načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Maloobchod

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Maloobchod:
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
 (e-book)
Pan Selfridge Pan Selfridge
Woodhead, Lindy
skladem
Naše cena: 199 Kč
 (e-book)
Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby
Hammond, Richard
skladem
Naše cena: 253 Kč
Alternativní potravinové sítě -- Česká cesta Alternativní potravinové sítě
Spilková, Jana
4 dny
Naše cena: 210 Kč
Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.

Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.   (e-kniha)

Autor: Jana Spilková; kolektiv

Kniha na základě konkrétních šetření podrobně prezentuje alternativní potravinové sítě v ČR - farmářské trhy, farmářské prodejny, bedýnková schémata, komunitní zemědělství, městské zahradničení a komunitní zahrady i Slow Food. Přináší také ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
180 Kč
173 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání

Marketingová komunikace v místě prodeje
  POP, POS, In-store, Shopper Marketing – 2. vydání

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-15%
sleva
499 Kč
424 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Dostupnost: skladem  i

421 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Marketingová komunikace v místě prodeje
  POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-15%
sleva
495 Kč
421 Kč
+
-
Alternativní potravinové sítě -- Česká cesta

Alternativní potravinové sítě
  Česká cesta

Autor: Jana Spilková

Kniha na základě konkrétních šetření podrobně prezentuje alternativní potravinové sítě v ČR - farmářské trhy, farmářské prodejny, bedýnková schémata, komunitní zemědělství, městské zahradničení a komunitní zahrady i Slow Food. Přináší také ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
250 Kč
210 Kč
+
-
Pan Selfridge

Pan Selfridge   (e-kniha)

Autor: Lindy Woodhead

Převratná vize Harryho Selfridge dala v roce 1909 vzniknout novému pojetí obchodního domu, ve kterém byl na prvním místě zákazník a zásadní roli sehrála reklama. Nakupování se stalo zábavou a pohodlí bylo samozřejmostí. Nová strategie ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%

199 Kč
+
-
Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání

Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby
  3., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Richard Hammond

Manažerská příručka shrnuje základní principy úspěšného maloobchodního prodeje. ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

253 Kč
+
-
První kroky v podnikání

První kroky v podnikání   (e-kniha)

Autor: Martina Václavíková

Příručka pro každého, kdo zvažuje rozhodnutí začít podnikat. Problematika prvních kroků v podnikání je podána zábavnou formou příběhu. Ve smyšleném příběhu poskládaném ze skutečných životů a zkušeností se dozvíte, jak založit úspěšnou ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5%

99 Kč
+
-
Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

Autor: Marek Záboj; Ida Vajčnerová; Aleš Peprný

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální kooperace ve výše uvedených odvětvích. V ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
158 Kč
147 Kč
+
-
Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání

Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby
  3., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Richard Hammond

Manažerská příručka shrnuje základní principy úspěšného maloobchodního prodeje. ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
99 Kč
84 Kč
+
-
Geografie maloobchodu a spotřeby -- Věda o nakupování

Geografie maloobchodu a spotřeby
  Věda o nakupování

Autor: Jana Spilková

Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ...

Dostupnost: 13 pracovních dní  i
-11%
sleva
270 Kč
240 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.