načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Identita organizace

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Identita organizace:
Logo & Corporate Identity Logo & Corporate Identity
Kafka, Ondřej; Kotyza, Michal
6 dní
Naše cena: 683 Kč
Jak se budují značky Jak se budují značky
Sharp, Byron
skladem
Naše cena: 335 Kč
Kniha logotypů -- 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů Kniha logotypů
Gardner, Bill; Hellman, Anne
4 dny
Naše cena: 502 Kč
Logo & Corporate Identity

Logo & Corporate Identity

Autor: Ondřej Kafka; Michal Kotyza

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
690 Kč
683 Kč
+
-
Strategie firemní komunikace

Strategie firemní komunikace

Autor: Dita Stejskalová; Iveta Horáková; Hana Škapová

Kniha je rozdělena do pěti částí. Začíná pohledem na životní styl a jeho vliv na spotřebitelské chování, které má zásadní dopad na to, jak jsou lidé schopni konzumovat marketingová sdělení. Druhá část rozebírá téma značek, a to jak ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-12%
sleva
439 Kč
386 Kč
+
-
Jak se budují značky

Jak se budují značky

Autor: Byron Sharp

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
399 Kč
335 Kč
+
-
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Autor: Stanislav Horný

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti Continue Reading. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
258 Kč
255 Kč
+
-
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Image a firemní identita
  2., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Image a firemní identita
  2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
369 Kč
314 Kč
+
-
Image a firemní identita

Image a firemní identita   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. Úvodní kapitoly jsou zaměřeny na ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Kniha logotypů -- 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Kniha logotypů
  2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Autor: Bill Gardner; Anne Hellman

Bohatě ilustrovaná publikace představuje loga význačných designérů a designérských studií současnosti. Obsahuje několik návrhů kompletních kampaní a nepřeberné množství úspěšných návrhů log z různých zemí světa. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%
590 Kč
502 Kč
+
-
Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný

Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný

Autor: Singer Blair

Příručka obsahující rady, jak sestavit tým v oblasti obchodu a dopracovat se s ním k úspěchům. Ústřední myšlenkou příručky pro manažery je názor, že pro dosažení obchodních úspěchů podniku je nezbytný výběr vhodných pracovníků, kteří ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
228 Kč
226 Kč
+
-
CI.CZ 1990-2007 /česky/ -- Firemní Styl v České republice!

CI.CZ 1990-2007 /česky/
  Firemní Styl v České republice!

Autor: Michal Richtr; Alan Záruba

Publikace přináší přehled nejlepších realizací v oblasti firemního stylu v České republice v letech 1990-2007. Ukázky jednotného vizuálního stylu (Corporate Design) českých firem i neziskových organizací a kulturních institucí. Úvodní ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
999 Kč
839 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.