načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Maloobchod

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Maloobchod:
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 99 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
3 dny
Naše cena: 421 Kč
 (e-book)
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
skladem
Naše cena: 421 Kč
 (e-book)
Pan Selfridge Pan Selfridge
Woodhead, Lindy
skladem
Naše cena: 199 Kč
 (e-book)
Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby
Hammond, Richard
skladem
Naše cena: 253 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Marketingová komunikace v místě prodeje
  POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
421 Kč
+
-
Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.

Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.   (e-kniha)

Autor: Jana Spilková; kolektiv

Kniha na základě konkrétních šetření podrobně prezentuje alternativní potravinové sítě v ČR - farmářské trhy, farmářské prodejny, bedýnková schémata, komunitní zemědělství, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
173 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
421 Kč
+
-
Alternativní potravinové sítě -- Česká cesta

Alternativní potravinové sítě
  Česká cesta

Autor: Jana Spilková

Kniha na základě konkrétních šetření podrobně prezentuje alternativní potravinové sítě v ČR - farmářské trhy, farmářské prodejny, bedýnková schémata, komunitní zemědělství, ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
210 Kč
+
-
Pan Selfridge

Pan Selfridge   (e-kniha)

Autor: Lindy Woodhead

Převratná vize Harryho Selfridge dala v roce 1909 vzniknout novému pojetí obchodního domu, ve kterém byl na prvním místě zákazník a zásadní roli sehrála reklama. Nakupování se stalo ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%
199 Kč
+
-
Baťovský prodavač

Baťovský prodavač

Autor: Silvie Lečíková

Ať už vás žene nostalgie nebo hledáte inspiraci a zkušenosti prověřené historií, máte možnost na stránkách knihy Baťovský prodavač nahlédnout pod pokličku hrnce, v němž se ve ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
144 Kč
+
-
Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání

Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby
  3., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Richard Hammond

Manažerská příručka shrnuje základní principy úspěšného maloobchodního prodeje. ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
253 Kč
+
-
První kroky v podnikání

První kroky v podnikání   (e-kniha)

Autor: Martina Václavíková

Příručka pro každého, kdo zvažuje rozhodnutí začít podnikat. Problematika prvních kroků v podnikání je podána zábavnou formou příběhu. Ve smyšleném příběhu poskládaném ze ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5%
99 Kč
+
-
Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

Autor: Marek Záboj; Ida Vajčnerová; Aleš Peprný

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
147 Kč
+
-
Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání

Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby
  3., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Richard Hammond

Manažerská příručka shrnuje základní principy úspěšného maloobchodního prodeje. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
84 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
<<První <Předchozí | Strana 1. z 2 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist