načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing - psychologické aspekty

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing - psychologické aspekty:
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
5 dní
Naše cena: 246 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století

Intuitivní marketing pro 21. století   (e-kniha)

Autor: Miloš Toman

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%
149 Kč
+
-
Intuitivní marketing pro 21. století

Intuitivní marketing pro 21. století

Autor: Miloš Toman

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%
246 Kč
+
-
Jak zákazník vnímá značku

Jak zákazník vnímá značku

Autor: Erik du Plessis

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-13%
sleva
347 Kč
Okouzlení

Okouzlení

Autor: Guy Kawasaki

Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-20%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
192 Kč
Intuitivní marketing

Intuitivní marketing

Autor: Miloš Toman

Menším podnikatelům se často může zdát, že uplatňování „plnohodnotného“ marketingu je dnes vyhrazeno jen velkým firmám. Těmto podnikatelům nechybí marketingové myšlení, znají ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
204 Kč
Nákupologie

Nákupologie

Autor: Martin Lindstrom

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom ve své knize tvrdí, že ano. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi milióny dolarů. Člověk může lhát, ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%hodnoceni - 36.3%
297 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist