načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Maloobchod

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Maloobchod:
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
5 dní
Naše cena: 0 Kč
 (e-book)
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
skladem
Naše cena: 375 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
5 dní
Naše cena: 444 Kč
 (e-book)
První kroky v podnikání První kroky v podnikání
Václavíková, Martina
skladem
Naše cena: 106 Kč
 (e-book)
Pan Selfridge Pan Selfridge
Woodhead, Lindy
skladem
Naše cena: 177 Kč
Moderní retail marketing

Moderní retail marketing   (e-kniha)

Autor: Hana Volfová; Eva Jaderná

Specifika retail marketingu a rovněž popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu a s nimi spojených strategií. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Moderní retail marketing

Moderní retail marketing

Autor: Eva Jaderná; Hana Volfová

Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání
Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%

Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.

Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.   (e-kniha)

Autor: Jana Spilková

Kniha na základě konkrétních šetření podrobně prezentuje alternativní potravinové sítě v ČR - farmářské trhy, farmářské prodejny, bedýnková schémata, komunitní zemědělství, městské zahradničení a komunitní zahrady i Slow Food. Přináší také ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%

Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Marketingová komunikace v místě prodeje
  POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%

Alternativní potravinové sítě -- Česká cesta

Alternativní potravinové sítě
  Česká cesta

Autor: Jana Spilková

Kniha na základě konkrétních šetření podrobně prezentuje alternativní potravinové sítě v ČR - farmářské trhy, farmářské prodejny, bedýnková schémata, komunitní zemědělství, městské zahradničení a komunitní zahrady i Slow Food. Přináší také ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

Pan Selfridge

Pan Selfridge   (e-kniha)

Autor: Lindy Woodhead

Převratná vize Harryho Selfridge dala v roce 1909 vzniknout novému pojetí obchodního domu, ve kterém byl na prvním místě zákazník a zásadní roli sehrála reklama. Nakupování se stalo zábavou a pohodlí bylo samozřejmostí. Nová strategie ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%

Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání

Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby
  3., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Richard Hammond

Manažerská příručka shrnuje základní principy úspěšného maloobchodního prodeje. ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

První kroky v podnikání

První kroky v podnikání   (e-kniha)

Autor: Martina Václavíková

Příručka pro každého, kdo zvažuje rozhodnutí začít podnikat. Problematika prvních kroků v podnikání je podána zábavnou formou příběhu. Ve smyšleném příběhu poskládaném ze skutečných životů a zkušeností se dozvíte, jak založit úspěšnou ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%

Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

Autor: Marek Záboj; Ida Vajčnerová; Aleš Peprný

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální kooperace ve výše uvedených odvětvích. V ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i

141 Kč
+
-
Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání

Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby
  3., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Richard Hammond

Manažerská příručka shrnuje základní principy úspěšného maloobchodního prodeje. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%

Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.