načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Kozák – Vratislav Kozák

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Kozák – Vratislav Kozák:
 (e-book)
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
Kozák, Vratislav; Pospíšil, Jan Závodný
skladem
Naše cena: 69 Kč
Vstup slovenských firiem na ruský trh

Vstup slovenských firiem na ruský trh   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková

– Táto monografia bola pripravovaná na základe niekoľko ročného výskumu v českých firmách pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori predpokladajú, že sankcie budú skôr či neskôr zrušené a výsledky ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Vstup slovenských firem na ruský trh

Vstup slovenských firem na ruský trh

Autor: Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková

Táto monografia vychádza z široko koncipovaného niekoľko ročného výskumu v slovenských firmách. Bola pripravovaná pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori predpokladajú, že sankcie budú skôr či neskôr ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
250 Kč
233 Kč
+
-
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Markéta Kozáková

– Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této úrovni v dané době objevil.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí

Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Věra Kozáková

– Monografie přináší pohled na proměny českého pivovarství v porevolučním období. Je doplněna několika výzkumy vnímání druhů a značek piva vysokoškolskými studenty.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Věra Kozáková

– Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Budování vztahů se zákazníky -- CRM v teorii a praxi

Budování vztahů se zákazníky
  CRM v teorii a praxi
  (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák

Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe. (CRM v teorii a praxi)
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Tomáš Vican; Jiří Vaněk

Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Jan Závodný Pospíšil

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%

69 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.