načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
skladem
Naše cena: 1 274 Kč
První kroky v podnikání -- Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
4 dny
Naše cena: 144 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
4 dny
Naše cena: 246 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
3 dny
Naše cena: 421 Kč
Marketing Základy marketingu 1

Marketing Základy marketingu 1

Autor: Marek Moudrý

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 70.3%hodnoceni - 70.3%hodnoceni - 70.3%hodnoceni - 70.3%hodnoceni - 70.3%
176 Kč
+
-
Psychologie ovlivňování -- 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Psychologie ovlivňování -- 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Autor: Vít Prokůpek

Po velkém úspěchu elektronické knihy vychází titul i v tištěné podobě! Kniha, která si rychle získala oblibu čtenářů především díky čtivosti, praktičnosti a užitečnosti ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
323 Kč
+
-
Senior - zákazník budoucnosti -- Marketing orientovaný na generaci 50+

Senior - zákazník budoucnosti -- Marketing orientovaný na generaci 50+

Autor: Andreas Reidl

Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
314 Kč
+
-
Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že ...

Dostupnost: skladem  i
-19%
sleva
hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%
478 Kč
+
-
Jak se budují značky

Jak se budují značky

Autor: Byron Sharp

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
339 Kč
+
-
Marketing - cesta k trhu

Marketing - cesta k trhu

Autor: Jaroslav Světlík

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
324 Kč
+
-
Moderní řízení hotelového provozu -- 5., zcela přepracované vydání

Moderní řízení hotelového provozu -- 5., zcela přepracované vydání

Autor: Jaromír Beránek

Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996, zachycuje ohromný rozvoj, jímž hotelnictví v České republice prošlo, a přináší aktuální novinky ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
280 Kč
+
-
Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele

Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele

Autor: Marek Moudrý

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
277 Kč
+
-
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu

Autor: Alžbeta Kiraľová; Ivo Straka

Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost, záchranu kulturních, ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
273 Kč
+
-
Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání

Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
253 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
<<První <Předchozí | Strana 1. z 20 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist