načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Barbora Osvaldová

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Osvaldová - Barbora Osvaldová:
Žurnalistika v informační společnosti -- Proměny a perspektivy žurnalistiky v epoše digitálních médií aneb nová média teoreticky i prakticky Žurnalistika v informační společnosti
Osvaldová, Barbora; Tejkalová, Alice
14 dní
Naše cena: 176 Kč
Zpravodajství v médiích Zpravodajství v médiích
Osvaldová, Barbora; kol.
skladem
Naše cena: 122 Kč
Co je bulvár, co je bulvarizace Co je bulvár, co je bulvarizace
Osvaldová, Barbora
14 dní
Naše cena: 151 Kč
Slovník žurnalistiky -- Výklad pojmů a teorie oboru

Slovník žurnalistiky -- Výklad pojmů a teorie oboru

Autor: Jan Halada; Barbora Osvaldová

Slovník žurnalistiky je výsledkem práce sedmnácti autorů, kteří působí na katedrách Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Čtenář ...

Dostupnost: 14 pracovních dní  i
-16%
sleva
286 Kč
+
-
Zpravodajství v médiích

Zpravodajství v médiích

Autor: Barbora Osvaldová; kol.

Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství. Kniha mapuje různé oblasti zpravodajství - počínaje nejstarší žurnalistikou psanou, přes agenturní, ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
122 Kč
+
-
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Autor: Barbora Osvaldová; Jana Čeňková

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-16%
sleva
223 Kč
+
-
Co je bulvár, co je bulvarizace

Co je bulvár, co je bulvarizace

Autor: Barbora Osvaldová

Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané, jako byly texty O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, ...

Dostupnost: 14 pracovních dní  i
-16%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
151 Kč
+
-
O komentáři, o komentátorech -- Kolektivní monogragie k žánru

O komentáři, o komentátorech -- Kolektivní monogragie k žánru

Autor: Barbora Osvaldová

Kniha mapovuje české mediální scény s myšlenkou, že sebeodbornější teorie bez uvedení konkrétních příkladů a zážitků z tvorby adeptům žurnalistiky nebo mediálních studií ...

Dostupnost: 14 pracovních dní  i
-16%
sleva
105 Kč
+
-
O reportáži, o reportérech

O reportáži, o reportérech

Autor: Barbora Osvaldová; Alice Tejkalová

Zdálo by se, že s reportáží je to snadné. Je to žánr očitého svědectví: autor by měl být události přítomen, zapsat, co viděl, a pořídit rozhovory s několika svědky. Pak by měl ...

Dostupnost: 14 pracovních dní  i
-16%
sleva
139 Kč
+
-
Žurnalistika v informační společnosti -- Proměny a perspektivy žurnalistiky v epoše digitálních médií aneb nová média teoreticky i prakticky

Žurnalistika v informační společnosti -- Proměny a perspektivy žurnalistiky v epoše digitálních médií aneb nová média teoreticky i prakticky

Autor: Barbora Osvaldová; Alice Tejkalová

"Kdybychom dnes sestavovali žebříček nejčastěji užívaných slov za posledních deset let, spolehlivě bychom termín "internet" nalezli v první desítce. A pokud bychom ...

Dostupnost: 14 pracovních dní  i
-16%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
176 Kč
+
-
Encyklopedie praktické žurnalistiky

Encyklopedie praktické žurnalistiky

Autor: Jan Halada; kolektiv; Barbora Osvaldová

Kolektiv zkušených pedagogů a publicistů z Fakulty sociálních věd UK pod vedením B. Osvaldové a J. Halady připravil u nás dosud velmi postrádanou příručku, která bude vyhledávána nejen adepty studia ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-16%
sleva
164 Kč
Česká média a feminismus

Česká média a feminismus

Autor: Barbora Osvaldová

Feminismus jako pojem se v českých médiích začal více objevovat po roce 1990. I když nebyl nový, byl spíše vnímán jako pojem či termín importovaný, vnucovaný české společnosti různými feministickými ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-16%
sleva
202 Kč
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Autor: Jan Halada; Barbora Osvaldová

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-16%
sleva
244 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist