načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
4 dny
Naše cena: 246 Kč
 (e-book)
Support Support
Truban, Michal
skladem
Naše cena: 277 Kč
Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele Marketing - Základy marketingu
Moudrý, Marek
skladem
Naše cena: 277 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 421 Kč
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 421 Kč
Tohle je marketing! -- Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Tohle je marketing!
  Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
  (e-kniha)

Autor: Seth Godin

Kapitoly přibližují efektivní nástroje a strategie z oblasti marketingu. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

254 Kč
+
-
Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Manuál profesionálního kouče
  Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že tato kariéra má smysl a že vás uživí? Autor knihy David Wood ...

Dostupnost: 9 pracovních dní  i
-11%
sleva
hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%
590 Kč
525 Kč
+
-
Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

Autor: Rory Sutherland

– – Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-11%
sleva
499 Kč
444 Kč
+
-
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu
  Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce a jejich využití v marketingu. První část přináší definici slova emoce, základní typy emocí, jejich vliv na psychické procesy, vliv na lidskou fyziognomii a význam slova emoční inteligence. Druhá část se zaobírá významem emocí v ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%
495 Kč
421 Kč
+
-
Holistická marketingová koncepce

Holistická marketingová koncepce

Autor: Tomáš Barčík

Stručná charakteristika nové marketingové koncepce. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
230 Kč
193 Kč
+
-
Alchymie -- Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

Alchymie
  Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
  (e-kniha)

Autor: Rory Sutherland

– Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů ...

Dostupnost: skladem  i

349 Kč
+
-
Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele

Marketing - Základy marketingu
  Učebnice učitele

Autor: Marek Moudrý

– Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
330 Kč
277 Kč
+
-
Život, s. r. o.

Život, s. r. o.

Autor: Douglas Rushkoff

Jak si korporace podmanily svět a jak si ho vzít nazpátek

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%
398 Kč
334 Kč
+
-
Jak člověk smýšlí

Jak člověk smýšlí   (CD)

Autor: James Allen

Jedna z nejslavnějších knih literatury úspěchu, která hluboce ovlivnila řadu světových osobností a skrze ně pak miliony lidí po celém světě, k Vám nyní přichází ve zvukové podobě! "Kdybych měl jít pro tuto knihu pěšky až do Číny, šel bych", ...
Druh produktu: CD.

Dostupnost: skladem  i
-19%
sleva
297 Kč
241 Kč
+
-
Logistika pro obchod a marketing

Logistika pro obchod a marketing

Autor: Xenie Lukoszová

Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v prostředí tuzemských, ale i mezinárodních trhů. Předložená ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
235 Kč
219 Kč
+
-
Marketing v službách

Marketing v službách

Autor: Mária Rostášová; Iveta Kremeňová

S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým holistického prehľadu princípov a prístupov, ktoré tvoria základy ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
400 Kč
372 Kč
+
-
Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání

Základy marketingu
  2., přepracované a rozšířené vydání

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
298 Kč
253 Kč
+
-
Punkové podnikání -- Proti všem pravidlům

Punkové podnikání
  Proti všem pravidlům

Autor: James Watt

Nekonvenční rady, jak uspět ve světě podnikání. ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
298 Kč
250 Kč
+
-
Marketing ve zdravotnictví

Marketing ve zdravotnictví

Autor: Jaroslav Zlámal

Učební text je výběrem určitého úseku obecné marketingové teorie s ohledem na možnost aplice ve zdravotnictví a předpokládá určité zkušenosti s chodem zdravotnických zařízení.

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
282 Kč
262 Kč
+
-
Moderní řízení hotelového provozu -- 5., zcela přepracované vydání

Moderní řízení hotelového provozu
  5., zcela přepracované vydání

Autor: Jaromír Beránek

Příručka se soustředí na historický vývoj hotelnictví, na vysvětlení důležitých pojmů (např. hotel, Total Quality Managemen, destinační management), klasifikaci ubytovacích zařízení, základní legislativu z oblasti hotelnictví, základy ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%
329 Kč
280 Kč
+
-
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Autor: Jaroslava Kynclová; Eva Karásková

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé ...

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
179 Kč
159 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7
| Strana 1. z 7 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.