načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing kultury

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing kultury:
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury
Bačuvčík, Radim
3 dny
Naše cena: 202 Kč
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Marketing kultury
  Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy a strategie, případné chyby, kterých se kulturní ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
240 Kč
202 Kč
+
-
Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015

Hudba a my
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Kulturní život a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

Kulturní život a my
  Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Autor: Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
358 Kč
319 Kč
+
-
Marketingové řízení památkových objektů

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Petr Dostál; Jitka Černá

Rozbory a návrhy vhodných nástrojů pro řízení marketingu památkových objektů v České republice. ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
269 Kč
250 Kč
+
-
Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Kultura a my
  Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Marketing symfonických orchestrů -- Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Marketing symfonických orchestrů
  Publikum a veřejnost moravských filharmonií
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie zkoumá na základě příkladů čtyř moravských symfonických orchestrů možnosti zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Text rovněž obsahuje výsledky výzkumu věnovaného postojům filharmonického ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Muzea a galerie -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012

Muzea a galerie
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.