načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingová komunikace

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingová komunikace:
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; Jahodová, Hana
4 dny
Naše cena: 356 Kč
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
4 dny
Naše cena: 296 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 420 Kč
 (e-book)
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Olga, Jurášková Pavel Horňák kolektiv a
skladem
Naše cena: 252 Kč
 (e-book)
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Jahodová, Jana Přikrylová Hana
skladem
Naše cena: 302 Kč
 (e-book)
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
skladem
Naše cena: 252 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
15%
naše sleva
Public relations
doporučená cena:  297 Kč
naše cena s DPH:  252 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy toto zboží dostanu?
 

Public relations   (e-kniha)

Autor: Denisa Hejlová

Nakladatelství: Grada
Hodnocení titulu: hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, ...
15%
naše sleva
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání
doporučená cena:  269 Kč
naše cena s DPH:  228 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Hodnocení titulu: hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka ...
14%
naše sleva
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
doporučená cena:  399 Kč
naše cena s DPH:  343 Kč
doručujeme za 5 pracovních dní
Kdy toto zboží dostanu?
 

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Autor: Petr Frey


Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 (nakladatelství Management Press, brož., 196 str. + 16 str. barev. příloh, doporučená cena 399 Kč) ...
15%
naše sleva
Copywriting
doporučená cena:  299 Kč
naše cena s DPH:  254 Kč
doručujeme za 5 pracovních dní
Kdy toto zboží dostanu?
 

Copywriting

Autor: Anna Sálová; Jana Šupolíková; Jiří Viktora; Lucie Jebavá; Zuzana Veselá

Hodnocení titulu: hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%
Staňte se guru tvorby reklamních textů! Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! ...
15%
naše sleva
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání
doporučená cena:  459 Kč
naše cena s DPH:  390 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Hodnocení titulu: hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...
15%
naše sleva
Moderní marketingová komunikace
doporučená cena:  419 Kč
naše cena s DPH:  356 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Moderní marketingová komunikace

Autor: Jana Přikrylová; Hana Jahodová

Hodnocení titulu: hodnoceni - 82.1%hodnoceni - 82.1%hodnoceni - 82.1%hodnoceni - 82.1%hodnoceni - 82.1%
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům ...
Marketingová komunikace a public relations -- Výklad pojmů a teorie oboru

naše cena s DPH:  160 Kč
doručujeme za 7 pracovních dní
Kdy toto zboží dostanu?
 

Marketingová komunikace a public relations -- Výklad pojmů a teorie oboru

Autor: Jan Halada

Hodnocení titulu: hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě ...
11%
naše sleva
Webcopywriting pro samouky
doporučená cena:  299 Kč
naše cena s DPH:  266 Kč
doručujeme za 5 pracovních dní
Kdy toto zboží dostanu?
 

Webcopywriting pro samouky

Autor: Pavel Šenkapoun

Nakladatelství: Zoner press
Hodnocení titulu: hodnoceni - 76.9%hodnoceni - 76.9%hodnoceni - 76.9%hodnoceni - 76.9%hodnoceni - 76.9%
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových ...
15%
naše sleva
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
doporučená cena:  299 Kč
naše cena s DPH:  254 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

Hodnocení titulu: hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%
Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na ...
15%
naše sleva
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
doporučená cena:  289 Kč
naše cena s DPH:  245 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu

Autor: Miroslav Karlíček; Petr Král

Hodnocení titulu: hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské ...
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7
<<První <Předchozí | Strana 1. z 7 | Další> Poslední>>

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.