načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Identita organizace

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Identita organizace:
Logo & Corporate Identity Logo & Corporate Identity
Kafka, Ondřej; Kotyza, Michal
6 dní
Naše cena: 0 Kč
Kniha logotypů -- 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů Kniha logotypů
Gardner, Bill; Hellman, Anne
5 dní
Naše cena: 525 Kč
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Autor: Stanislav Horný

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti Continue Reading. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Image a firemní identita
  2., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Image a firemní identita
  2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Logo & Corporate Identity

Logo & Corporate Identity

Autor: Ondřej Kafka; Michal Kotyza

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%

Image a firemní identita

Image a firemní identita   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. Úvodní kapitoly jsou zaměřeny na ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Kniha logotypů -- 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Kniha logotypů
  2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Autor: Bill Gardner; Anne Hellman

Bohatě ilustrovaná publikace představuje loga význačných designérů a designérských studií současnosti. Obsahuje několik návrhů kompletních kampaní a nepřeberné množství úspěšných návrhů log z různých zemí světa. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%

CI.CZ 1990-2007 /česky/ -- Firemní Styl v České republice!

CI.CZ 1990-2007 /česky/
  Firemní Styl v České republice!

Autor: Michal Richtr; Alan Záruba

Publikace přináší přehled nejlepších realizací v oblasti firemního stylu v České republice v letech 1990-2007. Ukázky jednotného vizuálního stylu (Corporate Design) českých firem i neziskových organizací a kulturních institucí. Úvodní ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.