načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
2 dny
Naše cena: 1 274 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
2 dny
Naše cena: 421 Kč
Marketingové myšlení Marketingové myšlení
Matisko, Peter
2 dny
Naše cena: 254 Kč
Marketing Základy marketingu 1 -- učebnice studenta Marketing Základy marketingu 1
Moudrý, Marek
2 dny
Naše cena: 191 Kč
Jsi značka?! -- Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze Jsi značka?!
Lukavec, Tomáš
skladem
Naše cena: 326 Kč
Marketing - cesta k trhu

Marketing
  cesta k trhu

Autor: Jaroslav Světlík

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
324 Kč
+
-
Manuál profesionálního kouče -- Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Manuál profesionálního kouče
  Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že ...

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%hodnoceni - 70.4%
525 Kč
+
-
Jak se budují značky

Jak se budují značky

Autor: Byron Sharp

- Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
339 Kč
+
-
Marketing Základy marketingu učebnice učitele

Marketing Základy marketingu učebnice učitele

Autor: Marek Moudrý

- Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-14%
sleva
284 Kč
+
-
Vy jako značka -- Osobní branding pro kariérní růst

Vy jako značka
  Osobní branding pro kariérní růst
  (e-kniha)

Autor: Cristina Muntean

Chcete se posunout dále ve své kariéře nebo jste na jejím úplném počátku a hledáte svou práci snů? Pak je tato kniha právě pro vás! Příklady a praktická cvičení, které zde ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
297 Kč
+
-
Management, marketing a ekonomika sportu

Management, marketing a ekonomika sportu

Autor: Jana Nová; Oldčich Racek; Jiří Novotný; Jaroslav Rektořík; Milena Strachová; .. .

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%
244 Kč
+
-
Sportovní marketing -- CSR a sponzoring

Sportovní marketing
  CSR a sponzoring

Autor: Vilém Kunz

Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
229 Kč
+
-
Marketing Základy marketingu 1 -- učebnice studenta

Marketing Základy marketingu 1
  učebnice studenta

Autor: Marek Moudrý

- Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-13%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
191 Kč
+
-
Marketing... je věda kreativní

Marketing... je věda kreativní   (e-kniha)

Autor: Radomila Soukalová

- Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Jak člověk smýšlí

Jak člověk smýšlí   (CD)

Autor: James Allen

Jedna z nejslavnějších knih literatury úspěchu, která hluboce ovlivnila řadu světových osobností a skrze ně pak miliony lidí po celém světě, k Vám nyní přichází ve zvukové ...
Druh produktu: CD.

Dostupnost: skladem  i
-50%
sleva
149 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
<<První <Předchozí | Strana 1. z 11 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist