načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
4 dny
Naše cena: 246 Kč
Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele Marketing - Základy marketingu
Moudrý, Marek
skladem
Naše cena: 277 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
5 dní
Naše cena: 421 Kč
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 421 Kč
Psychologie ovlivňování -- 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti Psychologie ovlivňování
Prokůpek, Vít
4 dny
Naše cena: 323 Kč
Tohle je marketing! -- Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Tohle je marketing!
  Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Autor: Seth Godin

Seth Godin vám nabízí esenci své marketingové moudrosti. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
299 Kč
254 Kč
+
-
Copywriting -- Pište texty, které prodávají

Copywriting
  Pište texty, které prodávají

Autor: Anna Sálová; Zuzana Veselá; Michaela Raková

– Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
499 Kč
424 Kč
+
-
O značkách

O značkách

Autor: Wally Olins

Obchodní značky - jejich historie a užívání či fungování v globalizovaném světě. ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
389 Kč
385 Kč
+
-
Psychologie ovlivňování -- 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Psychologie ovlivňování
  99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Autor: Vít Prokůpek

Kdo chce dělat správná rozhodnutí, musí mít schopnost rozumět, jak probíhá lidské rozhodování a jak dochází ke změně postojů a chování. Kniha dává nahlédnout do podstaty principů reciprocity, vzácnosti nebo konzistence. Získané znalosti lze ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
385 Kč
323 Kč
+
-
Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Manuál profesionálního kouče
  Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že tato kariéra má smysl a že vás uživí? Autor knihy David Wood ...

Dostupnost: 8 pracovních dní  i
-11%
sleva
hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%
590 Kč
525 Kč
+
-
Intuitivní marketing pro 21. století

Intuitivní marketing pro 21. století

Autor: Miloš Toman

Koncepce intuitivního marketingu preferuje intuici, vciťování se do potřeb a pocitů zákazníka, nabízení jedinečnosti a nadšení z vlastní práce namísto dodržování globálně prosazovaných, přesně popsaných postupů z příruček. I díky tomu jsou ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.6%hodnoceni - 79.6%hodnoceni - 79.6%hodnoceni - 79.6%hodnoceni - 79.6%
289 Kč
246 Kč
+
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera

To nejlepší z Nejlepšího copywritera

Autor: Pavel Šenkapoun

– – O psaní, reklamě a duši. – Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-11%
sleva
299 Kč
266 Kč
+
-
Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání

Základy marketingu
  2., přepracované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů. Postupně se ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

253 Kč
+
-
Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání

Základy marketingu
  2., přepracované a rozšířené vydání

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
298 Kč
253 Kč
+
-
Průmysl lži -- Propaganda, konspirace, a dezinformační válka

Průmysl lži
  Propaganda, konspirace, a dezinformační válka

Autor: Alexandra Alvarová

– Pokud také patříte k lidem, kteří přísahají na své kritické myšlení, vzdělání a zdravý selský rozum, je tahle kniha přesně pro vás. Přesvědčí vás, že nic takového vlastně neexistuje. Napsala ji žena, která se politickou propagandou a ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-11%
sleva
279 Kč
248 Kč
+
-
Brand New - Nová podoba značek

Brand New
  Nová podoba značek

Autor: Wally Olins

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-20%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
299 Kč
239 Kč
+
-
Sestavte dobrý marketingový plán -- Jak správně stanovit strategii

Sestavte dobrý marketingový plán
  Jak správně stanovit strategii

Autor: John Westwood

Příručka popisuje jednotlivé fáze vývoje marketingového plánu. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
259 Kč
218 Kč
+
-
Marketing - základy marketingu 2. díl (učebnice studenta)

Marketing
  základy marketingu 2. díl (učebnice studenta)

Autor: Marek Moudrý

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%
210 Kč
195 Kč
+
-
Vy jako značka -- Osobní branding pro kariérní růst

Vy jako značka
  Osobní branding pro kariérní růst
  (e-kniha)

Autor: Cristina Muntean

Nejlepší chvíle pro budování vaší osobní značky byla včera. Ta druhá nejlepší je právě teď! – – Chcete se ve své kariéře posunout dál? Cítíte, že své dovednosti nedokážete na trhu práce prodat tak, jak byste chtěli? Je pro vás obtížné najít ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

297 Kč
+
-
Jak člověk smýšlí

Jak člověk smýšlí   (CD)

Autor: James Allen

Jedna z nejslavnějších knih literatury úspěchu, která hluboce ovlivnila řadu světových osobností a skrze ně pak miliony lidí po celém světě, k Vám nyní přichází ve zvukové podobě! "Kdybych měl jít pro tuto knihu pěšky až do Číny, šel bych", ...
Druh produktu: CD.

Dostupnost: skladem  i
-35%
sleva
297 Kč
193 Kč
+
-
Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele

Marketing - Základy marketingu
  Učebnice učitele

Autor: Marek Moudrý

– Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
330 Kč
277 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7
| Strana 1. z 7 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.