načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Marketingové myšlení Marketingové myšlení
Matisko, Peter
4 dny
Naše cena: 307 Kč
 (e-book)
Tohle je marketing! -- Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě Tohle je marketing!
Godin, Seth
skladem
Naše cena: 254 Kč
Tohle je marketing! -- Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě Tohle je marketing!
Godin, Seth
4 dny
Naše cena: 254 Kč
S potížemi je jedna potíž -- Problémy nemají univerzální řešení S potížemi je jedna potíž
Horowitz, Ben
3 dny
Naše cena: 339 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Support Support
Truban, Michal
6 dní
Naše cena: 395 Kč
Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Manuál profesionálního kouče
  Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že tato kariéra má smysl a že vás uživí? Autor knihy David Wood ...

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%
590 Kč
525 Kč
+
-
Diference ve spotřebním chování mužů a žen -- Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů

Diference ve spotřebním chování mužů a žen
  Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů
  (e-kniha)

Autor: Václav Stříteský

– Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách -- Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
  Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Autor: Jakub Slavík

Shrnutí hlavních principů marketingového a strategického řízení, aplikace těchto principů v oblasti veřejných služeb. Příručka. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
99 Kč
84 Kč
+
-
Jak člověk smýšlí

Jak člověk smýšlí   (CD)

Autor: James Allen

Jedna z nejslavnějších knih literatury úspěchu, která hluboce ovlivnila řadu světových osobností a skrze ně pak miliony lidí po celém světě, k Vám nyní přichází ve zvukové podobě! "Kdybych měl jít pro tuto knihu pěšky až do Číny, šel bych", ...
Druh produktu: CD.

Dostupnost: skladem  i
-40%
sleva
297 Kč
178 Kč
+
-
Marketing - základy marketingu 2. díl (učebnice studenta)

Marketing
  základy marketingu 2. díl (učebnice studenta)

Autor: Marek Moudrý

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing ...

Dostupnost: skladem  i
-35%
sleva
hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%hodnoceni - 64.8%
210 Kč
137 Kč
+
-
Spotřebitelé a marketing

Spotřebitelé a marketing

Autor: Jan Koudelka

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
650 Kč
644 Kč
+
-
Henry Ford - Mé ideály

Henry Ford
  Mé ideály

Autor: Henry Ford

Sbírka inspirativních článků Henryho Forda představuje studnici nadčasových myšlenek jednoho z největších géniů historie. Henry Ford patřil mezi nejbohatší a nejvlivnější osobnosti první poloviny 20. století. Svými automobily způsobil ...

Dostupnost: skladem  i
-12%
sleva
369 Kč
325 Kč
+
-
Alchymie

Alchymie

Autor: Rory Sutherland

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a ...

Dostupnost: skladem  i
-13%
sleva
499 Kč
434 Kč
+
-
Logistika pro obchod a marketing

Logistika pro obchod a marketing

Autor: Xenie Lukoszová

Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v prostředí tuzemských, ale i mezinárodních trhů. Předložená ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
235 Kč
233 Kč
+
-
Marketing v službách

Marketing v službách

Autor: Mária Rostášová; Iveta Kremeňová

S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým holistického prehľadu princípov a prístupov, ktoré tvoria základy ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
400 Kč
372 Kč
+
-
Marketing - základy marketingu - učebnice učitele

Marketing - základy marketingu
  učebnice učitele

Autor: Marek Moudrý

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
330 Kč
307 Kč
+
-
Marketing - přístup k marketingovému řízení

Marketing
  přístup k marketingovému řízení

Autor: Lucie Paulovčáková

Kniha se zabývá marketingovým řízením z procesního hlediska, zdůrazňuje přístup ke strategickému marketingovému řízení a strategická východiska. Řeší otázky marketingového prostředí, uvádí vybrané metody marketingové situační analýzy a ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
399 Kč
395 Kč
+
-
Moderní retail marketing

Moderní retail marketing   (e-kniha)

Autor: Hana Volfová; Eva Jaderná

Specifika retail marketingu a rovněž popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu a s nimi spojených strategií. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

280 Kč
+
-
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Autor: Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
703 Kč
626 Kč
+
-
Moderní retail marketing

Moderní retail marketing

Autor: Eva Jaderná; Hana Volfová

Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
329 Kč
280 Kč
+
-
Jsi značka?! -- aneb vydělávejte více online&offline tím, co milujete!

Jsi značka?!
  aneb vydělávejte více online&offline tím, co milujete!

Autor: Tomáš Lukavec

Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i peníze. Nezávislý ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-16%
sleva
390 Kč
328 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6
| Strana 1. z 6 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.