načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Management

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Management:
 (e-book)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga
skladem
Naše cena: 212 Kč
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga
3 dny
Naše cena: 212 Kč
 (e-book)
Koučování týmu -- Jak my to vedeme Koučování týmu
Daňková, Michaela; Prošková, Petra; Kubíčková, Jana Ada
skladem
Naše cena: 195 Kč
Koučování týmu -- Jak my to vedeme Koučování týmu
Prošková, Petra; Kubíčková, Jana Ada; Daňková, Michaela
3 dny
Naše cena: 195 Kč
 (e-book)
107 zlatých pravidel úspěšného manažera -- 2. vydání bestselleru 107 zlatých pravidel úspěšného manažera
Templar, Richard
skladem
Naše cena: 229 Kč
Zrození kmenového vůdce - Jak z úspěšných skupin vznikají skvělé organizace Zrození kmenového vůdce
Logan, Dave; kolektiv
3 dny
Naše cena: 327 Kč
Management

Management

Autor: Jaromír Veber

Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu, jíž bylo prodáno více než deset tisíc ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
540 Kč
502 Kč
+
-
Zrození kmenového vůdce - Jak z úspěšných skupin vznikají skvělé organizace

Zrození kmenového vůdce
  Jak z úspěšných skupin vznikají skvělé organizace

Autor: Dave Logan; kolektiv

Ptáci tvoří hejna, vlci smečky a lidé kmeny, skupiny o dvaceti až sto padesáti lidech. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí. Mají větší vliv a význam než týmy, celé podniky či sebeschopnější ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 83.1%hodnoceni - 83.1%hodnoceni - 83.1%hodnoceni - 83.1%hodnoceni - 83.1%
389 Kč
327 Kč
+
-
Management v obrazech -- bez návalů korektnosti

Management v obrazech
  bez návalů korektnosti

Autor: Vladimír Baslík

Práce, která je kombinací textu a obrázků, přináší tipy na zlepšení různých oblastí manažerské činnosti. ...

Dostupnost: skladem  i
-30%
sleva
259 Kč
181 Kč
+
-
Učitel a práce se třídou -- Jak si poradit se třídou

Učitel a práce se třídou
  Jak si poradit se třídou

Autor: Christoph Eichhorn

Základem kvalitní výuky je dobře zvládnuté řízení třídy. Každý učitel tedy musí být i schopným manažerem, vždyť jeho „tým“ čítá mnohdy i třicet žáků. Publikace zaměřená na třídní management přináší inspirace, na jakých zásadách postavit ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
399 Kč
355 Kč
+
-
Začněte s PROČ

Začněte s PROČ

Autor: Simon Sinek

Simon Synek v této knize vysvětluje, proč je důležité jakékoliv podnikání začít s otázkou PROČ a teprve potom se zaměřit na CO a JAK. A jak uplatněním tohoto principu vybudouvat uspěšný inspirativní byznys.

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
299 Kč
266 Kč
+
-
Leadership v organizaci

Leadership v organizaci

Autor: Jiří Stýblo

Základy leadershipu. Učebnice. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-1%
sleva
230 Kč
228 Kč
+
-
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Autor: Marek Šedivý; Olga Medlíková

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6%
249 Kč
212 Kč
+
-
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách -- Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
  Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Autor: Jakub Slavík

Shrnutí hlavních principů marketingového a strategického řízení, aplikace těchto principů v oblasti veřejných služeb. Příručka. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
99 Kč
84 Kč
+
-
Management -- Základy managementu

Management
  Základy managementu

Autor: Jana Bellová; Jaroslav Zlámal; Petr Bačík

– Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. – Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje ...

Dostupnost: skladem  i
-40%
sleva
hodnoceni - 63.4%hodnoceni - 63.4%hodnoceni - 63.4%hodnoceni - 63.4%hodnoceni - 63.4%
260 Kč
156 Kč
+
-
Poradenství pro podnikání

Poradenství pro podnikání

Autor: Blanka Poczatková; Pavlína Hronová; Renáta Nešporková

Kniha se zabývá vymezením aktuálních teoretických východisek oblasti poradenství pro manažery a podnikatele a je zaměřena na sezná¬mení se základy profesionálního poradenství pro podnikatele a manažery, přičemž se soustřeďuje na obsah ...

Dostupnost: skladem  i
-40%
sleva
269 Kč
161 Kč
+
-
Rozhodování v managementu

Rozhodování v managementu

Autor: Vladimír Žáček

Učební text se zaměřuje na popis tří základních rozhodovacích metod. ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
194 Kč
192 Kč
+
-
Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích

Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích

Autor: Šárka Zapletalová

Kapitoly věnované podstatě mezinárodních podnikatelských aktivit, managementu procesu internacionalizace a faktorům, jež ovlivňují internacionalizaci podnikatelských činností. ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
250 Kč
233 Kč
+
-
Hýčkej si svého čumila -- Příběh jenž ovlivňuje kariéry lidí

Hýčkej si svého čumila
  Příběh jenž ovlivňuje kariéry lidí

Autor: Vlastimil Orlita

Reálný, poutavě psaný příběh, se srozumitelnou a jednoduchou grafikou, je vlastně praktická a moderní učebnice (sebe)motivace. Autor v ní naštěstí nesklouzl pouze k populární povrchnosti instantních manažerských kuchařek. Jednoduché a ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
249 Kč
209 Kč
+
-
Organizace v podmínkách informační společnosti

Organizace v podmínkách informační společnosti

Autor: Vlasta Střížová

Kapitoly rozebírají různá témata a problémy, které se dotýkají současných organizací; např. druhy organizací, organizační struktura, organizační změny, inovační procesy nebo ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
876 Kč
867 Kč
+
-
Management

Management

Autor: Leo Vodáček; Oľga Vodáčková

Vyhledávaná publikace systematicky a přehledně osvětluje klasická východiska managementu i aktuální směry manažerského myšlení a jednání v podmínkách informační a "znalostní" společnosti. S úspěchem se využívá v podnikatelské praxi i při ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
419 Kč
415 Kč
+
-
Pozitivní leader -- Jak energie a štěstí pohánějí špičkové týmy na cestě k úspěchu

Pozitivní leader
  Jak energie a štěstí pohánějí špičkové týmy na cestě k úspěchu

Autor: Jan Mühlfeit

– Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? – Pozitivní Leader popisuje 4 kroky, jak se stát šťastnějším a inspirativnějším lídrem: – - pracujte se svými silnými stránkami – - vytyčte si své poslání a vizi ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%
399 Kč
339 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
| Strana 1. z 15 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.