načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Hana Machková

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Machková - Hana Machková:
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání Mezinárodní obchodní operace
Machková, Hana; Černohlávková, Eva; Sato, Alexej; kolektiv
3 dny
Naše cena: 302 Kč
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
3 dny
Naše cena: 254 Kč
 (e-book)
Mezinárodní obchodní operace -- 5., aktualizované vydání Mezinárodní obchodní operace
Machková, Hana; Černohlávková, Eva; Sato, Alexej; kolektiv
skladem
Naše cena: 302 Kč
 (e-book)
Mezinárodní marketing -- 3., aktualizované a přepracované vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
skladem
Naše cena: 271 Kč
 (e-book)
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
skladem
Naše cena: 254 Kč
 (e-book)
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání Mezinárodní obchodní operace
Machková, Hana; Černohlávková, Eva; Sato, Alexej; kolektiv
skladem
Naše cena: 302 Kč
Mezinárodní marketing -- 3., aktualizované a přepracované vydání

Mezinárodní marketing -- 3., aktualizované a přepracované vydání   (e-kniha)

Autor: Hana Machková

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
271 Kč
+
-
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání

Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání   (e-kniha)

Autor: Hana Machková; Eva Černohlávková; Alexej Sato; kolektiv

Již šesté vydání představuje novou právní úpravu závazkových vztahů a podnikatelských subjektů v ČR, obchodní praktiky v přeshraničních transakcích a související finanční ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
302 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání   (e-kniha)

Autor: Hana Machková

Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
254 Kč
+
-
Mezinárodní obchodní operace -- 5., aktualizované vydání

Mezinárodní obchodní operace -- 5., aktualizované vydání   (e-kniha)

Autor: Hana Machková; Eva Černohlávková; Alexej Sato; kolektiv

Páté aktualizované vydání úspěšné publikace představuje nezbytnou příručku pro ty, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
302 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Autor: Hana Machková

Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
254 Kč
+
-
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání

Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Hana Machková; Eva Černohlávková; Alexej Sato; kolektiv

Již šesté vydání představuje novou právní úpravu závazkových vztahů a podnikatelských subjektů v ČR, obchodní praktiky v přeshraničních transakcích a související finanční ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%
302 Kč
+
-
Mezinárodní marketing    3., aktualizované a přepracované vydání

Mezinárodní marketing 3., aktualizované a přepracované vydání

Autor: Hana Machková

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-6%
sleva
300 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist