načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Tahal – Radek Tahal

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Tahal – Radek Tahal:
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy Marketingový výzkum
Tahal, Radek; kolektiv
6 dní
Naše cena: 0 Kč
 (e-book)
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy Marketingový výzkum
kolektiv; Tahal, Radek
skladem
Naše cena: 264 Kč
Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Marketingový výzkum
  Postupy, metody, trendy
  (e-kniha)

Autor: kolektiv; Radek Tahal

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%

Marketingový výzkum -- Postupy, metody, trendy

Marketingový výzkum
  Postupy, metody, trendy

Autor: Radek Tahal; kolektiv

Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají - od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Autor: Radek Tahal

Učebnice seznamuje s metodami a technikami sběru marketingových dat. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.