načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Machková – Hana Machková

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Machková – Hana Machková:
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
5 dní
Naše cena: 254 Kč
 (e-book)
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Machková, Hana
skladem
Naše cena: 254 Kč
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání Mezinárodní obchodní operace
Machková, Hana; Černohlávková, Eva; Sato, Alexej; kolektiv
5 dní
Naše cena: 127 Kč
 (e-book)
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání Mezinárodní obchodní operace
kolektiv; Černohlávková, Eva; Machková, Hana; Sato, Alexej
skladem
Naše cena: 302 Kč
International Marketing

International Marketing

Autor: Petr Král; Hana Machková; Markéta Lhotáková

Přehled různých nástrojů mezinárodního marketingu. ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
835 Kč
827 Kč
+
-
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání

Mezinárodní obchodní operace
  6., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: kolektiv; Eva Černohlávková; Hana Machková; Alexej Sato

Pozornost věnuje rovněž některým službám, bezprostředně souvisejícím s uskutečňováním mezinárodního podnikání, i institucionálnímu rámci, který vytváří podmínky pro jeho realizaci. Snaha vymezit principy úspěšné strategie mezinárodního ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

302 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing
  Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání
  (e-kniha)

Autor: Hana Machková

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%

254 Kč
+
-
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Mezinárodní marketing
  Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Autor: Hana Machková

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%
299 Kč
254 Kč
+
-
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání

Mezinárodní obchodní operace
  6., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Hana Machková; Eva Černohlávková; Alexej Sato; kolektiv

Pozornost věnuje rovněž některým službám, bezprostředně souvisejícím s uskutečňováním mezinárodního podnikání, i institucionálnímu rámci, který vytváří podmínky pro jeho realizaci. Snaha vymezit principy úspěšné strategie mezinárodního ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%
149 Kč
127 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.