načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Osvaldová – Barbora Osvaldová

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Osvaldová – Barbora Osvaldová:
Žurnalistika v informační společnosti -- Proměny a perspektivy žurnalistiky v epoše digitálních médií aneb nová média teoreticky i prakticky Žurnalistika v informační společnosti
Osvaldová, Barbora; Tejkalová, Alice
14 dní
Naše cena: 187 Kč
Zpravodajství v médiích Zpravodajství v médiích
Osvaldová, Barbora; kol.
skladem
Naše cena: 144 Kč
 (e-book)
Zpravodajství v médiích Zpravodajství v médiích
Osvaldová, Barbora
skladem
Naše cena: 133 Kč
Co je bulvár, co je bulvarizace Co je bulvár, co je bulvarizace
Osvaldová, Barbora
7 dní
Naše cena: 167 Kč
O komentáři, o komentátorech -- Kolektivní monogragie k žánru O komentáři, o komentátorech
Osvaldová, Barbora
5 dní
Naše cena: 105 Kč
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Osvaldová, Barbora; Čeňková, Jana
4 dny
Naše cena: 223 Kč
Zpravodajství v médiích

Zpravodajství v médiích

Autor: Barbora Osvaldová; kol.

Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství. Kniha mapuje různé oblasti zpravodajství - počínaje nejstarší žurnalistikou psanou, přes agenturní, audiovizuální, ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%
145 Kč
144 Kč
+
-
Zpravodajství v médiích

Zpravodajství v médiích   (e-kniha)

Autor: Barbora Osvaldová

Publikace mapuje jeho různé fáze - počínaje exkurzem do nejstarší žurnalistiky "psané" přes zpravodajství agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku až po produkci tzv. nových médií. Jimi se zabývá zcela nová, aktuální kapitola s názvem ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%
139 Kč
133 Kč
+
-
Zpravodajství v médiích (3.vydání)

Zpravodajství v médiích (3.vydání)

Autor: Barbora Osvaldová

Třetí, revidované vydání kolektivní práce odborníků v oblasti mediálního světa pod vedením zkušené editorky doc. Barbory Osvaldové obsahuje stati věnované fenoménu zpravodajství. Publikace mapuje jeho různé fáze počínaje exkurzem do ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
160 Kč
158 Kč
+
-
Co je bulvár, co je bulvarizace

Co je bulvár, co je bulvarizace   (e-kniha)

Autor: Barbora Osvaldová

Publikace navazuje na již vydané knihy - O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství - poznámky k eseji, Rozhovory o interview, O komentáři, o komentátorech, Žurnalistika v informační společnosti a ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
130 Kč
125 Kč
+
-
Slovník žurnalistiky

Slovník žurnalistiky   (e-kniha)

Autor: Jan Halada; Barbora Osvaldová

Slovník hesel z novinářského prostředí. Slovník žurnalistiky je výsledkem práce sedmnácti autorů, kteří působí na katedrách Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Čtenář v něm najde pojmy z ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
240 Kč
230 Kč
+
-
Zpravodajství v médiích

Zpravodajství v médiích   (e-kniha)

Autor: Barbora Osvaldová

Kniha mapuje různé oblasti zpravodajství - počínaje nejstarší žurnalistikou psanou, přes agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku, až po produkci tzv. nových médií. Samostatná kapitola je věnována jazyku zpráv a zpravodajství a pro ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
100 Kč
96 Kč
+
-
O komentáři, o komentátorech

O komentáři, o komentátorech   (e-kniha)

Autor: Barbora Osvaldová

Kolektivní monografie věnovaná komentáři jako žurnalistickému žánru. Obsahuje definici komentáře a rovněž texty, ve kterých své zamyšlení nad tímto novinářským útvarem nabízejí zkušení čeští publicisté. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
80 Kč
77 Kč
+
-
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Autor: Barbora Osvaldová; Jana Čeňková

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 63.3%hodnoceni - 63.3%hodnoceni - 63.3%hodnoceni - 63.3%hodnoceni - 63.3%
265 Kč
223 Kč
+
-
Slovník žurnalistiky -- Výklad pojmů a teorie oboru

Slovník žurnalistiky
  Výklad pojmů a teorie oboru

Autor: Jan Halada; Barbora Osvaldová

Slovník žurnalistiky je výsledkem práce sedmnácti autorů, kteří působí na katedrách Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Čtenář v něm najde pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
340 Kč
286 Kč
+
-
Co je bulvár, co je bulvarizace

Co je bulvár, co je bulvarizace

Autor: Barbora Osvaldová

Publikace navazuje na již vydané knihy - O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství - poznámky k eseji, Rozhovory o interview, O komentáři, o komentátorech, Žurnalistika v informační společnosti a ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
180 Kč
167 Kč
+
-
O komentáři, o komentátorech -- Kolektivní monogragie k žánru

O komentáři, o komentátorech
  Kolektivní monogragie k žánru

Autor: Barbora Osvaldová

Kniha mapovuje české mediální scény s myšlenkou, že sebeodbornější teorie bez uvedení konkrétních příkladů a zážitků z tvorby adeptům žurnalistiky nebo mediálních studií nemůže poskytnout dostatečný vhled do problému. Tento text je zaměřen ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%
125 Kč
105 Kč
+
-
Žurnalistika v informační společnosti -- Proměny a perspektivy žurnalistiky v epoše digitálních médií aneb nová média teoreticky i prakticky

Žurnalistika v informační společnosti
  Proměny a perspektivy žurnalistiky v epoše digitálních médií aneb nová média teoreticky i prakticky

Autor: Barbora Osvaldová; Alice Tejkalová

"Kdybychom dnes sestavovali žebříček nejčastěji užívaných slov za posledních deset let, spolehlivě bychom termín "internet" nalezli v první desítce. A pokud bychom uvažovali o ...

Dostupnost: 14 pracovních dní  i
-11%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
210 Kč
187 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.