načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
3 dny
Naše cena: 1 274 Kč
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
3 dny
Naše cena: 145 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 93 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
3 dny
Naše cena: 248 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 140 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
3 dny
Naše cena: 420 Kč
Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání   (e-kniha)

Autor: Miroslava Vaštíková

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
279 Kč
+
-
Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání

Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
253 Kč
+
-
Moderní marketing -- 4. evropské vydání

Moderní marketing -- 4. evropské vydání

Autor: Veronica Wong; Philip Kotler; John Saunders; Gary Armstrong

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
1 274 Kč
+
-
Marketing -- 6. vydání

Marketing -- 6. vydání

Autor: Philip Kotler; Gary Armstrong

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
849 Kč
+
-
Manuál profesionálního kouče - Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby -- + BONUS CD Jak člověk smýšlí

Manuál profesionálního kouče - Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby -- + BONUS CD Jak člověk smýšlí

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že ...

Dostupnost: skladem  i
-23%
sleva
608 Kč
+
-
Intuitivní marketing pro 21. století

Intuitivní marketing pro 21. století

Autor: Miloš Toman

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%hodnoceni - 81.1%
248 Kč
+
-
Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že ...

Dostupnost: skladem  i
-23%
sleva
hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%
454 Kč
+
-
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
420 Kč
+
-
Jsi značka?! -- Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze

Jsi značka?! -- Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze

Autor: Tomáš Lukavec

Jste úspěšná značka na trhu? V rukou máte první knihu v ČR s kompletním návodem na to, jak ze svého jména udělat brand, který k vám přitáhne lidi, příležitosti a peníze. ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
325 Kč
+
-
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství

Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
339 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
<<První <Předchozí | Strana 1. z 20 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist