načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Dějiny reklamy

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Dějiny reklamy:
Ogilvy o reklamě v digitálním věku Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Young, Miles
4 dny
Naše cena: 293 Kč
Zlaté časy české reklamy Zlaté časy české reklamy
Vošahlíková, Pavla
14 dní
Naše cena: 263 Kč
 (e-book)
Česká reklama Česká reklama
Krupka, Jaroslav
skladem
Naše cena: 399 Kč
Zlaté časy české reklamy

Zlaté časy české reklamy

Autor: Pavla Vošahlíková

Výpravná publikace s řadou barevných reprodukcí přibližuje českou reklamní tvorbu přelomu 19. a 20. století.

Dostupnost: 14 pracovních dní  i
-11%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
295 Kč
263 Kč
+
-
Pohádky s reklamou

Pohádky s reklamou

Autor: Pavel Šmidrkal

Pohádky s reklamou oživují umlčená sešitková vydání ilustrovaných pohádek z dob monarchie a časů první poloviny 20. století. Knížka nabízí výběr titulů, kde dominují půvabné kresby známých malířů ve spojení s nápaditou, i když nostalgicky ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-12%
sleva
168 Kč
148 Kč
+
-
Reklub 1927-1949 (2. vydání)

Reklub 1927-1949 (2. vydání)

Autor: Dušan Pavlů

Druhé vydání úspěšné knihy se zabývá historií marketingových komunikací v Československu v první polovině minulého století, kdy dominantní místo v této oblasti zaujímal Reklamní klub československý. V osmi kapitolách se zkušenému autorovi ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
388 Kč
384 Kč
+
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Autor: Miles Young

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-58%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
699 Kč
293 Kč
+
-
Reklub 1927 – 1949

Reklub 1927 – 1949

Autor: Dušan Pavlů

Kniha se u nás poprvé zabývá historií marketingových komunikací v Československu v první polovině minulého století, kdy dominantní místo v této oblasti zaujímal Reklamní klub československý. V osmi kapitolách se zkušenému autorovi podařilo ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
388 Kč
384 Kč
+
-
Česká reklama

Česká reklama   (e-kniha)

Autor: Jaroslav Krupka

Dějiny české reklamy se snaží zmapovat vývoj tuzemské reklamy a reklamních agentur u nás od počátků až do současnosti. Autor připomíná reklamy ze socialistického Československa i ty současné, aktuální. Nastiňuje vývoj a proměny reklamního ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%

399 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.