načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing Moderní marketing
Kotler, Philip
skladem
Naše cena: 1 274 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
3 dny
Naše cena: 248 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka
3 dny
Naše cena: 420 Kč
Jsi značka?! -- Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze Jsi značka?!
Lukavec, Tomáš
skladem
Naše cena: 322 Kč
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu

Autor: Alžbeta Kiraľová; Ivo Straka

Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost, záchranu kulturních, ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
273 Kč
+
-
Vytvořte si vlastní značku

Vytvořte si vlastní značku

Autor: John Purkiss; David Royston-Lee

Abyste uměli dobře „prodat“ své dovednosti je potřeba, abyste věděli, co vám jde nejlépe a v čem jste jedineční. Nejde jen o to vydělávat velké peníze, ale především o to, jak ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-67%
sleva
hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%
99 Kč
+
-
Výzvy marketingu v současné krizi -- 3. doplněné a aktualizované vydání

Výzvy marketingu v současné krizi -- 3. doplněné a aktualizované vydání   (e-kniha)

Autor: Dr. Mgr. Jiří Boháček

Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
190 Kč
+
-
Základy marketingu

Základy marketingu   (e-kniha)

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%
253 Kč
+
-
Základy marketingu I.

Základy marketingu I.

Autor: Eva Birnerová; Anna Križanová

Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
144 Kč
+
-
Život, s.r.o. - Jak si korporace podmanily svět a jak si ho vzít nazpátek

Život, s.r.o. - Jak si korporace podmanily svět a jak si ho vzít nazpátek

Autor: Douglas Rushkoff

Ve své knize autor zkoumá, jak se z korporací, původně abstraktní právní entity, stala skutečnost, která dominuje současnému životu. Korporativismus a jeho ideologie prostoupily všechny ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-12%
sleva
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%
350 Kč
+
-
10 smrtelných marketingových hříchů    Jak je rozpoznat a nespáchat

10 smrtelných marketingových hříchů Jak je rozpoznat a nespáchat

Autor: Philip Kotler

Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
194 Kč
49 marketingových tajemství

49 marketingových tajemství

Autor: Ron Finklestein

Každý se může stát lepším marketérem. Jestli nechcete ztrácet čas vatou, ale potřebujete praktické rady jak získat nové zákazníky, jak zvýšit tržby nebo jak přilákat lepší ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
321 Kč
Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing

Autor: Helena Nízka

Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy sp

Dostupnost: kniha je nedostupná
-8%
sleva
110 Kč
Brandwashed

Brandwashed

Autor: Martin Lindstrom

Explores the extent of the psychological tricks and traps that companies devise to win our hard-earned money. This title looks at how global giants conspire to obscure the truth and manipulate our ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
711 Kč
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist