načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
skladem
Naše cena: 1 274 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
První kroky v podnikání -- Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
3 dny
Naše cena: 143 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
3 dny
Naše cena: 245 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
3 dny
Naše cena: 420 Kč
Marketing v pojišťovnictví

Marketing v pojišťovnictví

Autor: Zuzaňák a kolektiv Aleš

Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
142 Kč
Marketing ve zdravotnictví

Marketing ve zdravotnictví

Autor: Jaroslav Zlámal

Učební text je výběrem určitého úseku obecné marketingové teorie s ohledem na možnost aplice ve zdravotnictví a předpokládá určité zkušenosti s chodem zdravotnických zařízení.

Dostupnost: kniha je nedostupná
-7%
sleva
262 Kč
Marketing základy a postupy

Marketing základy a postupy

modelové situace, příklady, cvičení

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
175 Kč
Marketingová komunikace

Marketingová komunikace

Nakladatelství: Masarykova univerzita Vydavatelství
Dostupnost: kniha je nedostupná
-16%
sleva
67 Kč
Marketingový odbytový kanál

Marketingový odbytový kanál

Autor: Peter Dorčák

Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
265 Kč
Marketingový plán

Marketingový plán

Autor: Malcom McDonald; Hugh Wilson

Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
211 Kč
Mm

Mm

Nakladatelství: South-Western/Cengage Learning
Dostupnost: kniha je nedostupná
-1%
sleva
990 Kč
Na bojišti podnikání    Řízením k ovládnutí trhu
Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
151 Kč
Nákupologie

Nákupologie

Autor: Martin Lindstrom

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom ve své knize tvrdí, že ano. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi milióny dolarů. Člověk může lhát, ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%
296 Kč
Odliš se, nebo zemři    Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky

Odliš se, nebo zemři Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky

Autor: Trout Jack; Rivkin Steve

Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-6%
sleva
252 Kč
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist