načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Mikeš – Jiří Mikeš

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Mikeš – Jiří Mikeš:
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
Vysekalová, Jitka; Mikeš, Jiří
skladem
Naše cena: 229 Kč
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Image a firemní identita
  2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
369 Kč
314 Kč
+
-
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání

Image a firemní identita
  2., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

314 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  4., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Knížka na pomezí učebnice a příručky přináší jak praktické rady pro úspěšnou reklamu (např. výběr vhodné agentury), tak teoretické informace (např. nástroje měření efektivity nebo nové trendy a média). Připojeny jsou kontakty a popis ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

254 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
299 Kč
254 Kč
+
-
Image a firemní identita

Image a firemní identita   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. Úvodní kapitoly jsou zaměřeny na ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

319 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  3., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Knížka na pomezí učebnice a příručky přináší jak praktické rady pro úspěšnou reklamu (např. výběr vhodné agentury), tak teoretické informace (např. nástroje měření efektivity nebo nové trendy a média). Připojeny jsou kontakty a popis ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%

229 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.