načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
skladem
Naše cena: 1 274 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
První kroky v podnikání -- Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
3 dny
Naše cena: 144 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
3 dny
Naše cena: 246 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
3 dny
Naše cena: 421 Kč
Guerilla marketing

Guerilla marketing

Autor: Jay Conrad Levinson

Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-12%
sleva
439 Kč
Guerilla marketing

Guerilla marketing

Autor: Jay Conrad Levinson

"Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
424 Kč
Handbook on Research in Relationship Marketing
Dostupnost: kniha je nedostupná
-1%
sleva
3 386 Kč
How Brands Grow

How Brands Grow

Autor: Byron (Professor Ehrenberg Sharp; Institute for Marketing Science) Bass

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
697 Kč
Chaotika

Chaotika

Autor: John A. Caslione; Philip Kotler

Chaotika Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
339 Kč
Intuitivní reklama

Intuitivní reklama

Autor: Miloš Toman

Kniha Intuitivní reklama podnikatele, poradce, lektora, publicisty a úspěšného autora Miloše Tomana (nakladatelství Management Press, brož., 252 str., doporučená cena 298 Kč) by se stejně ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-14%
sleva
hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%
256 Kč
Jak budovat obchod 04

Jak budovat obchod 04

Autor: Romana Lešingrová

Nakladatelství: ROMA
Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
133 Kč
Jak organiz.a řídit úspěšný pr

Jak organiz.a řídit úspěšný pr

Autor: Jana Lyková

Nakladatelství: Grada
Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
192 Kč
Jak využít internet v marketingu    Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti

Jak využít internet v marketingu Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti

Autor: Blažková Martina

krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
161 Kč
Jak zákazník vnímá značku

Jak zákazník vnímá značku

Autor: Erik du Plessis

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-13%
sleva
347 Kč
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist