– Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho ...
– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre ...
Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive
způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Monografie zkoumá na základě příkladů čtyř moravských symfonických orchestrů možnosti zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Text rovněž obsahuje výsledky výzkumu věnovaného postojům filharmonického ...
Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
sklademi
69 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.