načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
5 dní
Naše cena: 1 274 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
5 dní
Naše cena: 246 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
5 dní
Naše cena: 421 Kč
Marketingové myšlení Marketingové myšlení
Matisko, Peter
3 dny
Naše cena: 254 Kč
Marketing v pohybu -- Nový přístup k zisku, růstu a obnově

Marketing v pohybu -- Nový přístup k zisku, růstu a obnově

Autor: Philip Kotler; Dipak C. Jain; Suvit Maesincee

Nový přístup k zisku, růstu a obnově Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
323 Kč
+
-
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Autor: Sergio Zyman

Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-12%
sleva
361 Kč
+
-
Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu

Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu

Autor: Thomas Patalas

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
229 Kč
+
-
Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta

Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta

Autor: Marek Moudrý

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%
176 Kč
+
-
English for Marketing and Advertising

English for Marketing and Advertising

Titul je určený pracovníkům v nejrůznějších marketingových pozicích a pracovníkům v oblasti reklamy a PR... (B2)

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
289 Kč
+
-
Proč už neplatí tradiční marketing

Proč už neplatí tradiční marketing

Autor: Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet; Jacquez Horovitz; Sean Meehan; Adrian Ryans; Dominique Turpin; John Walsh

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
254 Kč
+
-
Marketing -- Očima světových marketing manažerů

Marketing -- Očima světových marketing manažerů

Autor: Elnora W. Stuart; Greg W. Marshall; Michael R. Solomon2

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
1 063 Kč
+
-
Marketing -- 6. vydání

Marketing -- 6. vydání

Autor: Philip Kotler; Gary Armstrong

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
849 Kč
+
-
Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Autor: Jitka Vysekalová

Jde o oborový slovník, který si klade za cíl seznámit především studenty středních škol s nejdůležitějšími termíny dané odbornosti.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
79 Kč
+
-
Příklady z marketingu a jejich řešení -- pro střední školy a pro veřejnost

Příklady z marketingu a jejich řešení -- pro střední školy a pro veřejnost

Autor: Jaruše Vydrová

(pro střední školy a pro veřejnost)

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
93 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 ... 15 16 ... 19 20 21
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist