načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Ryglová – Kateřina Ryglová

Další filtry
Řazení
f
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Ryglová – Kateřina Ryglová:
Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků Management kvality služeb v cestovním ruchu
Rašovská, Ida; Ryglová, Kateřina
4 dny
Naše cena: 84 Kč
 (e-book)
Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků Management kvality služeb v cestovním ruchu
Ryglová, Kateřina; Rašovská, Ida
skladem
Naše cena: 246 Kč
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

Cestovní ruch
  podnikatelské principy a příležitosti v praxi
  (e-kniha)

Autor: Kateřina Ryglová; Ida Vajčnerová; Michal Burian

Publikace je díky široké skladbě teoretických i praktických informací vhodná nejen pro studenty středních a vysokých škol, ale i pro podnikatele a pracovníky institucí zabývající se rozvojem cestovního ruchu. Titul shrnuje všechny důležité ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

254 Kč
+
-
Cestovní ruch (soubor studijních materiálů) - 3.vydání

Cestovní ruch (soubor studijních materiálů)
  3.vydání

Autor: Kateřina Ryglová

Publikace slouží k přiblížení organizace a řízení jednotlivých služeb cestovního ruchu, pochopení vztahů mezi nimi a jimi vytvořené základny průmyslu cestovního ruchu. Předkládaný učební text je pojat inter­disciplinárně. Znamená to, že ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
331 Kč
308 Kč
+
-
Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Management kvality služeb v cestovním ruchu
  Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků
  (e-kniha)

Autor: Kateřina Ryglová; Ida Rašovská

Příručka přibližuje modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v různých odvětvích cestovního ruchu. ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%

246 Kč
+
-
Management kvality služeb v cestovním ruchu -- Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Management kvality služeb v cestovním ruchu
  Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Autor: Ida Rašovská; Kateřina Ryglová

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
99 Kč
84 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.