– Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými ...
– Hotelnictví představuje dynamicky se rozvíjející oblast, jehož nedílnou součástí je také znalost revenue managementu. V podmínkách české literatury jednoznačně absentuje komplexní popis této disciplíny ať už přímo pro revenue manažery ...
Popis jednotlivých druhů komunikace, výklady věnované hlavním problémům manažerské i podnikové komunikace. Pozornost je věnována také pravidlům jednání s různými evropskými i mimoevropskými národy. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspešnými manažerskými ...
Dostupnost:
kniha je nedostupná
230 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.