načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Marketing:
Moderní marketing -- 4. evropské vydání Moderní marketing
Wong, Veronica; Kotler, Philip; Saunders, John; Armstrong, Gary
skladem
Naše cena: 1 274 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
3 dny
Naše cena: 245 Kč
 (e-book)
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Toman, Miloš
skladem
Naše cena: 149 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
5 dní
Naše cena: 420 Kč
Marketingové myšlení Marketingové myšlení
Matisko, Peter
3 dny
Naše cena: 253 Kč
Psychologie ovlivňování -- 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Psychologie ovlivňování -- 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Autor: Vít Prokůpek

Po velkém úspěchu elektronické knihy vychází titul i v tištěné podobě! Kniha, která si rychle získala oblibu čtenářů především díky čtivosti, praktičnosti a užitečnosti ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
323 Kč
+
-
Moderní řízení hotelového provozu -- 5., zcela přepracované vydání

Moderní řízení hotelového provozu -- 5., zcela přepracované vydání

Autor: Jaromír Beránek

Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996, zachycuje ohromný rozvoj, jímž hotelnictví v České republice prošlo, a přináší aktuální novinky ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
279 Kč
+
-
Manuál profesionálního kouče - Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby -- + BONUS CD Jak člověk smýšlí

Manuál profesionálního kouče - Jak získávat platící klienty a efektivně propagovat své služby -- + BONUS CD Jak člověk smýšlí

Autor: David Wood

V čem konkrétně může tato kniha koučům pomoci? Koučujete a uvítali byste více klientů? Nebo se teprve připravujete na dráhu profesionálního kouče a nejdřív se chcete ujistit, že ...

Dostupnost: skladem  i
-17%
sleva
655 Kč
+
-
Jak se budují značky

Jak se budují značky

Autor: Byron Sharp

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
339 Kč
+
-
Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání   (e-kniha)

Autor: Miroslava Vaštíková

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je ...

Dostupnost: skladem  i
297 Kč
+
-
Marketingové myšlení

Marketingové myšlení

Autor: Peter Matisko

Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si důležitost emocí a příběhu při jákemkoliv obchodě. Společně se ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 79%hodnoceni - 79%hodnoceni - 79%hodnoceni - 79%hodnoceni - 79%
253 Kč
+
-
Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání

Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání

Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
253 Kč
+
-
Rozumíte svým zákazníkům?

Rozumíte svým zákazníkům?   (e-kniha)

Autor: Sláva Kubátová; Jan Bloudek; Michal Henych; David Müller

Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
149 Kč
+
-
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Jan Závodný Pospíšil

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
69 Kč
+
-
Jak člověk smýšlí

Jak člověk smýšlí   (CD)

Autor: James Allen

Jedna z nejslavnějších knih literatury úspěchu, která hluboce ovlivnila řadu světových osobností a skrze ně pak miliony lidí po celém světě, k Vám nyní přichází ve zvukové ...
Druh produktu: CD.

Dostupnost: skladem  i
-40%
sleva
178 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
<<První <Předchozí | Strana 1. z 20 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist