načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Monika Palatková

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Palatková - Monika Palatková:
Management cestovních kanceláří a agentur Management cestovních kanceláří a agentur
Palatková, Monika; Mráčková, Eva; Kittner, Milan; Kašťák, Ondřej; Šesták, Josef
3 dny
Naše cena: 237 Kč
 (e-book)
Mezinárodní cestovní ruch Mezinárodní cestovní ruch
Palatková, Monika
skladem
Naše cena: 237 Kč
 (e-book)
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
skladem
Naše cena: 229 Kč
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková, Monika
3 dny
Naše cena: 229 Kč
Management cestovních kanceláří a agentur

Management cestovních kanceláří a agentur

Autor: Monika Palatková; Eva Mráčková; Milan Kittner; Ondřej Kašťák; Josef Šesták

Teoretické i praktické poznatky z oblasti managementu cestovních kanceláří. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%
237 Kč
+
-
Marketingový management destinací

Marketingový management destinací

Autor: Monika Palatková

Publikace se věnuje řízení a marketingu turistických destinací. Je určena odborné veřejnosti z oblasti cestovního ruchu ve veřejné správě, soukromém sektoru i studentům vyšších ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
229 Kč
+
-
Mezinárodní turismus -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Mezinárodní turismus
  2., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Monika Palatková

Monografie přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. První část sleduje postavení cestovního ruchu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
253 Kč
+
-
Ekonomika turismu -- Turismus České republiky - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Ekonomika turismu -- Turismus České republiky
  2., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Monika Palatková; Jitka Zichová

První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu, tedy nabídce a poptávce i ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
254 Kč
+
-
Management cestovních kanceláří a agentur

Management cestovních kanceláří a agentur   (e-kniha)

Autor: Monika Palatková; Eva Mráčková; Milan Kittner; Ondřej Kašťák; Josef Šesták

Teoretické i praktické poznatky z oblasti managementu cestovních kanceláří. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
237 Kč
+
-
Marketingový management destinací

Marketingový management destinací   (e-kniha)

Autor: Monika Palatková

Publikace se věnuje řízení a marketingu turistických destinací. Je určena odborné veřejnosti z oblasti cestovního ruchu ve veřejné správě, soukromém sektoru i studentům vyšších ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
229 Kč
+
-
Mezinárodní cestovní ruch

Mezinárodní cestovní ruch   (e-kniha)

Autor: Monika Palatková

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
237 Kč
+
-
Ekonomika turismu -- Turismus České republiky - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Ekonomika turismu -- Turismus České republiky
  2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Monika Palatková; Jitka Zichová

První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu, tedy nabídce a poptávce i ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
127 Kč
+
-
Mezinárodní turismus -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Mezinárodní turismus
  2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Monika Palatková

Monografie přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. První část sleduje postavení cestovního ruchu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
127 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist