Publikace zkušených autorů se zaměřuje na management a marketing lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků v oboru. Nabízí případové studie a příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. ...
První část práce se snaží stručně nastínit historii lázeňství v českých zemích a v Evropě. Druhá část podrobně popisuje různé metody řízení lázeňských podniků a dále strategie i nástroje marketingového managementu. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia ...
Publikace je díky široké skladbě teoretických i praktických informací vhodná nejen pro studenty středních a vysokých škol, ale i pro podnikatele a pracovníky institucí zabývající se rozvojem cestovního ruchu. Titul shrnuje všechny důležité ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Moderní pojetí marketingu v cestovním ruchu, jehož aplikace vede k posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na konkurenčním trhu. První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii ...
Moderní pojetí marketingu v cestovním ruchu, jehož aplikace vede k posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na konkurenčním trhu. První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii ...
Dostupnost:
4 pracovní dnyi
-15% sleva
369 Kč
314 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.