načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing a prodej

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing a prodej:
Šíleně jednoduché -- Posedlost jako základ úspěchu Apple Šíleně jednoduché
Segall, Ken
4 dny
Naše cena: 254 Kč
Prodejem k vítězství -- Nejlepší kniha o prodeji, jaká kdy byla napsána Prodejem k vítězství
Denny, Richard
4 dny
Naše cena: 246 Kč
Mistr Sun a umění obchodu Mistr Sun a umění obchodu
McNeilly, MarkR.; Sun-c'
4 dny
Naše cena: 254 Kč
Copywriting -- Pište texty, které prodávají Copywriting
Sálová, Anna; Veselá, Zuzana; Šupolíková, Jana; Jebavá, Lucie; Viktora, Jiří
4 dny
Naše cena: 254 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
4 dny
Naše cena: 246 Kč
Online marketing -- Současné trendy očima předních expertů Online marketing
kolektiv
4 dny
Naše cena: 254 Kč
Marketing na Facebooku a Instagramu

Marketing na Facebooku a Instagramu

Autor: Tereza Semerádová; Petr Weinlich

- Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
328 Kč
+
-
Blázinec v Silicon Valley -- Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Blázinec v Silicon Valley
  Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Autor: Antonio García Martínez

Svět sociálních sítí, online technologií a digitálních firem sídlících v kalifornském Silicon Valley často poněkud postrádá řád a kontrolu. Mnohdy v něm však vznikají novinky s ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
382 Kč
+
-
Lean analýza -- Využijte  data k rychlejšímu vybudování lepšího startupu

Lean analýza
  Využijte data k rychlejšímu vybudování lepšího startupu

Autor: Alistair Croll; Benjamin Yoskovitz

Metody a nástroje lean analýzy. Příručka pro začínající i zkušenější podnikatele. ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
424 Kč
+
-
O strategickém marketingu -- 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

O strategickém marketingu
  10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

Autor: kolektiv

- Jak zajistit, aby vaše firma vytrvale rostla? Zaměřte se spíše na uspokojování potřeb vašich zákazníků a než na prodej vašich produktů, radí T. Lewitt ve svém článku Marketingová ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
382 Kč
+
-
Sami v moři konkurence -- Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Sami v moři konkurence
  Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Autor: Leoš Bárta

První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
297 Kč
+
-
Odprezentuj -- Průvodce přípravou prezentace

Odprezentuj
  Průvodce přípravou prezentace

Autor: Marek Hrkal

- Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. - Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 70.9%hodnoceni - 70.9%hodnoceni - 70.9%hodnoceni - 70.9%hodnoceni - 70.9%
339 Kč
+
-
Kreativní copywriting -- 33 inspirací pro ještě lepší copy

Kreativní copywriting
  33 inspirací pro ještě lepší copy

Autor: Anna Sálová

- Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Jak myslí úspěšní obchodníci -- 48 nástrojů, se kterými na přeplněném trhu rozhodně vyniknete

Jak myslí úspěšní obchodníci
  48 nástrojů, se kterými na přeplněném trhu rozhodně vyniknete

Autor: Helen Kensett

- Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
314 Kč
+
-
Superzákazník -- Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Superzákazník
  Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Autor: Eddie Yoon

- Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte - na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo - Motorola, přičemž druha jmenovaná firma ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Nekomplikujte to! -- Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA

Nekomplikujte to!
  Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA

Autor: Richard Koch; Greg Lockwood

Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století jsou příběhy zjednodušování. Podnikatelé, kteří změnili nejen tvář byznysu, ale i způsob, jak ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4
<<První <Předchozí | Strana 1. z 4 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist