načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingová komunikace

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketingová komunikace:
Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky
Šenkapoun, Pavel
6 dní
Naše cena: 0 Kč
 (e-book)
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
skladem
Naše cena: 264 Kč
 (e-book)
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; Jahodová, Hana
skladem
Naše cena: 317 Kč
 (e-book)
Moderní marketingová komunikace -- 2., zcela přepracované vydání Moderní marketingová komunikace
Přikrylová, Jana; kolektiv
skladem
Naše cena: 302 Kč
 (e-book)
Němčina - rétorika, prezentace, komunikace Němčina
Michňová, Iva
skladem
Naše cena: 204 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
6 dní
Naše cena: 444 Kč
Kompetence leadera školy -- Marketingové komunikace v praxi škol

Kompetence leadera školy
  Marketingové komunikace v praxi škol
  (e-kniha)

Autor: Lenka Polášková

Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření celkového obrazu organizace. Nakladatelská anotace. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Kompetence leadera školy -- Marketingové komunikace v praxi škol

Kompetence leadera školy
  Marketingové komunikace v praxi škol

Autor: Lenka Polášková

Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Moderní retail marketing

Moderní retail marketing

Autor: Eva Jaderná; Hana Volfová

Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Konec marketingu -- Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Konec marketingu
  Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
  (e-kniha)

Autor: Carlos Gil

Osvědčené marketingové strategie, které se dají využít v prostředí sociálních sítí. ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Nadčasový produkt -- Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

Nadčasový produkt
  Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
  (e-kniha)

Autor: Ryan Holiday

– Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:. – • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? – • Jak definovat svou značku? – • Jak nový produkt propagovat? – • A jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Konec marketingu -- Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Konec marketingu
  Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Autor: Carlos Gil

Osvědčené marketingové strategie, které se dají využít v prostředí sociálních sítí. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Anatomie rozhodování

Anatomie rozhodování   (e-kniha)

Autor: Richard Shotton

Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Copywriting

Copywriting   (e-kniha)

Autor: Zuzana Veselá; Anna Sálová; Michaela Raková

Příručka nás seznamuje se základy i pokročilými technikami copywritingu. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Silná slova -- Proměňte firemní texty v poutavý prodejní příběh

Silná slova
  Proměňte firemní texty v poutavý prodejní příběh

Autor: Petra Rybková

Slovo je esencí vašeho byznysu. Naučte se psát silné texty a vyprávějte příběhy, které prodají vaše služby. Kniha vás vtáhne za hranice klasického copywritingu. Provede vás marketingem, psychologií i emocemi tak, abyste na konci tvořili ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Copywriting -- Pište texty, které prodávají

Copywriting
  Pište texty, které prodávají

Autor: Anna Sálová; Zuzana Veselá; Michaela Raková

Příručka nás seznamuje se základy i pokročilými technikami copywritingu. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání
Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%

Manuál copywritingu -- Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Manuál copywritingu
  Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing
  (e-kniha)

Autor: Vojtěch Untermüller

Odhalí základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat. Knížka plná tipů je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům. ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Anatomie rozhodování

Anatomie rozhodování

Autor: Richard Shotton

Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Jak na sítě

Jak na sítě   (e-kniha)

Autor: Eliška Vyhnánková; Michelle Losekoot

Čtyři principy pro každého, kdo chce být úspěšný na sociálních sítích. Budování loajální komunity, prosazení značky, zvýšení prodeje. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%

Moderní marketingová komunikace -- 2., zcela přepracované vydání

Moderní marketingová komunikace
  2., zcela přepracované vydání
  (e-kniha)

Autor: Jana Přikrylová; kolektiv

Kapitoly popisují cíle a strategie marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, online reklamu a public relations, problematiku marketingové komunikace mezi firmami, specika mezinárodního komunikačního procesu nebo trendy v ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

– Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5
| Strana 1. z 5 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.