načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Jana Nová

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Management, marketing a ekonomika sportu

Management, marketing a ekonomika sportu

Autor: Jana Nová; Oldčich Racek; Jiří Novotný; Jaroslav Rektořík; Milena Strachová; .. .

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
244 Kč
+
-
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Autor: Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
319 Kč
+
-
Projektový management ve sportu

Projektový management ve sportu

Autor: Jaroslav Rektořík; Petr Pirožek; Jana Nová

Publikace vychází z aktuálních potřeb odvětvového managementu sportu, ve kterém se jako jeden z důležitých nástrojů řízení stále více uplatňuje právě projektový management. Je ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
263 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist