načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Dějiny reklamy

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Dějiny reklamy:
Ogilvy o reklamě v digitálním věku Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Young, Miles; Ogilvy, David
3 dny
Naše cena: 580 Kč
Zlaté časy české reklamy Zlaté časy české reklamy
Vošahlíková, Pavla
11 dní
Naše cena: 263 Kč
 (e-book)
Česká reklama Česká reklama
Krupka, Jaroslav
skladem
Naše cena: 399 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Autor: Miles Young; David Ogilvy

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-17%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
580 Kč
+
-
Reklub 1927 – 1949

Reklub 1927 – 1949

Autor: Dušan Pavlů

Kniha se u nás poprvé zabývá historií marketingových komunikací v Československu v první polovině minulého století, kdy dominantní místo v této oblasti zaujímal Reklamní klub ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
361 Kč
+
-
100 Ideas That Changed Advertising

100 Ideas That Changed Advertising

Autor: Simon Veksner

A chronicle of the key ideas that have shaped the adverts we see everyday, 100 Ideas That Changed Advertising offers a fascinating insight into an ever- changing and fast-moving industry. Arranged ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-11%
sleva
703 Kč
+
-
Česká reklama

Česká reklama   (e-kniha)

Autor: Jaroslav Krupka

„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
399 Kč
+
-
Zlaté časy české reklamy

Zlaté časy české reklamy

Autor: Pavla Vošahlíková

Výpravná publikace s řadou barevných reprodukcí přibližuje českou reklamní tvorbu přelomu 19. a 20. století.

Dostupnost: 11 pracovních dní  i
-11%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
263 Kč
+
-
Česká reklama -- Od pana Vajíčka po falešné soby

Česká reklama -- Od pana Vajíčka po falešné soby

Autor: Jaroslav Krupka

Za posledních dvacet let se reklama stala téměř každodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-15%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
587 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist