načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingová komunikace

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingová komunikace:
 (e-book)
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; Jahodová, Hana
skladem
Naše cena: 356 Kč
 (e-book)
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
skladem
Naše cena: 297 Kč
Hudba v reklamě Hudba v reklamě
Bačuvčík, Radim
3 dny
Naše cena: 226 Kč
 (e-book)
Němčina - rétorika, prezentace, komunikace Němčina
Michňová, Iva
skladem
Naše cena: 229 Kč
Němčina - rétorika, prezentace, komunikace Němčina
Michňová, Iva
5 dní
Naše cena: 229 Kč
Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky
Šenkapoun, Pavel
4 dny
Naše cena: 266 Kč
Marketing na Facebooku a Instagramu

Marketing na Facebooku a Instagramu   (e-kniha)

Autor: Tereza Semerádová

– Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem. – Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

199 Kč
+
-
Marketingová komunikace a public relation

Marketingová komunikace a public relation

Autor: Jan Halada

Průvodce, který umožňuje základní orientaci v oboru; určeno studentům, širší veřejnosti i těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci profese. Obsahuje přes dvě stě padesát hesel se stručným výkladem, u anglických ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%
160 Kč
149 Kč
+
-
Strategie firemní komunikace

Strategie firemní komunikace

Autor: Dita Stejskalová; Iveta Horáková; Hana Škapová

Kniha je rozdělena do pěti částí. Začíná pohledem na životní styl a jeho vliv na spotřebitelské chování, které má zásadní dopad na to, jak jsou lidé schopni konzumovat marketingová sdělení. Druhá část rozebírá téma značek, a to jak ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
439 Kč
373 Kč
+
-
Fashion Marketing

Fashion Marketing

'Clothing that is not purchased or worn is not fashion' (to paraphrase Armani) – – Knowledge of marketing is essential to help ensure success and reduce the risk of failure in fashion. For the designer starting up in business, this ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
908 Kč
899 Kč
+
-
Průvodce síťového marketingu -- 8 kroků k vybudování stabilního týmu

Průvodce síťového marketingu
  8 kroků k vybudování stabilního týmu

Autor: Jiří Šedek

Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
329 Kč
276 Kč
+
-
Copywriting

Copywriting   (e-kniha)

Autor: Zuzana Veselá; Anna Sálová; Michaela Raková

– Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

269 Kč
+
-
Silná slova -- Proměňte firemní texty v poutavý prodejní příběh

Silná slova
  Proměňte firemní texty v poutavý prodejní příběh

Autor: Petra Rybková

Slovo je esencí vašeho byznysu. Naučte se psát silné texty a vyprávějte příběhy, které prodají vaše služby. Kniha vás vtáhne za hranice klasického copywritingu. Provede vás marketingem, psychologií i emocemi tak, abyste na konci tvořili ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
469 Kč
394 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání

Marketingová komunikace v místě prodeje
  POP, POS, In-store, Shopper Marketing – 2. vydání

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
499 Kč
424 Kč
+
-
Manuál copywritingu -- Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Manuál copywritingu
  Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing
  (e-kniha)

Autor: Vojtěch Untermüller

Odhalí základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat. Knížka plná tipů je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům. ...

Dostupnost: skladem  i

212 Kč
+
-
Moderní marketingová komunikace -- 2., zcela přepracované vydání

Moderní marketingová komunikace
  2., zcela přepracované vydání
  (e-kniha)

Autor: Jana Přikrylová; kolektiv

Kapitoly popisují cíle a strategie marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, online reklamu a public relations, problematiku marketingové komunikace mezi firmami, specika mezinárodního komunikačního procesu nebo trendy v ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

339 Kč
+
-
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

– Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí

Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí   (e-kniha)

Autor: Marek Adamík

– Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Marketingová komunikace a public relations

Marketingová komunikace a public relations   (e-kniha)

Autor: Jan Halada

Průvodce, který umožňuje základní orientaci v oboru; určeno studentům, širší veřejnosti i těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci profese. Obsahuje přes dvě stě padesát hesel se stručným výkladem, u anglických ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
110 Kč
106 Kč
+
-
Manuál copywritingu -- Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Manuál copywritingu
  Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Autor: Vojtěch Untermüller

Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají? S tímto praktickým manuálem copywritingu to zvládnete přes víkend! (jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing a vítězit v každodenních bitvách o

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
249 Kč
212 Kč
+
-
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku

Autor: Petra Koudelková

V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-7%
sleva
190 Kč
177 Kč
+
-
Online marketing - Tvorba zarábajúceho webu

Online marketing
  Tvorba zarábajúceho webu

Autor: kolektiv autorů

Knižka sa komplexne venuje celému online marketingu. Od pojmov, cez SEO, PPC, legislatívu až po spracovanie landing pages. Zaujme ako začiatočníkov, tak pokročilých. V knihe je cez 510 000 znakov a 21 videí. Niektoré len informačné, no ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
729 Kč
649 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5
| Strana 1. z 5 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.