načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Štědroň – Bohumír Štědroň

Další filtry
Řazení
Právo v informačních technologiích

Právo v informačních technologiích

Autor: Bohumír Štědroň; Miroslav Ludvík

Interpretace klíčových právních otázek týkajících se informačních technologií (např. prohlížení firemních mailů zaměstnanců, sledování zaměstnanců kamerovým systémem, telemarketing, spamy) především z hlediska ochrany osobních údajů a ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
230 Kč
214 Kč
+
-
Prognostika

Prognostika

Autor: Bohumír Štědroň; Marcela Palíšková; Zdeněk Souček

Kreativní monografie se prognostikou zabývá komplexně, v nejširších souvislostech, a prezentuje nové trendy v této oblasti, ke kterým patří i prognózování v politice a sportu. V úvodní kapitole je provedena deskripce kvantitativních a ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
490 Kč
485 Kč
+
-
Open Source software -- ve veřejné správě a soukromém sektoru

Open Source software
  ve veřejné správě a soukromém sektoru
  (e-kniha)

Autor: Bohumír Štědroň

Kniha představuje komplexní charakteristiku open-source software a otevřených formátů. OSS je software, jehož zdrojový kód je volně a veřejně přístupný, ačkoli jednotlivá licenční ujednání se liší podle toho, co je povoleno s s takovým ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

139 Kč
+
-
Svět 2050

Svět 2050

Autor: Bohumír Štědroň; autorov kolektív

Futurologický sborník se pokouší nastínit některé aspekty vývoje lidstva kolem roku 2050. ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
29 Kč
27 Kč
+
-
Politika a politický marketing

Politika a politický marketing

Autor: Bohumír Štědroň; kolektív

Výklady věnované politice, teorii a vývoji politického marketingu nebo problematice lobbingu. Součástí práce jsou rovněž případové studie zaměřené např. na výsledky parlamentních voleb v ČR, Maďarsku nebo na Slovensku během roku 2010 atd. ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
590 Kč
584 Kč
+
-
Marketing a nová ekonomika

Marketing a nová ekonomika

Autor: Bohumír Štědroň; Petr Budiš; Bohumír Štědroň jr.

Monografie pojednává o marketingu v postkotlerovském období a doplňuje vybrané oblasti marketingových činností o specifika, která souvisí s nástupem nové ekonomiky. ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
470 Kč
437 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.