načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
skladem
Naše cena: 1 274 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
3 dny
Naše cena: 248 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
3 dny
Naše cena: 420 Kč
Marketingové myšlení Marketingové myšlení
Matisko, Peter
3 dny
Naše cena: 253 Kč
Jak budovat obchod 04

Jak budovat obchod 04

Autor: Romana Lešingrová

Nakladatelství: ROMA
Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
132 Kč
Jak organiz.a řídit úspěšný pr

Jak organiz.a řídit úspěšný pr

Autor: Jana Lyková

Nakladatelství: Grada
Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
192 Kč
Jak prodat neviditelné

Jak prodat neviditelné

Autor: Harry Beckwith

Autor poradí jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-20%
sleva
hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%
176 Kč
Jak využít internet v marketingu    Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti

Jak využít internet v marketingu Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti

Autor: Blažková Martina

krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
160 Kč
Jak zákazník vnímá značku

Jak zákazník vnímá značku

Autor: Erik du Plessis

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-13%
sleva
347 Kč
Jedeme na veletrh!

Jedeme na veletrh!

Autor: Ivan Bureš

Kniha známého marketingového specialisty nabízí ucelený přehled stovky účinných "triků" efektivní účasti na výstavách a veletrzích, které jsou sice obecně známé, ale často na ně při rozhodování o ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
-15%
sleva
126 Kč
Jedeme na veletrh!

Jedeme na veletrh!

Autor: Ivan Bureš

Nová kniha známého marketingového specialisty nabízí ucelený přehled stovky účinných "triků" efektivní účasti na výstavách a veletrzích, které jsou sice obecně známé, ale často na ně při rozhodování o ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-6%
sleva
140 Kč
Management a marketing sportu

Management a marketing sportu

Autor: Eva Čáslavová

Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
239 Kč
Management a marketing v praxi neziskových organizací

Management a marketing v praxi neziskových organizací

Autor: Eva Šimková

Učební text.

Dostupnost: kniha je nedostupná
-7%
sleva
303 Kč
Management and Marketing with Mini-dictionary

Management and Marketing with Mini-dictionary

Autor: I. Mackenzie

Description: This text teaches the specific language skills students need to function in these two key areas little work experience. The book contains over 70 units in three sections dictionary. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-1%
sleva
410 Kč
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist