– Táto monografia bola pripravovaná na základe niekoľko ročného výskumu v českých firmách pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori predpokladajú, že sankcie budú skôr či neskôr zrušené a výsledky ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Táto monografia vychádza z široko koncipovaného niekoľko ročného výskumu v slovenských firmách. Bola pripravovaná pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori predpokladajú, že sankcie budú skôr či neskôr ...
– Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této úrovni v dané době objevil.
Druh produktu: Elektronická kniha.
– Monografie přináší pohled na proměny českého pivovarství v porevolučním období. Je doplněna několika výzkumy vnímání druhů a značek piva vysokoškolskými studenty.
Druh produktu: Elektronická kniha.
Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe. (CRM v teorii a praxi)
Druh produktu: Elektronická kniha.
Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
sklademi
69 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.