načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Marketingové myšlení Marketingové myšlení
Matisko, Peter
3 dny
Naše cena: 260 Kč
S potížemi je jedna potíž -- Problémy nemají univerzální řešení S potížemi je jedna potíž
Horowitz, Ben
skladem
Naše cena: 339 Kč
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta Marketing - Základy marketingu 1.
Moudrý, Marek
3 dny
Naše cena: 183 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
4 dny
Naše cena: 246 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Psychologie ovlivňování -- 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Psychologie ovlivňování
  99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Autor: Vít Prokůpek

Kdo chce dělat správná rozhodnutí, musí mít schopnost rozumět, jak probíhá lidské rozhodování a jak dochází ke změně postojů a chování. Kniha dává nahlédnout do podstaty ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
385 Kč
323 Kč
+
-
Marketing neziskových organizací

Marketing neziskových organizací   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

69 Kč
+
-
Logistika pro obchod a marketing

Logistika pro obchod a marketing

Autor: Xenie Lukoszová

Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
235 Kč
233 Kč
+
-
Manuál profesionálního kouče - Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby -- + BONUS CD Jak člověk smýšlí

Manuál profesionálního kouče - Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby
  + BONUS CD Jak člověk smýšlí

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že ...

Dostupnost: 8 pracovních dní  i
-11%
sleva
790 Kč
703 Kč
+
-
Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Manuál profesionálního kouče
  Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že ...

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%
590 Kč
525 Kč
+
-
Marketing

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%
219 Kč
195 Kč
+
-
Jak člověk smýšlí

Jak člověk smýšlí   (CD)

Autor: James Allen

Jedna z nejslavnějších knih literatury úspěchu, která hluboce ovlivnila řadu světových osobností a skrze ně pak miliony lidí po celém světě, k Vám nyní přichází ve zvukové ...
Druh produktu: CD.

Dostupnost: skladem  i
-40%
sleva
297 Kč
178 Kč
+
-
Vytvořte si vlastní značku - Proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt

Vytvořte si vlastní značku
  Proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt

Autor: John Purkiss; David Royston-Lee

Příručka nám pomůže poznat sebe sama a zároveň tyto poznatky využít pro další rozvoj naší profesní kariéry. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-78%
sleva
hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%
299 Kč
66 Kč
+
-
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Jan Závodný Pospíšil

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%

69 Kč
+
-
Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Marketing služeb - efektivně a moderně
  2., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Miroslava Vaštíková

Manažerská příručka shrnuje základní informace o nabídce konkurenceschopného sortimentu služeb ve firemní praxi. Objasnění základních pojmů a vztahů, souvisejících se službami a ...

Dostupnost: skladem  i

297 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
| Strana 1. z 12 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist