načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 420 Kč
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
4 dny
Naše cena: 1 274 Kč
Základy marketingu Základy marketingu
Karlíček, Miroslav; kolektiv
4 dny
Naše cena: 253 Kč
Šíleně jednoduché Šíleně jednoduché
Segall, Ken
3 dny
Naše cena: 254 Kč
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
3 dny
Naše cena: 143 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 93 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
11%
naše sleva
Psychologie ovlivňování -- 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti
doporučená cena:  385 Kč
naše cena s DPH:  342 Kč
skladem 2ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava

Kdy zboží dostanu?
 

Psychologie ovlivňování -- 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Autor: Vít Prokůpek


Po velkém úspěchu elektronické knihy vychází titul i v tištěné podobě! Kniha, která si rychle získala oblibu čtenářů především díky čtivosti, praktičnosti a užitečnosti ...
Marketing - cesta k trhu

naše cena s DPH:  345 Kč
skladem 1ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava

Kdy zboží dostanu?
 

Marketing - cesta k trhu

Autor: Jaroslav Světlík

Nakladatelství: Aleš Čeněk

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných ...
15%
naše sleva
Moderní marketing -- 4. evropské vydání
doporučená cena:  1 499 Kč
naše cena s DPH:  1 274 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Moderní marketing -- 4. evropské vydání

Autor: Veronica Wong; Philip Kotler; John Saunders; Gary Armstrong

Hodnocení titulu: hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, ...
15%
naše sleva
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
doporučená cena:  410 Kč
naše cena s DPH:  348 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Autor: Sergio Zyman


Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. ...
15%
naše sleva
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
doporučená cena:  399 Kč
naše cena s DPH:  339 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

Autor: Jim Sterne


Změřte úspěch své obchodní strategie na sociálních sítích! Ať už prodáváte online, napřímo, nebo distribučními kanály, to, co o vás zákazníci říkají online, je nyní ...
15%
naše sleva
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka
doporučená cena:  495 Kč
naše cena s DPH:  420 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Hodnocení titulu: hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu ...
15%
naše sleva
Základy marketingu
doporučená cena:  298 Kč
naše cena s DPH:  253 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Základy marketingu

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

Hodnocení titulu: hodnoceni - 78.2%hodnoceni - 78.2%hodnoceni - 78.2%hodnoceni - 78.2%hodnoceni - 78.2%
První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá ...
15%
naše sleva
Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu
doporučená cena:  269 Kč
naše cena s DPH:  228 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu

Autor: Thomas Patalas

Hodnocení titulu: hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, ...
6%
naše sleva
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
doporučená cena:  199 Kč
naše cena s DPH:  187 Kč
doručujeme za 5 pracovních dní
Kdy zboží dostanu?
 

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Autor: Bačuvčík Radim


Téma „Teorie a praxe v marketingové komunikaci“ završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie, ...
20%
naše sleva
Jak prodat neviditelné
doporučená cena:  220 Kč
naše cena s DPH:  176 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Jak prodat neviditelné

Autor: Harry Beckwith

Nakladatelství: PRAGMA

Autor poradí jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a ...
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
<<První <Předchozí | Strana 1. z 10 | Další> Poslední>>

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.