načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing Moderní marketing
Kotler, Philip
skladem
Naše cena: 1 274 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
3 dny
Naše cena: 248 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka
3 dny
Naše cena: 420 Kč
Marketing Marketing
Vysekalová, Jitka
3 dny
Naše cena: 173 Kč
Marketingový odbytový kanál

Marketingový odbytový kanál

Autor: Peter Dorčák

Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
265 Kč
Marketingový plán

Marketingový plán

Autor: Malcom McDonald; Hugh Wilson

Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
211 Kč
Mm

Mm

Nakladatelství: South-Western/Cengage Learning
Dostupnost: kniha je nedostupná
-1%
sleva
990 Kč
Na bojišti podnikání    Řízením k ovládnutí trhu
Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
151 Kč
Nákupologie

Nákupologie

Autor: Martin Lindstrom

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom ve své knize tvrdí, že ano. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi milióny dolarů. Člověk může lhát, ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%
296 Kč
Odliš se, nebo zemři    Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky

Odliš se, nebo zemři Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky

Autor: Trout Jack; Rivkin Steve

Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-6%
sleva
252 Kč
Odpověď

Odpověď

Autor: John Assaraf; Murray Smith

Publikace Odpověď vznikla spoluprací Johna Assarafa a jeho obchodního partnera Murraye Smithe na základě jejich skutečných zkušeností s podnikáním. Autoři v ní ukazují podnikatelům, jak za pomoci ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-16%
sleva
hodnoceni - 77.7%hodnoceni - 77.7%hodnoceni - 77.7%hodnoceni - 77.7%hodnoceni - 77.7%
83 Kč
Oxford Dictionary of Marketing (Oxford Paperback Reference)

Oxford Dictionary of Marketing (Oxford Paperback Reference)

Autor: Ch. Doyle

Offering international coverage, this accessible and wide-ranging guide provides over 2,600 alphabetical entries on virtually every aspect of marketing, ranging from traditional marketing techniques ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-1%
sleva
292 Kč
Proč nakupujeme    Jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej
Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
265 Kč
Proč už neplatí tradiční marketing

Proč už neplatí tradiční marketing

Autor: Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet; Jacquez Horovitz; Sean Meehan; Adrian Ryans; Dominique Turpin; John Walsh

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-14%
sleva
257 Kč
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist