načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Identita organizace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Identita organizace:
Jak se budují značky Jak se budují značky
Sharp, Byron
3 dny
Naše cena: 339 Kč
Strategie firemní komunikace

Strategie firemní komunikace

Autor: Dita Stejskalová; Iveta Horáková; Hana Škapová

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
373 Kč
+
-
Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný

Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný

Autor: Blair Singer

Abyste byli bohatí a úspěšní v podnikání, musíte umět prodávat a učit druhé, jak prodávat. K vybudování silného podniku je třeba vědět, jak vytvořit mistrovský tým, který může ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-20%
sleva
182 Kč
+
-
Jak se budují značky

Jak se budují značky

Autor: Byron Sharp

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
339 Kč
+
-
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Autor: Stanislav Horný

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
240 Kč
+
-
Image a firemní identita

Image a firemní identita   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
319 Kč
+
-
Firemní kultura a identita

Firemní kultura a identita

Autor: Jan Urban

Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
196 Kč
+
-
Kniha logotypů -- 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Kniha logotypů -- 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů

Autor: Bill Gardner; Anne Hellman

Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
502 Kč
+
-
CI.CZ 1990-2007 /česky/ -- Firemní Styl v České republice!

CI.CZ 1990-2007 /česky/ -- Firemní Styl v České republice!

Autor: Michal Richtr; Alan Záruba

Kniha CI.CZ 1990 - 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-16%
sleva
839 Kč
+
-
Logo & Corporate Identity

Logo & Corporate Identity

Autor: Ondřej Kafka; Michal Kotyza

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-6%
sleva
649 Kč
Image a firemní identita

Image a firemní identita

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
319 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist