načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Jitka Vysekalová

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Vysekalová - Jitka Vysekalová:
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 420 Kč
Marketing Marketing
Vysekalová, Jitka
2 dny
Naše cena: 173 Kč
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 390 Kč
 (e-book)
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 366 Kč
 (e-book)
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Vysekalová, Jitka; Voříšek, Karel
skladem
Naše cena: 238 Kč
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 395 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
420 Kč
+
-
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství

Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
339 Kč
+
-
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%
395 Kč
+
-
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství

Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky""

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
361 Kč
+
-
Image a firemní identita

Image a firemní identita   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
299 Kč
+
-
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Karel Voříšek

Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%
238 Kč
+
-
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Autor: Karel Voříšek; Jitka Vysekalová

Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%
254 Kč
+
-
Marketing

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
173 Kč
+
-
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%
366 Kč
+
-
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
390 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
<<První <Předchozí | Strana 1. z 2 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist