načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
skladem
Naše cena: 1 274 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
První kroky v podnikání -- Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
3 dny
Naše cena: 143 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
3 dny
Naše cena: 245 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
3 dny
Naše cena: 420 Kč
Marketing Communications

Marketing Communications

(a European perspective)

Dostupnost: kniha je nedostupná
-1%
sleva
2 118 Kč
Marketing for Hospitality and Tourism: International Edition (6e)

Marketing for Hospitality and Tourism: International Edition (6e)

Autor: Philip Kotler

Marketing for Hospitality and Tourism, 6e is the definitive source for hospitality marketing courses. Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
1 558 Kč
Marketing hotelových služeb

Marketing hotelových služeb

Autor: Alžbeta Kiraľová

Cílem předkládané publikace je přispět k pochopení praktické aplikace marketingu destinace cestovního ruchu. První část je věnována charakteristice destinace cestovního ruchu, podstatě marketingu ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-7%
sleva
232 Kč
Marketing na Internetu

Marketing na Internetu

Nakladatelství: Grada
Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
210 Kč
Marketing na rozhraní dvou tisíciletí

Marketing na rozhraní dvou tisíciletí

Autor: Ludvík Čichovský

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
177 Kč
Marketing neziskových organizací

Marketing neziskových organizací

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha Marketing neziskových organizací podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
195 Kč
Marketing od myšlenky k realizaci

Marketing od myšlenky k realizaci

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Kniha provází čtenáře od základní teorie po praktickou aplikaci marketingu (marketingový výzkum, marketingové analýzy, nákupní chování, produktová, kontraktační a komunikační politika, tržní specifika ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-7%
sleva
323 Kč
Marketing od myšlenky k realizaci   3. přepracované a doplněné vydání

Marketing od myšlenky k realizaci 3. přepracované a doplněné vydání

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-7%
sleva
360 Kč
Marketing pro evropský trh

Marketing pro evropský trh

Autor: Světlík Jaroslav

Nakladatelství: Grada
Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
169 Kč
Marketing pro začátečníky

Marketing pro začátečníky   (e-kniha)

Autor: Miroslav Foret

Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
-43%
sleva
143 Kč
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist