načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Gustav Tomek

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Tomek - Gustav Tomek:
 (e-book)
Řízení výroby a nákupu Řízení výroby a nákupu
Tomek, Gustav; Vávrová, Věra
skladem
Naše cena: 492 Kč
Marketing v energetice

Marketing v energetice   (e-kniha)

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová; Jiří Vašíček

Marketing v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu. Specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (marketingového výzkumu, segmentace trhu, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
201 Kč
+
-
Integrované řízení výroby -- Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci

Integrované řízení výroby -- Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci   (e-kniha)

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného ...

Dostupnost: skladem  i
365 Kč
+
-
Řízení výroby a nákupu

Řízení výroby a nákupu   (e-kniha)

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
492 Kč
+
-
Marketing od myšlenky k realizaci

Marketing od myšlenky k realizaci

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-6%
sleva
327 Kč
+
-
Integrované řízení výroby -- Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci

Integrované řízení výroby -- Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
169 Kč
+
-
Vize tržního úspěchu

Vize tržního úspěchu

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
277 Kč
+
-
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci ? V čem je síla marketingu ? Řešení není jednoduché. Strana nabídky ( výrobce, obchod ) se stává stále diferencovanější a ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
446 Kč
+
-
Marketing od myšlenky k realizaci - 3. přepracované a doplněné vydání

Marketing od myšlenky k realizaci - 3. přepracované a doplněné vydání

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu – od technik výzkumu trhu, ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-7%
sleva
361 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist