načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Management nákupu

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Management nákupu:
Strategie nákupu - krok za krokem Strategie nákupu
Červený; Hanzelková; Keřkovský; Němeček
6 dní
Naše cena: 460 Kč
 (e-book)
Řízení výroby a nákupu Řízení výroby a nákupu
Tomek, Gustav; Vávrová, Věra
skladem
Naše cena: 492 Kč
Tajemství moderního nákupu

Tajemství moderního nákupu

Autor: Ivan Gros; Stanislava Grosová

Monografie autorů Ivana Grose a Stanislavy Grosové je zaměřena na oblast nákupu, který nabývá v oblasti řízení firem stále větší význam. Nové trendy v ekonomickém prostředí, ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
501 Kč
+
-
Strategie nákupu - krok za krokem

Strategie nákupu - krok za krokem

Autor: Červený; Hanzelková; Keřkovský; Němeček

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
460 Kč
+
-
Firemní nákup a e-aukce -- Jak šetřit čas a peníze

Firemní nákup a e-aukce -- Jak šetřit čas a peníze   (e-kniha)

Autor: Josef Zrník; Milan Kaplan

Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
212 Kč
+
-
Řízení výroby a nákupu

Řízení výroby a nákupu   (e-kniha)

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
492 Kč
+
-
Management partnerství s dodavateli

Management partnerství s dodavateli

Autor: Jaroslav Nenadál

Kniha významného domácího odborníka seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s vhodnými metodami a nástroji jejich rozvoje (hodnocení a výběr ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
408 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist