načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Vysekalová – Jitka Vysekalová

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Vysekalová – Jitka Vysekalová:
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
5 dní
Naše cena: 421 Kč
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 421 Kč
 (e-book)
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 390 Kč
 (e-book)
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Vysekalová, Jitka; Voříšek, Karel
skladem
Naše cena: 254 Kč
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Voříšek, Karel; Vysekalová, Jitka
skladem
Naše cena: 84 Kč
Marketing Marketing
Vysekalová, Jitka
3 dny
Naše cena: 195 Kč
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Autor: Karel Voříšek; Jitka Vysekalová

Publikace o tom, jak přesvědčivě vystupovat na veřejnosti a působit vyrovnaně V knize vám autoři ukáží, jak se zbavit nejistoty a neztratit se v davu. Jsou zde informace o tom, jaký význam má oblečení a vzhled, řeč těla, vystupování atd. ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%
99 Kč
84 Kč
+
-
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Image a firemní identita
  2., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

314 Kč
+
-
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Image a firemní identita
  2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
369 Kč
314 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  4., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Knížka na pomezí učebnice a příručky přináší jak praktické rady pro úspěšnou reklamu (např. výběr vhodné agentury), tak teoretické informace (např. nástroje měření efektivity nebo nové trendy a média). Připojeny jsou kontakty a popis ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%

254 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%
299 Kč
254 Kč
+
-
Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej

Veletrhy a výstavy
  Efektivní prezentace pro úspěšný prodej
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Monika Hrubalová; Jana Girgašová

Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

168 Kč
+
-
Image a firemní identita

Image a firemní identita   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. Úvodní kapitoly jsou zaměřeny na ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

319 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  3., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Knížka na pomezí učebnice a příručky přináší jak praktické rady pro úspěšnou reklamu (např. výběr vhodné agentury), tak teoretické informace (např. nástroje měření efektivity nebo nové trendy a média). Připojeny jsou kontakty a popis ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%

229 Kč
+
-
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Chování zákazníka
  Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%

361 Kč
+
-
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy
  4., rozšířené a aktualizované vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%

390 Kč
+
-
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu
  Jak oslovit srdce zákazníka
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce a jejich využití v marketingu. První část přináší definici slova emoce, základní typy emocí, jejich vliv na psychické procesy, vliv na lidskou fyziognomii a význam slova emoční inteligence. Druhá část se zaobírá významem emocí v ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%

421 Kč
+
-
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Karel Voříšek

Publikace o tom, jak přesvědčivě vystupovat na veřejnosti a působit vyrovnaně V knize vám autoři ukáží, jak se zbavit nejistoty a neztratit se v davu. Jsou zde informace o tom, jaký význam má oblečení a vzhled, řeč těla, vystupování atd. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%

254 Kč
+
-
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu
  Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce a jejich využití v marketingu. První část přináší definici slova emoce, základní typy emocí, jejich vliv na psychické procesy, vliv na lidskou fyziognomii a význam slova emoční inteligence. Druhá část se zaobírá významem emocí v ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%
495 Kč
421 Kč
+
-
Marketing

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%
219 Kč
195 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.