– Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Internetový marketing klade důraz na marketingovou komunikaci, jako je např. PPC reklama, e-mailing nebo blogování. Pro komunikaci využívá webové stránky, elektronické obchody, sociální sítě nebo diskusní fóra. Specifickou činností je ...
Dostupnost:
skladem
i
– Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. – Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady. – Prezentace nemusí být nutně synonymem pro ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Koncepce intuitivního marketingu preferuje intuici, vciťování se do potřeb a pocitů zákazníka, nabízení jedinečnosti a nadšení z vlastní práce namísto dodržování globálně prosazovaných, přesně popsaných postupů z příruček. I díky tomu jsou ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Svět sociálních sítí, online technologií a digitálních firem sídlících v kalifornském Silicon Valley často poněkud postrádá řád a kontrolu. Mnohdy v něm však vznikají novinky s globálním dosahem. Kniha psaná přímým účastníkem nám umožňuje ...
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Alistair Croll; Benjamin Yoskovitz
Metody a nástroje lean analýzy. Příručka pro začínající i zkušenější podnikatele. ...
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Dita Stejskalová; Iveta Horáková; Hana Škapová
Kniha je rozdělena do pěti částí. Začíná pohledem na životní styl a jeho vliv na spotřebitelské chování, které má zásadní dopad na to, jak jsou lidé schopni konzumovat marketingová sdělení. Druhá část rozebírá téma značek, a to jak ...
Dostupnost:
skladem
i
– Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk – Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? – Zkušený lektor a vyučující vám v tomto ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. Druhá část poskytuje odpovědi na otázky věnované praktickým problémům. ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Autor: Helen Kensett
– Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
– Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte – na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo – Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba – deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Práce představuje nejpřínosnější teorie z různých oblastí managementu. Najdeme zde rovněž rady, jak tyto teorie realizovat v praxi. ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Autor: MarkR. McNeilly; Sun-c'
Využití myšlenek čínského generála Mistra Suna ve světě součaného podnikání. ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Přehledná publikace nabízí detailní přehled o využití internetového marketingu za účelem podnikání. Nezávislí experti přibližují historii SEO, PPC reklamu, webovou analytiku, teorii a praxi marketingu na sociálních sítích, videomarketingu, ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Autor: Jaroslav Tručka
Průvodce světem marketingu a nejrůznějšími marketingovými strategiemi. Tato knížka poodhalí skryté taje marketingu, a to na základě analogií se šachovou hrou. Znalost pravidel šachu přitom není podmínkou. Potřeba dělat ve správný čas ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Autor: Tony Cram
Příručka obsahující příklady z praxe radí, jak realizovat takové služby, které mohou plně uspokojit zákazníky. ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i