načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Identita organizace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Identita organizace:
Jak se budují značky Jak se budují značky
Sharp, Byron
2 dny
Naše cena: 339 Kč
Logo & Corporate Identity

Logo & Corporate Identity

Autor: Ondřej Kafka; Michal Kotyza

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-6%
sleva
649 Kč
+
-
Firemní kultura a identita

Firemní kultura a identita

Autor: Jan Urban

Učební text věnovaný základním znakům a faktorům firemní kultury. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-11%
sleva
205 Kč
+
-
Jak se budují značky

Jak se budují značky

Autor: Byron Sharp

- Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
339 Kč
+
-
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Autor: Stanislav Horný

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-7%
sleva
240 Kč
+
-
Image a firemní identita

Image a firemní identita   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
319 Kč
+
-
Kniha logotypů -- 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Kniha logotypů
  2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Autor: Bill Gardner; Anne Hellman

Bohatě ilustrovaná publikace představuje loga význačných designérů a designérských studií současnosti. Obsahuje několik návrhů kompletních kampaní a nepřeberné množství ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
502 Kč
+
-
Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný

Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný

Autor: Singer Blair

Příručka obsahující rady, jak sestavit tým v oblasti obchodu a dopracovat se s ním k úspěchům. Ústřední myšlenkou příručky pro manažery je názor, že pro dosažení obchodních ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-6%
sleva
214 Kč
+
-
Strategie firemní komunikace

Strategie firemní komunikace

Autor: Dita Stejskalová; Iveta Horáková; Hana Škapová

Kniha je rozdělena do pěti částí. Začíná pohledem na životní styl a jeho vliv na spotřebitelské chování, které má zásadní dopad na to, jak jsou lidé schopni konzumovat marketingová ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
373 Kč
+
-
CI.CZ 1990-2007 /česky/ -- Firemní Styl v České republice!

CI.CZ 1990-2007 /česky/
  Firemní Styl v České republice!

Autor: Michal Richtr; Alan Záruba

Publikace přináší přehled nejlepších realizací v oblasti firemního stylu v České republice v letech 1990-2007. Ukázky jednotného vizuálního stylu (Corporate Design) českých firem i ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
839 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist