načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing cestovního ruchu

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing cestovního ruchu:
 (e-book)
Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Jakubíková, Dagmar
skladem
Naše cena: 314 Kč
Marketing cestovního ruchu

Marketing cestovního ruchu

Autor: Josef Zelenka

Příručka shrnuje pilíře marketingu a jeho aplikaci v cestovním ruchu. Kromě základních kategorií se zabývá také specifiky tohoto oboru. Zmiňuje i nové trendy komunikace v rámci sociálních sítí. Obsahuje také výkladový slovníček a případové ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
424 Kč
420 Kč
+
-
Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci
  2., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Dagmar Jakubíková

Moderní pojetí marketingu v cestovním ruchu, jehož aplikace vede k posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na konkurenčním trhu. První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%

314 Kč
+
-
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu

Autor: Alžbeta Kiraľová; Ivo Straka

Ekonomické, politické i kulturní dopady globalizace na marketing destinace cestovního ruchu. ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
294 Kč
273 Kč
+
-
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

Cestovní ruch
  podnikatelské principy a příležitosti v praxi
  (e-kniha)

Autor: Kateřina Ryglová; Ida Vajčnerová; Michal Burian

Publikace je díky široké skladbě teoretických i praktických informací vhodná nejen pro studenty středních a vysokých škol, ale i pro podnikatele a pracovníky institucí zabývající se rozvojem cestovního ruchu. Titul shrnuje všechny důležité ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

254 Kč
+
-
Marketing cestovného ruchu

Marketing cestovného ruchu

Autor: Marian Gúčik; kolektiv

Kniha je určená predovšetkým univerzitným študentom študijných programov cestovného ruchu. Poučenie a inšpiráciu pre svoju prácu v nej nájdu pracovníci manažérskych organizácií v cieľových miestach cestovného ruchu a všetci, ktorí rozhodujú ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
496 Kč
491 Kč
+
-
Lázeňství -- management a marketing

Lázeňství
  management a marketing
  (e-kniha)

Autor: Petr Janeček; Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Jan Tlučhoř

První část práce se snaží stručně nastínit historii lázeňství v českých zemích a v Evropě. Druhá část podrobně popisuje různé metody řízení lázeňských podniků a dále strategie i nástroje marketingového managementu. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

339 Kč
+
-
Lázeňství -- management a marketing

Lázeňství
  management a marketing

Autor: Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tlučhoř

Publikace zkušených autorů se zaměřuje na management a marketing lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků v oboru. Nabízí případové studie a příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
399 Kč
339 Kč
+
-
Marketing podnikov cestovného ruchu

Marketing podnikov cestovného ruchu

Autor: Marian Gúčik

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
448 Kč
399 Kč
+
-
Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci
  2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Dagmar Jakubíková

Moderní pojetí marketingu v cestovním ruchu, jehož aplikace vede k posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na konkurenčním trhu. První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%
369 Kč
314 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.