načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
4 dny
Naše cena: 1 274 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
4 dny
Naše cena: 246 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 421 Kč
Marketingové myšlení Marketingové myšlení
Matisko, Peter
3 dny
Naše cena: 254 Kč
Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-11%
sleva
hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%
525 Kč
+
-
Psychologie ovlivňování -- 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Psychologie ovlivňování -- 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Autor: Vít Prokůpek

Po velkém úspěchu elektronické knihy vychází titul i v tištěné podobě! Kniha, která si rychle získala oblibu čtenářů především díky čtivosti, praktičnosti a užitečnosti ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
323 Kč
+
-
Marketing - cesta k trhu

Marketing - cesta k trhu

Autor: Jaroslav Světlík

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
324 Kč
+
-
Moderní marketing -- 4. evropské vydání

Moderní marketing -- 4. evropské vydání

Autor: Veronica Wong; Philip Kotler; John Saunders; Gary Armstrong

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
1 274 Kč
+
-
Manuál profesionálního kouče - Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby -- + BONUS CD Jak člověk smýšlí

Manuál profesionálního kouče - Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby -- + BONUS CD Jak člověk smýšlí

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že ...

Dostupnost: skladem  i
-19%
sleva
640 Kč
+
-
Spotřebitelé a marketing

Spotřebitelé a marketing

Autor: Jan Koudelka

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
605 Kč
+
-
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%
421 Kč
+
-
Víra, náboženství a cirkve

Víra, náboženství a cirkve

Autor: Radim Bačuvčík

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
278 Kč
+
-
Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání

Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
253 Kč
+
-
Management, marketing a ekonomika sportu

Management, marketing a ekonomika sportu

Autor: Jana Nová; Oldčich Racek; Jiří Novotný; Jaroslav Rektořík; Milena Strachová; .. .

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%
244 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 ... 10 11 12 ... 19 20 21
<<První <Předchozí | Strana 1. z 21 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist