načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
skladem
Naše cena: 1 274 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
První kroky v podnikání -- Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
3 dny
Naše cena: 143 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
3 dny
Naše cena: 245 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
3 dny
Naše cena: 420 Kč
Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Teorie a praxe v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Autor: Bačuvčík Radim

Téma „Teorie a praxe v marketingové komunikaci“ završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie, ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
185 Kč
+
-
Víra, náboženství a cirkve

Víra, náboženství a cirkve

Autor: Radim Bačuvčík

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
278 Kč
+
-
Vytvořte si vlastní značku

Vytvořte si vlastní značku

Autor: John Purkiss; David Royston-Lee

Abyste uměli dobře „prodat“ své dovednosti je potřeba, abyste věděli, co vám jde nejlépe a v čem jste jedineční. Nejde jen o to vydělávat velké peníze, ale především o to, jak ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-67%
sleva
hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%
99 Kč
+
-
Výzvy marketingu v současné krizi -- 3. doplněné a aktualizované vydání

Výzvy marketingu v současné krizi -- 3. doplněné a aktualizované vydání   (e-kniha)

Autor: Dr. Mgr. Jiří Boháček

Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
190 Kč
+
-
Základy marketingu

Základy marketingu   (e-kniha)

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%
253 Kč
+
-
Základy marketingu I.

Základy marketingu I.

Autor: Eva Birnerová; Anna Križanová

Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
144 Kč
+
-
Život, s.r.o. - Jak si korporace podmanily svět a jak si ho vzít nazpátek

Život, s.r.o. - Jak si korporace podmanily svět a jak si ho vzít nazpátek

Autor: Douglas Rushkoff

Ve své knize autor zkoumá, jak se z korporací, původně abstraktní právní entity, stala skutečnost, která dominuje současnému životu. Korporativismus a jeho ideologie prostoupily všechny ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-12%
sleva
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%
350 Kč
+
-
Okouzlení

Okouzlení

Autor: Guy Kawasaki

Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-20%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
192 Kč
Marketing při utváření podnikové strategie

Marketing při utváření podnikové strategie

Autor: Karel Havlíček

Text publikace je praktickým zhodnocením zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti. Publikace poskytuje dále výklad moderních marketingových postupů ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-6%
sleva
321 Kč
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist