Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření celkového obrazu organizace. Nakladatelská anotace. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
produkt je teď nedostupný
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové ...
Dostupnost:
kniha je nedostupná
Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a ...
Dostupnost:
kniha je nedostupná
Osvědčené marketingové strategie, které se dají využít v prostředí sociálních sítí. ...
Dostupnost:
produkt je teď nedostupný
– Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:. – • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život?
– • Jak definovat svou značku?
– • Jak nový produkt propagovat?
– • A jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
produkt je teď nedostupný
Osvědčené marketingové strategie, které se dají využít v prostředí sociálních sítí. ...
Dostupnost:
kniha je nedostupná
Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
produkt je teď nedostupný
Příručka nás seznamuje se základy i pokročilými technikami copywritingu. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
produkt je teď nedostupný
Autor: Petra Rybková
Slovo je esencí vašeho byznysu. Naučte se psát silné texty a vyprávějte příběhy, které prodají vaše služby. Kniha vás vtáhne za hranice klasického copywritingu. Provede vás marketingem, psychologií i emocemi tak, abyste na konci tvořili ...
Dostupnost:
kniha je nedostupná
Příručka nás seznamuje se základy i pokročilými technikami copywritingu. ...
Dostupnost:
kniha je nedostupná
Základní principy POP komunikace. ...
Dostupnost:
kniha je nedostupná
Odhalí základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat. Knížka plná tipů je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům. ...
Dostupnost:
produkt je teď nedostupný
Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z ...
Dostupnost:
kniha je nedostupná
Čtyři principy pro každého, kdo chce být úspěšný na sociálních sítích. Budování loajální komunity, prosazení značky, zvýšení prodeje. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
produkt je teď nedostupný
Kapitoly popisují cíle a strategie marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, online reklamu a public relations, problematiku marketingové komunikace mezi firmami, specika mezinárodního komunikačního procesu nebo trendy v ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
produkt je teď nedostupný
– Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
produkt je teď nedostupný