načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Masár – Dušan Masár

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Další filtry
Řazení
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

Autor: Ján Králik; Dušan Masár

V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
366 Kč
340 Kč
+
-
Vybrané otázky z problematiky ekonómie

Vybrané otázky z problematiky ekonómie

Autor: Dušan Masár

Publikácia sa svojím obsahom zaoberá predmetom skúmania všeobecnej ekonomickej teórie, východiskovými ekonomickými pojmami, prehľadom dejín ekonomického myslenia, trhovým mechanizmom, základmi účtovníctva, daňovou problematikou a tiež ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
228 Kč
212 Kč
+
-
Problémy marketingu vo verejnom sektore

Problémy marketingu vo verejnom sektore

Autor: Dušan Masár

Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
530 Kč
493 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.