načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Identita organizace

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Identita organizace:
Logo & Corporate Identity Logo & Corporate Identity
Kafka, Ondřej; Kotyza, Michal
7 dní
Naše cena: 683 Kč
Logo & Corporate Identity

Logo & Corporate Identity

Autor: Ondřej Kafka; Michal Kotyza

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
690 Kč
683 Kč
+
-
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Autor: Stanislav Horný

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti Continue Reading. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
258 Kč
255 Kč
+
-
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Image a firemní identita
  2., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

314 Kč
+
-
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Image a firemní identita
  2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
369 Kč
314 Kč
+
-
Image a firemní identita

Image a firemní identita   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. Úvodní kapitoly jsou zaměřeny na ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

319 Kč
+
-
CI.CZ 1990-2007 /česky/ -- Firemní Styl v České republice!

CI.CZ 1990-2007 /česky/
  Firemní Styl v České republice!

Autor: Michal Richtr; Alan Záruba

Publikace přináší přehled nejlepších realizací v oblasti firemního stylu v České republice v letech 1990-2007. Ukázky jednotného vizuálního stylu (Corporate Design) českých firem i neziskových organizací a kulturních institucí. Úvodní ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-16%
sleva
999 Kč
839 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.