– Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na ...
Na základě dat z široce pojatého výzkumu, vytvořili autoři ucelený přehled využívaných značek, jejich charakteristik, historických vztahů či nákladů na jejich implementaci. Zároveň kniha přináší nutný úvod do teorie řízení značky, a to jak ...
– Třetím světadílem je v této knize Jižní Amerika. – Autor ji jako osamělý cestovatel projel mezi – 1. březnem a 11. červencem r. 2007, na cestách – byl tedy čtyři měsíce a jedenáct dní. A které – země navštívil? Argentinu, Chile, Bolívii, ...
Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. – Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se ...
Řešení k cvičebnici mediální výchovy. Obsahuje vyřešeny všechny příklady a odpovědi na všechny otázky. Cvičebnice k předmětu mediální výchova obsahuje nejrůznější příklady, úkoly a otázky, které pokrývají veškerou látku probíranou v ...
Metodika k učebnici mediální výchova vychází z učebnice studenta, navíc však obsahuje doplňkové informace, nápady, jak zpestřit výuku, řadu užitečných materálů a mnoho dalšího. Výkladový text je prokládán velkým množstvím obrázků, grafiky, ...
Dostupnost:
4 pracovní dnyi
-16% sleva
240 Kč
202 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.