načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Roman Kozel

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Kozel - Roman Kozel:
 (e-book)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana
skladem
Naše cena: 339 Kč
Moderní marketingový výzkum

Moderní marketingový výzkum   (e-kniha)

Autor: Roman Kozel; kolektiv

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
314 Kč
+
-
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu   (e-kniha)

Autor: Roman Kozel; Lenka Mynářová; Hana Svobodová

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
339 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist