Publikace slouží k přiblížení organizace a řízení jednotlivých služeb cestovního ruchu, pochopení vztahů mezi nimi a jimi vytvořené základny průmyslu cestovního ruchu. Předkládaný učební text je pojat interdisciplinárně. Znamená to, že ...
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší ...
Publikace je díky široké skladbě teoretických i praktických informací vhodná nejen pro studenty středních a vysokých škol, ale i pro podnikatele a pracovníky institucí zabývající se rozvojem cestovního ruchu. Titul shrnuje všechny důležité ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
sklademi
-11% sleva
254 Kč
226 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.