načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Tomek – Gustav Tomek

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Tomek – Gustav Tomek:
 (e-book)
Řízení výroby a nákupu Řízení výroby a nákupu
Tomek, Gustav; Vávrová, Věra
skladem
Naše cena: 492 Kč
Marketing v energetice

Marketing v energetice   (e-kniha)

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová; Jiří Vašíček

Studie přibližuje principy marketingové činnosti ve specifických podmínkách energetiky. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

201 Kč
+
-
Integrované řízení výroby -- Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci

Integrované řízení výroby
  Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci
  (e-kniha)

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Vysvětlení nejdůležitějších procesů souvisejících s řízením výroby. Příručka pro manažery výrobních firem. ...

Dostupnost: skladem  i

365 Kč
+
-
Řízení výroby a nákupu

Řízení výroby a nákupu   (e-kniha)

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Příručka shrnuje základní informace o řízení výroby, nákupu a prodeje v jejich integrované podobě. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%

492 Kč
+
-
Marketing od myšlenky k realizaci

Marketing od myšlenky k realizaci

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-1%
sleva
348 Kč
345 Kč
+
-
Integrované řízení výroby -- Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci

Integrované řízení výroby
  Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Vysvětlení nejdůležitějších procesů souvisejících s řízením výroby. Příručka pro manažery výrobních firem. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
199 Kč
169 Kč
+
-
Vize tržního úspěchu

Vize tržního úspěchu

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Odpovědi na deset otázek vztahujících se na principy moderního marketingu. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
298 Kč
277 Kč
+
-
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci ? V čem je síla marketingu ? Řešení není jednoduché. Strana nabídky ( výrobce, obchod ) se stává stále diferencovanější a ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
480 Kč
446 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist