Autor: Byung-Chul Han
Německy píšící filozof korejského původu Byung-Chul Han, jehož knihy byly přeloženy do téměř dvaceti jazyků, přináší pronikavou diagnózu doby. Každé historické období má své ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
2 pracovní dny
i
Autor: Roland Barthes
Mytologie jsou jedním z nejvýznamnějších Barthesových děl. Úvodní část tvoří řada krátkých a snad až překvapivě zábavných, ovšem mimořádně dobře propracovaných úvah o ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Autor: Malcolm Gladwell
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Vlastimil Růžička
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Mark Boyle
Nacházíme se v kritickém bodě dějin. Nemůžeme mít donekonečna rychlá auta, počítače o velikosti kreditek a všechny moderní vymoženosti, a zároveň čistý vzduch, hojnost ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Thomas Hylland Eriksen
Tématem další pozoruhodné knihy z pera známého norského sociálního antropologa (v nakladatelství Doplněk vyšla jeho kniha Tyranie okamžiku již ve druhém vydání) je ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Rebecca Hagelinová
Jste-li rodičem, znáte ten pocit, že problémy, které jsou před vámi, jsou nepřekonatelné. Snažíte se vychovat děti tak, aby byly přemýšlivé, ohleduplné a nevinné, ale populární ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Theodore Roszak
Theodore Roszak, jeden z nejvýznamnějších amerických historiků a sociologů 20. století, se proslavil už v roce 1970 svým "sociologickým bestsellerem" The Making Counterculture (Jak se ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Vlastimil Růžička
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Jan Keller
Kdo jsou "kornukopiáni"? Co je "kargo"? A jak souvisí jedno či druhé s "tyttytainmentem"? Jak se platí "silniční daň"? Kdo je "elitář", kdo ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
3 pracovní dny
i