První část knihy seznamuje s předmětem sociologie, základními sociologickými pojmy, metodologickými problémy zmíněného oboru - především sociologickým výzkumem. Obecně sociologickou část uzavírají kapitoly o sociální diferenciaci. Poté ...
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které ...
První část knihy seznamuje s předmětem sociologie, základními sociologickými pojmy, metodologickými problémy zmíněného oboru - především sociologickým výzkumem. Obecně sociologickou část uzavírají kapitoly o sociální diferenciaci. Poté ...
Monografie věnovaná tématu interkulturní komunikace se zaměřením na srovnání českých a německých kulturních standardů. Určeno zejména pro pracovníky mezinárodních firem nebo pracovníky, kteří přicházejí do kontaktu se zahraničními klienty. ...
Dostupnost:
6 pracovních dníi
-1% sleva
379 Kč
375 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.