načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Miloslav Keřkovský

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Strategické řízení

Strategické řízení

Autor: Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Oldřich Vykypěl

Příručka shrnuje aktuální poznatky z oblasti strategického řízení především s ohledem na jejich využití v teorii i praxi. ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
461 Kč
+
-
Business strategie. Krok za krokem

Business strategie. Krok za krokem

Autor: Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Milan Mathauser; Ondřej Valsa

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
363 Kč
+
-
Korporátní strategie. Krok za krokem

Korporátní strategie. Krok za krokem

Autor: Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský

Rady, jak postupovat při tvorbě korporátních strategií. Příručka. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
456 Kč
+
-
Strategické řízení firemních informací

Strategické řízení firemních informací

Autor: Miloslav Keřkovský; Miloš Drdla

Příručka obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
414 Kč
+
-
Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi

Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi

Autor: Miloslav Keřkovský

Publikace shrnuje základní poznatky o praktickém využití znalostí mikroekonomie při strategickém řízení firmy. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
456 Kč
+
-
Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání

Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání

Autor: Miloslav Keřkovský; Ondřej Valsa

Za téměř čtyři roky, které uplynuly od předchozího vydání, došlo k řadě změn. Především tlak na ceny výrobků a služeb, a tím na výrobní náklady, se stal v důsledku světových ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
409 Kč
+
-
Úvod do mikroekonomie – s využitím prvků distančního studia
Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
363 Kč
+
-
Strategický marketing.Teorie pro praxi

Strategický marketing.Teorie pro praxi

Autor: Miloslav Keřkovský; Oldřich Vykypěl; Alena Hanzelková; Dana Odehnalová

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
409 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist