načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing kultury

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing kultury:
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury
Bačuvčík, Radim
2 dny
Naše cena: 204 Kč
Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Marketing kultúry

Marketing kultúry

Autor: Mária Tajtáková; kolektiv

Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe. Publikácia prezentuje výsledky desaťročného výskumu na ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-6%
sleva
357 Kč
+
-
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
204 Kč
+
-
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Autor: Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
319 Kč
+
-
Marketing symfonických orchestrů -- Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Marketing symfonických orchestrů -- Publikum a veřejnost moravských filharmonií   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ...

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Petr Dostál; Jitka Černá

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-7%
sleva
250 Kč
+
-
Muzea a galerie -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012

Muzea a galerie -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Kulturní život a my. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2013

Kulturní život a my. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2013   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Tato monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních aktivit.V jednotlivých kapitolách bylo možné detailně sledovat profil skupin osob, kteréjednotlivé kulturní ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
-4%
sleva
66 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist