načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing cestovního ruchu

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing cestovního ruchu:
 (e-book)
Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Jakubíková, Dagmar
skladem
Naše cena: 314 Kč
Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci
  2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Dagmar Jakubíková

Moderní pojetí marketingu v cestovním ruchu, jehož aplikace vede k posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na konkurenčním trhu. První část publikace se věnuje principům ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
314 Kč
+
-
Lázeňství -- management a marketing

Lázeňství
  management a marketing

Autor: Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tlučhoř

Publikace zkušených autorů se zaměřuje na management a marketing lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků v oboru. Nabízí případové studie a ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Marketing podnikov cestovného ruchu

Marketing podnikov cestovného ruchu

Autor: Marian Gúčik

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
399 Kč
+
-
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

Cestovní ruch
  podnikatelské principy a příležitosti v praxi
  (e-kniha)

Autor: Kateřina Ryglová; Ida Vajčnerová; Michal Burian

Publikace je díky široké skladbě teoretických i praktických informací vhodná nejen pro studenty středních a vysokých škol, ale i pro podnikatele a pracovníky institucí zabývající se ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
254 Kč
+
-
Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci
  2., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Dagmar Jakubíková

Moderní pojetí marketingu v cestovním ruchu, jehož aplikace vede k posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na konkurenčním trhu. První část publikace se věnuje principům ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
314 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist