňák; kolektiv

Hodnocení titulu: hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem ...
11%
naše sleva
Marketingová komunikace a public relations -- Výklad pojmů a teorie oboru
doporučená cena:  160 Kč
naše cena s DPH:  142 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Marketingová komunikace a public relations -- Výklad pojmů a teorie oboru

Autor: Jan Halada

Hodnocení titulu: hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě ...
15%
naše sleva
Kreativita v reklamě
doporučená cena:  299 Kč
naše cena s DPH:  254 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Kreativita v reklamě

Autor: Pavel Horňák

Nakladatelství: Verbum
Hodnocení titulu: hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%
Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ, tedy ...
11%
naše sleva
McDonald's - tak trochu jiná kultura?
doporučená cena:  250 Kč
naše cena s DPH:  222 Kč
doručujeme za 16 pracovních dní
Kdy zboží dostanu?
 

McDonald's - tak trochu jiná kultura?

Autor: Markéta Pravdová


Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald's ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a ...
6%
naše sleva
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
doporučená cena:  199 Kč
naše cena s DPH:  187 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Autor: Bačuvčík Radim


Téma „Teorie a praxe v marketingové komunikaci“ završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie, ...
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6
<<První <Předchozí | Strana 1. z 6 | Další> Poslední>>

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.