načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Jitka Vysekalová

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Vysekalová - Jitka Vysekalová:
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 421 Kč
Marketing Marketing
Vysekalová, Jitka
2 dny
Naše cena: 174 Kč
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 390 Kč
 (e-book)
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 390 Kč
 (e-book)
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Vysekalová, Jitka; Voříšek, Karel
skladem
Naše cena: 254 Kč
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 421 Kč
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  4., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Knížka na pomezí učebnice a příručky přináší jak praktické rady pro úspěšnou reklamu (např. výběr vhodné agentury), tak teoretické informace (např. nástroje měření efektivity ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%
254 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%
254 Kč
+
-
Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Autor: Jitka Vysekalová

Učebnice přibližuje podstatu marketingu, problematiku marketingového managementu nebo moderní formy marketingové komunikace. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-5%
sleva
189 Kč
+
-
Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej

Veletrhy a výstavy
  Efektivní prezentace pro úspěšný prodej
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Monika Hrubalová; Jana Girgašová

Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
168 Kč
+
-
Image a firemní identita

Image a firemní identita   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
319 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  3., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Knížka na pomezí učebnice a příručky přináší jak praktické rady pro úspěšnou reklamu (např. výběr vhodné agentury), tak teoretické informace (např. nástroje měření efektivity ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
229 Kč
+
-
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství

Chování zákazníka
  Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
361 Kč
+
-
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy
  4., rozšířené a aktualizované vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%
390 Kč
+
-
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu
  Jak oslovit srdce zákazníka
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce a jejich využití v marketingu. První část přináší definici slova emoce, základní typy emocí, jejich vliv na psychické procesy, vliv na lidskou fyziognomii a význam slova emoční ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%
421 Kč
+
-
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Karel Voříšek

Publikace o tom, jak přesvědčivě vystupovat na veřejnosti a působit vyrovnaně V knize vám autoři ukáží, jak se zbavit nejistoty a neztratit se v davu. Jsou zde informace o tom, jaký ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%
254 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
<<První <Předchozí | Strana 1. z 2 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist