načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingová komunikace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingová komunikace:
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
4 dny
Naše cena: 297 Kč
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; Jahodová, Hana
4 dny
Naše cena: 356 Kč
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
4 dny
Naše cena: 297 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 421 Kč
Hudba v reklamě Hudba v reklamě
Bačuvčík, Radim
3 dny
Naše cena: 226 Kč
 (e-book)
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
skladem
Naše cena: 297 Kč
Kreativní copywriting -- 33 inspirací pro ještě lepší copy

Kreativní copywriting -- 33 inspirací pro ještě lepší copy

Autor: Anna Sálová

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Public relations

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%
297 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%
229 Kč
+
-
Strategie firemní komunikace

Strategie firemní komunikace

Autor: Dita Stejskalová; Iveta Horáková; Hana Škapová

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
373 Kč
+
-
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání

Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%
254 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
229 Kč
+
-
Marketing ve vzdělávání

Marketing ve vzdělávání

Autor: Pavel Kapoun

Skriptum se skládá ze sedmi kapitol, které jsou zaměřeny na základy marketingu, identitu a poslání organizace, marketingové analýz, marketingový mix, školní web, public relations a ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
128 Kč
+
-
Marketing neziskových organizací

Marketing neziskových organizací   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
69 Kč
+
-
Němčina - rétorika, prezentace, komunikace

Němčina - rétorika, prezentace, komunikace

Autor: Iva Michňová

Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v němčině? Jaké fráze a slovní obraty používat při prezentacích či vyjednávání? Jak se německy slovně bránit, reagovat na námitky či ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
229 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%
254 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
<<První <Předchozí | Strana 1. z 10 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist